De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
An exciting new sector emerges
https://www.reuters.com/business/enviro ... 024-01-09/
Ik ben alleszins al goed geplaatst hiervoor met mijn positie in Aker
En dat gezaag van die klimaatjongens ben ik toch al gewoon
https://www.reuters.com/business/enviro ... 024-01-09/
Ik ben alleszins al goed geplaatst hiervoor met mijn positie in Aker
En dat gezaag van die klimaatjongens ben ik toch al gewoon
-
- Verbannen Gebruiker
IWDA weer een nieuwe ATH
Nu gaan er weer een hoop zich afvragen of de beurzen niet hoog staan (ja ten opzichte van het verleden, neen ten opzichte van de toekomst want ze gaan nog heel veel hoger, steeds hoger en hoger), en of ze beter wachten (neen), of zelfs verkopen (neen).
Nu gaan er weer een hoop zich afvragen of de beurzen niet hoog staan (ja ten opzichte van het verleden, neen ten opzichte van de toekomst want ze gaan nog heel veel hoger, steeds hoger en hoger), en of ze beter wachten (neen), of zelfs verkopen (neen).
Maar... die zit niet eens op zijn ATH...
(maar ik heb al gemerkt dat er blijkbaar meerdere IWDA's zijn, de YTD varieert ook sterk afhankelijk van aan wie je het vraagt)
Zeer bijzonder instrument...
(maar ik heb al gemerkt dat er blijkbaar meerdere IWDA's zijn, de YTD varieert ook sterk afhankelijk van aan wie je het vraagt)
Zeer bijzonder instrument...
-
- Verbannen Gebruiker
Je kunt niet eens koersen opzoeken
Of kijk jij in de papieren krant misschien om de beurs op te volgen
ATH intraday vandaag 82,55.
Superbelegger ben jij
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zie EUR 82,56
-
- Verbannen Gebruiker
--KNIP--
Sommige sites berekenen de YTD ten opzichte van de 1e koers in het nieuwe jaar. Andere sites ten opzichte van de laatste koers van het vorige jaar.
Geldt voor alles. Niet alleen IWDA.
--KNIP--
-
- Verbannen Gebruiker
Nu ga je ook Aerolla op jouw dak krijgen.
Die jongen is allergisch aan IWDA en luie hangmatbeleggers, en iedereen die iets positiefs zegt over IWDA
Of zelfs maar objectieve cijfers geeft over IWDA.
Op het moment van je post was het wel 82,4 , daarmee dat ik het zei...
Maar goed, je zal je underperformance nog misschien wel inhalen dit jaar, het jaar is nog heeeel lang
Te vroeg om al te beginnen vrezen, veel succes ^^
Het klopt wel dat ik allergisch ben aan mensen die beleggen op basis van de Bijbel, geloof en economie moet je niet mixen, vind ik...
Ik ben niet tegen IWDA, ik bezit zelf ook een beetje, ik ben wel tegen IWDA kopen gewoon omdat het IWDA heet.
(en dan jezelf in slaap wiegen met wat axioma's en cognitieve biassen)
Maar goed, je zal je underperformance nog misschien wel inhalen dit jaar, het jaar is nog heeeel lang
Te vroeg om al te beginnen vrezen, veel succes ^^
Het klopt wel dat ik allergisch ben aan mensen die beleggen op basis van de Bijbel, geloof en economie moet je niet mixen, vind ik...
Ik ben niet tegen IWDA, ik bezit zelf ook een beetje, ik ben wel tegen IWDA kopen gewoon omdat het IWDA heet.
(en dan jezelf in slaap wiegen met wat axioma's en cognitieve biassen)
Laatst gewijzigd door Aerolla op 10 januari 2024, 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Het gaat over meerdere percenten....huisjetuintjefiets schreef: ↑10 januari 2024, 12:34--KNIP--
Sommige sites berekenen de YTD ten opzichte van de 1e koers in het nieuwe jaar. Andere sites ten opzichte van de laatste koers van het vorige jaar.
--KNIP--
-
- Verbannen Gebruiker
Wat heb je wanneer aan wie gevraagd, en welke antwoorden heb je gekregen?Aerolla schreef: ↑10 januari 2024, 12:52--KNIP--huisjetuintjefiets schreef: ↑10 januari 2024, 12:34
--KNIP--
Maar jouw haat, afkeer, ... tov IWDA vertroebelt jouw denkvermogen
-
- Verbannen Gebruiker
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik stelde enkel vast dat EUR 82,56 bereikt werd, nog EUR 0,01 meer dan wat jij schreef (aangenomen dat dat EUR was).
Dat dat positief zou zijn, heb ik niet gechreven.
wat-is-uw-ytd-t22712-2235.html#p602135
wat-is-uw-ytd-t22712-2250.html#p602189
En google/yahoo finance kwam op 18,55% ofzo
En dat allemaal op quasi dezelfde dag, dus sta mij toe het niet te begrijpen.
Ik snap kleine afwijkingen, maar dit jaar zijn de afwijkingen toch wel erg groot.
I don't care wat het juiste is, maar ik vind het wel interessant dat er geen consensus bestaat over een rendement van eenzelfde product...
Misschien dat dat een feature is van ETF's die ik niet snap, ik ben een eenvoudige aandelen-jongen, mijn aandelen hebben maar 1 rendement.
1 rendement is ook meer dan genoeg voor mij
wat-is-uw-ytd-t22712-2250.html#p602189
En google/yahoo finance kwam op 18,55% ofzo
En dat allemaal op quasi dezelfde dag, dus sta mij toe het niet te begrijpen.
Ik snap kleine afwijkingen, maar dit jaar zijn de afwijkingen toch wel erg groot.
I don't care wat het juiste is, maar ik vind het wel interessant dat er geen consensus bestaat over een rendement van eenzelfde product...
Misschien dat dat een feature is van ETF's die ik niet snap, ik ben een eenvoudige aandelen-jongen, mijn aandelen hebben maar 1 rendement.
1 rendement is ook meer dan genoeg voor mij
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb ook jouw categorie beschreven:EarthNvstr1 schreef: ↑10 januari 2024, 12:58Ik stelde enkel vast dat EUR 82,56 bereikt werd, nog EUR 0,01 meer dan wat jij schreef (aangenomen dat dat EUR was).
Dat dat positief zou zijn, heb ik niet gechreven.
huisjetuintjefiets schreef: ↑10 januari 2024, 12:36 Of zelfs maar objectieve cijfers geeft over IWDA.
Maar echt, je investeert in wat je wil...
Zolang je mij maar geen Bijbels verkoopt aan de deur, me niet op de brandstapel gooit en van de misdienaars afblijft, is het voor mij om het even.
(En als ik het recht heb te lachen met je underperformance , dat zou ook fijn zijn )
Zolang je mij maar geen Bijbels verkoopt aan de deur, me niet op de brandstapel gooit en van de misdienaars afblijft, is het voor mij om het even.
(En als ik het recht heb te lachen met je underperformance , dat zou ook fijn zijn )