De Beurs vandaag part 2
TIP
- Vincent2018
- Full Member
Re: De Beurs vandaag part 2
Germany Gears Up For War With Moscow; 300,000 Troops... https://hindustantimes.com/videos/world ... ce=twitter…
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Ga je zelfs al in de Hindustan Times maar doemberichten zoeken, Vincent2018?
Maar doembericht? Het is juist heel goed dat Europa meer doet voor defensie. We kunnen maar beter voorbereid zijn op oorlog. Si vis pacem, para bellum, wisten de Romeinen al: als je vrede wil, bereid je dan voor op oorlog.
Maar doembericht? Het is juist heel goed dat Europa meer doet voor defensie. We kunnen maar beter voorbereid zijn op oorlog. Si vis pacem, para bellum, wisten de Romeinen al: als je vrede wil, bereid je dan voor op oorlog.
Bij Wolters Kluwer lijken de bomen weer tot in de hemel te groeien.
Zonet winst genomen met 2/3de van mijn positie.
Zonet winst genomen met 2/3de van mijn positie.
Ook deze week bereikten de wereldwijde beurzen opnieuw een paar keer hun maximum.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Verbannen Gebruiker
Ja, Nasdaq gisteren nieuwe ATH. Vandaag weer.
S&P 500 vandaag ook.
IWDA niet verwonderlijk ook ene na andere ATH deze maand.
Dankzij de prachtige grote 7 en de duizenden andere aandelen in IWDA, waaronder de toekomstige grote 7
S&P 500 vandaag ook.
IWDA niet verwonderlijk ook ene na andere ATH deze maand.
Dankzij de prachtige grote 7 en de duizenden andere aandelen in IWDA, waaronder de toekomstige grote 7
Er zal binnenkort wel eens een correctie plaatsvinden zeker? Ik vind 2024 ook heel erg onzeker op de beurs met alle oorlogsdreigingen..
Ondanks de vele zelfverklaarde experts een topjaar voorspellen!
Ondanks de vele zelfverklaarde experts een topjaar voorspellen!
Ik beleg al sinds 2011. Sinds dat jaar volg ik de beurs van heel nabij en ik heb nooit anders geweten dan dat er een crisis was of een crisis voorspeld werd.
Kapitalisme heeft net baat bij problemen.
Hoe groter de shit hoe groter de winsten.
Hoe groter de shit hoe groter de winsten.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Natuurlijk, januari is binnenkort voorbij.
Van die dreigingen zal het nu niet meer afhangen ...
Kan iemand een jaar in zijn leven noemen dat alles rustig, vredig en voorspoedig was?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
9/11, oorlogen in Irak/Koeweit, dioxinecrisis, dotcomcrisis,...
Ik denk dat we nu met Rusland, Iran en Noord-Korea toch echt een spannend jaar tegemoet gaan..