KBC Basisrekening gratis !?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC Basisrekening gratis !?
Zie ook mijn post "Brokers in België" in de Kroeg i.v.m. KBC.
Ik ben ook weg, was jarenlang vaste klant bij KBC. Maar toen ze de app begonnen uit te breiden met reclame en wat nog allemaal, had ik besloten om naar Argenta te verhuizen.
Ik hield mijn rekeningen nog open omdat ik daar wat kapitaalreserve heb staan, indien ik plots geen toegang zou hebben tot mijn Argenta-rekeningen.
Ik ga echt geen geld betalen aan een bank om met mijn geld miljarden winsten te boeken.
Zal maar terug een Keytrade account openen als reserve rekening.
Ik hield mijn rekeningen nog open omdat ik daar wat kapitaalreserve heb staan, indien ik plots geen toegang zou hebben tot mijn Argenta-rekeningen.
Ik ga echt geen geld betalen aan een bank om met mijn geld miljarden winsten te boeken.
Zal maar terug een Keytrade account openen als reserve rekening.
Met de bankoverstapdienst is het zo gemakkelijk om te veranderen vind ik. Als ik kan besparen stoort het me niet om na een paar maanden terug te veranderen.
Nu is het "maar" € 2 per maand maar ik ben er zeker van dat dit dan later € 2,99 wordt enzovoort...
Je kan perfect een lening bij een bank hebben zonder er (nog) klant te zijn. Ze geven je dan een rekeningnummer waar je de lening verder aan moet afbetalen.
Bolero staat los van een zichtrekening bij KBC.
Je kunt die toch aanpassen? Je hoeft alleszins geen klant te zijn bij KBC om klant te zijn bij Bolero.
Indien er personen zijn die klant willen worden bij keytrade, ik nog enkele codes waarmee u 50,00€ ontvangt, indien u klant wordt. U mag me een pb sturen... ![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)