Maak kans op 2010€ bij Rabobank.be
Maak kans op 2010€ bij Rabobank.be
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Maak kans op 2010€ bij Rabobank.be
Deze morgen ontving ik ook een mail van rabobank om mee af te tellen.
Alleen : ik begrijp niet wat de bedoeling is. ???
Als ik naar de pagina van de aftelklok ga, via de link in de mail, krijg ik alleen de foto's van mensen
met een nummer te zien.
Maar er staat nergens iets bij waar ik kan op klikken om zélf deel te nemen,
(en dus kans te maken op €2010).![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
Alleen : ik begrijp niet wat de bedoeling is. ???
Als ik naar de pagina van de aftelklok ga, via de link in de mail, krijg ik alleen de foto's van mensen
met een nummer te zien.
Maar er staat nergens iets bij waar ik kan op klikken om zélf deel te nemen,
(en dus kans te maken op €2010).
![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
Laatst gewijzigd door Nefertari op 17 december 2009, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Clicken op het balkje "ik tel mee af en maak zo kans op €2010"louise schreef: Maar er staat nergens iets bij waar ik kan op klikken om zélf deel te nemen,
(en dus kans te maken op €2010).![]()
:'(Ze zouden ons beter wat meer rente geven en de wielrenners niet meer sponso
???ren en geen zotte wedstrijden organiseren!!!!
Nu nog klant maar in de toekomst?????
Het is niet nodig om een ganse tekst in vet te typen.
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Nu nog klant maar in de toekomst?????
Het is niet nodig om een ganse tekst in vet te typen.
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 17 december 2009, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Sponsering hoort er nu eenmaal bij!
Ik moet bekennen: toen ik voor het eerst begon uit te zoeken welke internetbanken een hogere rente gaven dan mijn Dexia van toen, ik bij Rabobank kwam dankzij hun sponsering...
Ik was er anders via deze site misschien ook bij gekomen, maar bij een bank die ik totaal niet kende (zeker niet voor eerste internetbank waar ik me wou bij aansluiten) zou ik me ook nooit hebben aangesloten.
Ondertussen door dit forum, wat oudere leeftijd en meer wijsheid enzo ben ik ook bij andere banken terecht gekomen (zoals keytrade), maar toch: onderschat naambekendheid niet ;-)
Keytrade heeft nu hogere rentes, en ik stort mijn nieuw spaargeld alleen daar, maar er staat toch nog altijd een (voor mij) aanzienlijk deel van mijn spaargeld bij rabobank.
Ik moet bekennen: toen ik voor het eerst begon uit te zoeken welke internetbanken een hogere rente gaven dan mijn Dexia van toen, ik bij Rabobank kwam dankzij hun sponsering...
Ik was er anders via deze site misschien ook bij gekomen, maar bij een bank die ik totaal niet kende (zeker niet voor eerste internetbank waar ik me wou bij aansluiten) zou ik me ook nooit hebben aangesloten.
Ondertussen door dit forum, wat oudere leeftijd en meer wijsheid enzo ben ik ook bij andere banken terecht gekomen (zoals keytrade), maar toch: onderschat naambekendheid niet ;-)
Keytrade heeft nu hogere rentes, en ik stort mijn nieuw spaargeld alleen daar, maar er staat toch nog altijd een (voor mij) aanzienlijk deel van mijn spaargeld bij rabobank.
Laatst gewijzigd door Lanius op 17 december 2009, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan iemand mij uitleggen wat die aktie juist inhout?
Heb de mail ook gekregen, stomme actie, maar ja, van de vroegere internet-top-banken kan je vandaag niet veel meer verwachten.
Helaas.![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
Helaas.
![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
De bedoeling is dat je een foto neemt van jezelf voor een ietwat effen achtergrond, terwijl je een blad vasthoud waarop een cijfer van 0-9 duidelijk leesbaar vermeld staat. Je moet die foto dan uploaden naar de website (doorklikken op de links dan kan je met je webcam een foto nemen of een bestaande foto uploaden). Je foto wordt dan mee opgenomen in de aftelklok en je komt in aanmerking voor de 2010 EUR die er verloot wordt.Jenni schreef: Kan iemand mij uitleggen wat die aktie juist inhout?
Iemand die meedoet aan deze actie ?
Awel, voor die ene keer dat ze als bank eens geld verloten bij een wedstrijd i.p.v. (naar mijn mening) waardeloze brol, ga ik toch eens meedoen. Kwestie van mijn steun te laten blijken voor de verandering van strategie.
Ik doe mee. Als je me wil proberen te spotten, ik heb mijn 'El Toro T-Shirt' aan.cp1234 schreef: Iemand die meedoet aan deze actie ?
Ik ga voor de 2.010 €.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik heb ook meegedaan (nummer 7). Ik zou wel niet weten hoeveel personen meedoen, altijd moeilijk in te schatten ...
Ik niet......Gij wel ?cp1234 schreef: Iemand die meedoet aan deze actie ?
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Neen, principieel heb ik iets tegen zulke zever.pol schreef:Ik niet......Gij wel ?cp1234 schreef: Iemand die meedoet aan deze actie ?![]()
van het moment dat ik er te veel tijd in moet steken, doe ik zoiets niet. Achteraf heb ik dan toch alleen het gevoel: dat was tijdsverspilling.