Klimaathysterie
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Klimaathysterie
Je weet nochtans niet wat je mist. Zelf geproduceerd voedsel is oneindig lekkerder, om nog te zwijgen van gezonder ( tenzij je misschien je voedsel kweekt in de door Groen bestuurde PFAS-gemeente Kruibeke )
Idem van mijnentwege.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ja, ok. Ik bedoelde dat ik niet zelf dieren kweek om op te eten, geen eigen groenten, fruit, tarwe,... kweek.
Wel een wekelijks groentepakket volgens de seizoenen van de lokale biologische boer.
Wel een wekelijks groentepakket volgens de seizoenen van de lokale biologische boer.
Het milieu is blijkbaar gered of misschien heeft Anuna gewoon een nieuwe hobby gevonden ?
Anuna De Wever heeft na het klimaat en de genderproblematiek de Palestijnse zaak ontdekt
Al naargelang de versie is het “onder leiding van De Wever en HOTM” of “spontaan” dat een honderdtal pro-Palestijnse activisten besluiten om het openingsevenement van het Vlaamse luik van het Belgische EU-voorzitterschap te gebruiken om actie te voeren.
Anuna De Wever heeft na het klimaat en de genderproblematiek de Palestijnse zaak ontdekt
Al naargelang de versie is het “onder leiding van De Wever en HOTM” of “spontaan” dat een honderdtal pro-Palestijnse activisten besluiten om het openingsevenement van het Vlaamse luik van het Belgische EU-voorzitterschap te gebruiken om actie te voeren.
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 7 januari 2024, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze maar rel kunnen schoppen dat linkse rapaille. Ze spannen hun karretje voor gelijk welke zaak alleen maar om de onnozelaar te kunnen uithangen.
Waar waren de Anuna De Wevers en Wouter Moutons op de CAP28 milieuconferentie? Ah neen, daar bleven ze ver weg want het was in Dubai en daar gaan ze op een andere manier om met milieuactivisten die de orde verstoren.
Up, up and away...m-peeters schreef: ↑7 januari 2024, 19:44 Het milieu is blijkbaar gered of misschien heeft Anuna gewoon een nieuwe hobby gevonden ?
In Brussel en Antwerpen was de jeugd ook activistisch met oudejaarsavond.
Mijn grootvader zaliger, een hele oude zak dus, was lid van de Brigade Piron, dat waren pas activisten. Ze hebben er voor gezorgd dat we nu geen Duits spreken hier.
Zoals Aerolla zegt is enkel hun mond activistisch. Een beetje met een palestijnse vlag zwaaien en wat roepen, daarvoor moet je een echte held zijn.
's Avonds kunnen ze natuurlijk, terwijl ze onder een warm dekentje naar Netflix kijken, trots zijn op het feit dat ze toch eens in het nieuws gekomen zijn. De mensen in Gaza zullen waarschijnlijk wel blij zijn met zoveel steun.
Jij gaat dus de Brigade Piron vergelijken met "activisten" van dit kaliber? De brigade Piron was het "Belgisch leger"; GEEN ACTIVISTEN!!! De "activisten" die de actie op 7/10 hebben uitgevoerd zijn terroristen, en geenszins soldaten. Snap je het verschil?Trivium schreef: ↑7 januari 2024, 21:40In Brussel en Antwerpen was de jeugd ook activistisch met oudejaarsavond.
Mijn grootvader zaliger, een hele oude zak dus, was lid van de Brigade Piron, dat waren pas activisten. Ze hebben er voor gezorgd dat we nu geen Duits spreken hier.
Zoals Aerolla zegt is enkel hun mond activistisch. Een beetje met een palestijnse vlag zwaaien en wat roepen, daarvoor moet je een echte held zijn.
's Avonds kunnen ze natuurlijk, terwijl ze onder een warm dekentje naar Netflix kijken, trots zijn op het feit dat ze toch eens in het nieuws gekomen zijn. De mensen in Gaza zullen waarschijnlijk wel blij zijn met zoveel steun.
Op het moment van zijn activisme zal uw grootvader nog geen ouwe zak geweest zijn denk ik
En er zullen toen ook wel ouwe zakken geweest zijn die vanuit hun zetel verkondigden dat Duitsland het wel allemaal beter wist en dat uw grootvader een terrorist was.
En er zullen toen ook wel ouwe zakken geweest zijn die vanuit hun zetel verkondigden dat Duitsland het wel allemaal beter wist en dat uw grootvader een terrorist was.
Bwa nee, ik steun helemaal niemand... (ook onduidelijk waar ik iemand steun)
Ik zeg alleen maar: een grote mond hebben is gemakkelijk, maar als ze iets kunnen veranderen, dan doen ze het toch niet.
Ik denk trouwens als je die jongeren naar daar stuurt om tegen Israel te vechten, je daarmee een grote klap toebrengt aan Hamas
Die mannen gaan ook niet weten wat ermee aan te vangen...
Maar ik wil me excuseren omdat je het niet snapte.
Ik heb zeer goed jouw motivatie gesnapt, beste...Aerolla schreef: ↑7 januari 2024, 22:29Bwa nee, ik steun helemaal niemand... (ook onduidelijk waar ik iemand steun)
Ik zeg alleen maar: een grote mond hebben is gemakkelijk, maar als ze iets kunnen veranderen, dan doen ze het toch niet.
Ik denk trouwens als je die jongeren naar daar stuurt om tegen Israel te vechten, je daarmee een grote klap toebrengt aan Hamas
Die mannen gaan ook niet weten wat ermee aan te vangen...
Maar ik wil me excuseren omdat je het niet snapte.
"Toen" bestond het begrip "terrorisme" niet eens. Is een woordcreatie uit de nieuwe tijd.
Het verschil met vroeger is ook dat de huidige “activisten” hun acties vanuit hun luie zetel voeren. Hier in het veilige België de onnozelaar uithangen door zich vast te lijmen aan kunstwerken of door sportevenementen verstoren, dat durven ze. Maar naar Dubai gaan om hun mening duidelijk te maken op een milieuconferentie waar alle grote vervuilers samenkomen, dat durven ze niet …
Ik heb geen greintje respect voor de Wouter Moutons en Anunas De Wever. Ze doen trouwens hun zaak ook geen goed. Integendeel, ze brengen de strijd voor een proper klimaat in een slecht daglicht.
Het "Thema proper klimaat" zal sowieso niet meer al te lang meer duren. Er staan andere, dringendere problemen op de agenda. Gedaan met de "kinderlijke" politiek. Terug naar de politiek voor de bevolking; en geen splintergroepen meer.m-peeters schreef: ↑7 januari 2024, 22:52Het verschil met vroeger is ook dat de huidige “activisten” hun acties vanuit hun luie zetel voeren. Hier in het veilige België de onnozelaar uithangen door zich vast te lijmen aan kunstwerken of door sportevenementen verstoren, dat durven ze. Maar naar Dubai gaan om hun mening duidelijk te maken op een milieuconferentie waar alle grote vervuilers samenkomen, dat durven ze niet …
Ik heb geen greintje respect voor de Wouter Moutons en Anunas De Wever. Ze doen trouwens hun zaak ook geen goed. Integendeel, ze brengen de strijd voor een proper klimaat in een slecht daglicht.
-
- Full Member
- Contacteer:
We krijgen kinderlijke politiek omdat we een kinderlijk volk zijn, ze willen nu plots allemaal viking spelen op facebook ... waar komt die zever nu plots vandaan ? Ik wil maar zeggen ...