BKCP Expansion rekening
TIP
BKCP Expansion rekening
Ik zou een BKCP Expansion rekening ( TAK 21 ) willen openen,
heeft daar iemand ervaring mee,of zijn er betere alternatieven
heeft daar iemand ervaring mee,of zijn er betere alternatieven
Laatst gewijzigd door liesje op 10 december 2009, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BKCP Expanion rekening
Liesje,
Heb begin dit jaar ook een Expansion account geopend, gaat zeer vlot. Is zeker een goed alternatief, 3,25% gegarandeerd en geen kosten bij instap. Je moet je 1x persoonlijk aanbieden op je kantoor in de regio voor kopij paspoort e.d. en je kan je rekening eenvoudig opvolgen via internet. Zeker een aanrader als je je geld een tijdje kan missen.
Heb begin dit jaar ook een Expansion account geopend, gaat zeer vlot. Is zeker een goed alternatief, 3,25% gegarandeerd en geen kosten bij instap. Je moet je 1x persoonlijk aanbieden op je kantoor in de regio voor kopij paspoort e.d. en je kan je rekening eenvoudig opvolgen via internet. Zeker een aanrader als je je geld een tijdje kan missen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: BKCP Expansion rekening
Het is best van vlug te zijn want heb een mail gekregen van mijn agentschap van BKCP dat de gewaarborgde rentevoet binnenkort verlaagt ( spijtig genoeg heb ik de mail niet meer voor de juiste datum)
18/12 is de deadline
Alternatieven is koffiedik kijken
3.25% geeft na 8j 3.08% Netto omwille van de 1.1% taks op de premie.
Dit is echter het gegarandeerde minimum rendement.
Het kan meer zijn.
CKV geeft voorlopig 4.10% Bruto hetzij 3,49% Netto op een kasbon op 5J.
En blijven kijken op Spaargids voor eventuele nieuwe promoties
3.25% geeft na 8j 3.08% Netto omwille van de 1.1% taks op de premie.
Dit is echter het gegarandeerde minimum rendement.
Het kan meer zijn.
CKV geeft voorlopig 4.10% Bruto hetzij 3,49% Netto op een kasbon op 5J.
En blijven kijken op Spaargids voor eventuele nieuwe promoties
Laatst gewijzigd door ted op 11 december 2009, 06:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb pas twee contracten geopend voor de kinderen, acht jaar is niet lang gezien hun leeftijd. En ik vind het geen slechte rente voor 100% kapitaalsgarantie te hebben. Je hebt nog twee dagen de tijd.
Recent werd de BKCP Expansion rekening in Budget-Week van T-A aanbevolen na de formele belofte van BKCP om later de eventuele FRANSE belasting zelf te betalen.
Waar kunnen we die belofte terugvinden, en zal dit niet onrechtstreeks verrekend worden via een verlaging van de bonus of een verhoging van de werkingskosten?
Waar kunnen we die belofte terugvinden, en zal dit niet onrechtstreeks verrekend worden via een verlaging van de bonus of een verhoging van de werkingskosten?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Alweer een verlaging? Wetende dat de gegarandeerde rentevoet op 01/01/2009 nog 3,75% bedroeg...elewout schreef:
Het is best van vlug te zijn want heb een mail gekregen van mijn agentschap van BKCP dat de gewaarborgde rentevoet binnenkort verlaagt ( spijtig genoeg heb ik de mail niet meer voor de juiste datum)
De formule van Integrale 786, de beste tak 21 met gegarandeerde rentevoet?