nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Schattig zou ik de man van het blok niet durven noemen , inhoudsloos wel.
Waar vind je nog wel inhoud?
Bij de heer professor minister VDB en de meeste van zijn collega ministers / staatssecretarissen. Enkel over de onzichtbare Michel en zijn MR collega’s heb ik mijn twijfels.
Te flauw? Je hebt ook cartoons met een iets sterkere boodschap
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Een man met een doos Barbie poppen ?
Och, de vraag of hij in een coalitie zou stappen, maw verantwoordelijkheid wou opnemen, was heel verhelderend. Wil duidelijk een zijlijn roeper blijven, is natuurlijk ook het gemakkelijkste wanneer er buiten een paar populistische slogans geen inhoud is.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bart zijn plaat blijft hangen.
"Ik ga me niet twee keer laten bedriegen”: Bart De Wever wil Vlaamse regeringsvorming koppelen aan federale
"Ik ga me niet twee keer laten bedriegen”: Bart De Wever wil Vlaamse regeringsvorming koppelen aan federale
Inderdaad, zo worden vrouwen daar blijkbaar beschouwd
En Raoul wil dit graag ook uitbreiden naar België .. in ruil voor een stem op de PVDA.
Uitspraak Hedebouw over sluiers op school botst op felle kritiek
‘Ik heb daar geen probleem mee vanaf de leeftijd van 8 of 9 jaar, ik laat hen die keuze.’ Dat antwoordde PVDA-voorzitter Raoul Hedebouw in een interview met RTL info op de vraag of leerlingen op school met volledige gezichtsbedekking of met een abaya (een los gewaad dat het lichaam bedekt, behalve het gezicht, de handen en de voeten) mogen rondlopen.
Als Bart het wilt koppelen aan elkaar , waarom dan aparte regeringen ?Timoootjex schreef: ↑20 januari 2024, 09:43 Bart zijn plaat blijft hangen.
Dan is het misschien beter dat Bart gewoon 1 regering vormt voor het gehele land ?
Stevige besparing aan ministerposten, parlementen en kabinetten...
Is eigenlijk dezelfde logica die men hanteert naar de gemeentes toe ( "niet apart blijven maar samengaan, efficiëntere besteding van de middelen")
I.d.d.,dan kan Bart zich pas echt bewijzen...KV schreef: ↑20 januari 2024, 10:11Als Bart het wilt koppelen aan elkaar , waarom dan aparte regeringen ?Timoootjex schreef: ↑20 januari 2024, 09:43 Bart zijn plaat blijft hangen.
Dan is het misschien beter dat Bart gewoon 1 regering vormt voor het gehele land ?
Stevige besparing aan ministerposten, parlementen en kabinetten...
Is eigenlijk dezelfde logica die men hanteert naar de gemeentes toe ( "niet apart blijven maar samengaan, efficiëntere besteding van de middelen")
Nu, makkelijk hé, federale regering int belastingen en Vlaamse ontvangt...
Laatst gewijzigd door Yaris op 20 januari 2024, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus Bart -als historicus hij is- komt tot het besluit dat de historische fout moet rechtgezet worden ?
Ook inzake buitenlandse politiek, neemt de PVDA soms afwijkende standpunten in.
PVDA-voorzitter tegen militaire steun aan Oekraïne
PVDA-voorzitter Raoul Hedebouw is geen voorstander van nog meer militaire steun aan Oekraïne. “Als het economische steun is, kan ik daarmee leven. Maar niet met militaire steun”, zegt hij in een interview met ‘De Tijd’. Het PVDA-standpunt over de Russische invasie lokt wel vaker kritiek uit.
Raoul Hedebouw (PVDA) gaat andermaal bij internationale politiek zeer ver: Israël is slechter dan Hamas, stelt hij zonder pardon