Investeren in consumenten leningen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Investeren in consumenten leningen
Investeren in consumentenleningen is op zich al behoorlijk wat risico nemen.
Je moet wel eerst effectief tegen de lamp lopen voor je iets kan komen vertellen.
En waarom zou je anoniem op SG daarvoor niet durven uitkomen? Denk niet dat de fiscus de middelen heeft noch genoeg info om op basis van een anonieme outing op dit forum te gaan achterhalen wie of wat je bent.
Wat niet wil zeggen dat ik voorstander ben om bewust de fiscus te bedonderen. Dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
Hangt van ieders persoonlijke situatie af. Niet iedereen is wettelijk gehuwd. En geen enkele erfgenaam is verplicht een erfenis te aanvaarden. Met een beetje doorzicht licht je de erfgenamen die er toe doen ook in van de situatie, zodat ze met kennis van zaken hun rekening kunnen maken. Over de erfgenamen die er niet toe doen moet je je ook geen zorgen maken.Wat bij een overlijden onverwacht, de gebakken peren voor de overblijver.
Als men niet tevreden is over de percentages dat men opstrijkt bij de particuliere leningen via Bolero, Mozzeno, Mintos,.. dan ben ik wel bereid om een mooier bedrag uit te keren €20.000 op 4j ik voorzie €23.500 terug.
Met 20.000 euro bij mintos op 4 jaar, heb je ongeveer 28.000 euro terug.
Trek daar nog de 30% belastingen van af en je hebt nog steeds 25600
Trek daar nog de 30% belastingen van af en je hebt nog steeds 25600
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
And the point being ?
Dat was een reactie op de post erboven (je quote normaal geen post direct boven).
Dus als je niet tevreden bent met de percentages die Mintos aanbiedt, kan je bij hem een lager bedrag krijgen. Vond het gewoon een wat absude post.Als men niet tevreden is over de percentages dat men opstrijkt bij de particuliere leningen via Bolero, Mozzeno, Mintos,.. dan ben ik wel bereid om een mooier bedrag uit te keren €20.000 op 4j ik voorzie €23.500 terug
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ha zo ... amai zeg.Lanius schreef: ↑15 januari 2024, 19:23 Dat was een reactie op de post erboven (je quote normaal geen post direct boven).
Dus als je niet tevreden bent met de percentages die Mintos aanbiedt, kan je bij hem een lager bedrag krijgen. Vond het gewoon een wat absude post.Als men niet tevreden is over de percentages dat men opstrijkt bij de particuliere leningen via Bolero, Mozzeno, Mintos,.. dan ben ik wel bereid om een mooier bedrag uit te keren €20.000 op 4j ik voorzie €23.500 terug
Lanius schreef: ↑15 januari 2024, 19:23 Dat was een reactie op de post erboven (je quote normaal geen post direct boven).
Foutje van mij, wou een 2 ingeven. Dus op 2j tijd. Denk dat dat wel een mooie opbrengst is, niet?