pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
Wat wil je weten?EarthNvstr1 schreef: ↑17 maart 2023, 19:30Ik vraag mij af in hoeverre jij het volledige plaatje hier schetst.
Wat zou ik achterhouden?
Laatst gewijzigd door Kevva op 17 maart 2023, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is bij Keytrade inderdaad gedurende een bepaalde periode zó geweest, maar intussen is dat probleem opgelost.
Indertijd heb ik mij daar ook over geërgerd, en bij mij is dat in een latere periode gelukt. Klanten van Keytrade werden daar toen over geïnformeerd.
Als ik het goed begrijp, kan je nu wel de code van je Visa kaart bij Keytrade wijzigen. Juist ?Nefertari schreef: ↑19 maart 2023, 10:53 Dat is bij Keytrade inderdaad gedurende een bepaalde periode zó geweest, maar intussen is dat probleem opgelost.
Indertijd heb ik mij daar ook over geërgerd, en bij mij is dat in een latere periode gelukt. Klanten van Keytrade werden daar toen over geïnformeerd.
Sinds enkele jaren heb ik geen Visa kaart meer, maar voor een vakantie naar Scandinavië is dat blijkbaar wel aangeraden. Vandaar dat ik erover denk om een Visa Gold aan te vragen bij Keytrade. Alleen hang ik zo aaneen van codes, dat het kunnen wijzigen voor mij wel een belangrijk punt is.
Zoals hier ook al door anderen bevestigd werd, kan de pincode van de Keytrade kredietkaart gewijzigd worden naar een zelfgekozen pincode.
Voor zover ik weet, worden bij aanvraag van de Visa Gold en van de Visa Platinium, deze door Keytrade slechts toegekend aan klanten die voldoen aan bepaalde parameters eigen aan de bank.
Voor mijzelf is een Visa Classic momenteel voldoende als buffer voor buitenlandse reizen.
Zeker op tijd de kaart aanvragen want het het kan een tijdje (lees weken / maanden) duren bij Keytrade.annetje schreef: ↑15 januari 2024, 10:45 Als ik het goed begrijp, kan je nu wel de code van je Visa kaart bij Keytrade wijzigen. Juist ?
Sinds enkele jaren heb ik geen Visa kaart meer, maar voor een vakantie naar Scandinavië is dat blijkbaar wel aangeraden. Vandaar dat ik erover denk om een Visa Gold aan te vragen bij Keytrade. Alleen hang ik zo aaneen van codes, dat het kunnen wijzigen voor mij wel een belangrijk punt is.
Hou er rekening mee dat Scandinavië niet in de eurozone ligt (behalve Finland) en er dus kosten kunnen bijkomen.
Revolut en N26 zijn goede alternatieven, PM gerust voor een referral code waar we allebei aan verdienen.
Revolut en N26 zijn goede alternatieven, PM gerust voor een referral code waar we allebei aan verdienen.
Bedankt ! Dan maak ik er volgend weekend werk van .Samsara schreef: ↑15 januari 2024, 11:57Zeker op tijd de kaart aanvragen want het het kan een tijdje (lees weken / maanden) duren bij Keytrade.annetje schreef: ↑15 januari 2024, 10:45 Als ik het goed begrijp, kan je nu wel de code van je Visa kaart bij Keytrade wijzigen. Juist ?
Ken je toevallig die parameters waaraan je moet voldoen ?Nefertari schreef: ↑15 januari 2024, 11:38Zoals hier ook al door anderen bevestigd werd, kan de pincode van de Keytrade kredietkaart gewijzigd worden naar een zelfgekozen pincode.
Voor zover ik weet, worden bij aanvraag van de Visa Gold en van de Visa Platinium, deze door Keytrade slechts toegekend aan klanten die voldoen aan bepaalde parameters eigen aan de bank.
Voor mijzelf is een Visa Classic momenteel voldoende als buffer voor buitenlandse reizen.
Neen: daar zijn op dit forum al meerdere keren veronderstellingen over gemaakt, maar niemand lijkt het met zekerheid te weten.
Wat ik weet is, dat er hier forumleden waren die niet begrepen waarom zij niet in aanmerking kwamen.
Wat ik weet is, dat er hier forumleden waren die niet begrepen waarom zij niet in aanmerking kwamen.
Bedankt ! Dan ga ik ze een van de dagen eens bellen.
De Gold zou wel handig zijn met de verzekeringen, maar anders zal het noodgedwongen de andere worden.
De Gold zou wel handig zijn met de verzekeringen, maar anders zal het noodgedwongen de andere worden.
Uiteindelijk na wikken en wegen toch besloten om de Classic aan te vragen. Dinsdagmorgen de aanvraag gedaan, en gisteren (donderdag) bericht gekregen dat ze goedgekeurd werd en onderweg is.
Na de vele berichten, hier en elders, over hoe lang zo'n aanvraag kan duren, was ik blij verrast over de snelheid waarmee alles verlopen is.
Na de vele berichten, hier en elders, over hoe lang zo'n aanvraag kan duren, was ik blij verrast over de snelheid waarmee alles verlopen is.
Mag ik vragen waarom je uiteindelijk toch voor de Classic gegaan bent (gezien de gold/platinum meer dekkingen & flexibiliteit bieden)?