REIT's - dividenden
TIP
Re: REIT's - dividenden
De rv op vastgoed etf's zijn toch ook fiscaal aftrekbaar of niet?
Rv op fondsen zijn niet terugvorderbaar.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ter spreiding op etf's vind ik het wel slim om ook enkele holdings te hebben in combinatie met etf's (vaak ook toegang tot private equity zo). Volgens mij hebben we ook enkele goede in België.
Vastgoed geloof ik wel in wegens de lage waardering en ze blijven nodig in de toekomst (heb zelf zorgvastgoed). Wat mij vooral tegen steekt met vastgoed, is hoe vaak ze nieuwe kapitaalverhoging doen, je moet dan op korte termijn extra geld kunnen investeren of je aandelen verwateren.
Ik vind alleen een wereldwijde tracker te veel in de VS zitten (rond de 65%) . Omdat we hier in de Eurozone leven, wil ik persoonlijk ook een gedeelte in Euro's, ik hou voor mij zoontje dan ook twee trackers aan.
Vastgoed geloof ik wel in wegens de lage waardering en ze blijven nodig in de toekomst (heb zelf zorgvastgoed). Wat mij vooral tegen steekt met vastgoed, is hoe vaak ze nieuwe kapitaalverhoging doen, je moet dan op korte termijn extra geld kunnen investeren of je aandelen verwateren.
Ik vind alleen een wereldwijde tracker te veel in de VS zitten (rond de 65%) . Omdat we hier in de Eurozone leven, wil ik persoonlijk ook een gedeelte in Euro's, ik hou voor mij zoontje dan ook twee trackers aan.