first eagle Amundu
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Full Member
- Contacteer:
first eagle Amundu
goedemiddag,
hoe staan jullie tegenover dit: first eagle Amundi Income Builder Fund - AE (QD)?
heb hier weinig ervaring mee en vriend van mij heeft hierop 1 week geleden ingetekend voor 100K
is dit risicovol of eerder defensief genoeg?
hoe staan jullie tegenover dit: first eagle Amundi Income Builder Fund - AE (QD)?
heb hier weinig ervaring mee en vriend van mij heeft hierop 1 week geleden ingetekend voor 100K
Re: first eagle Amundu
Dat kun je zo opzoeken op Google.Matroos1958 schreef: ↑17 januari 2024, 12:41 goedemiddag,
Maar vraag je vriend eerst eens naar de kosten (instap- en uitstapkosten, taxen bij in- en uitstap, RV op dividend en jaarlijkse kosten.
Dan eerst zelf maar eens alles onderzoeken.
Ik ben bang dat er dan maar weinig overblijft, als er wat overblijft.
Het instapmoment lijkt mij persoonlijk ook niet ideaal nu.
Maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Groeten aan je vriend
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vrij belabberde resultaten. Ik zou me beter voelen met 50% in obligaties te steken en de andere 50% in een wereld-ETF.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
- Full Member
- Contacteer:
bedankt. Mss nog veiliger spelen en een tak 21 en / of termijnrekening van 2 of 3 jaar?JOKER247 schreef: ↑17 januari 2024, 12:58Dat kun je zo opzoeken op Google.Matroos1958 schreef: ↑17 januari 2024, 12:41 goedemiddag,
Maar vraag je vriend eerst eens naar de kosten (instap- en uitstapkosten, taxen bij in- en uitstap, RV op dividend en jaarlijkse kosten.
Dan eerst zelf maar eens alles onderzoeken.
Ik ben bang dat er dan maar weinig overblijft, als er wat overblijft.
Het instapmoment lijkt mij persoonlijk ook niet ideaal nu.
Maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Groeten aan je vriend