Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Dit land en bij uitbreiding zijn bewoners en de pers zijn toch echt niet meer normaal. Het sneeuwt drie vlokjes, PANIEK, scholen dicht, voetbalwedstrijden afgelast, het advies om zeker thuis te blijven. Ik sta er met verbazing naar te kijken. Toen ik klein was gingen we zeker naar school wanneer het sneeuwde en liefst nog te voet of met de fiets. Heerlijk om dan eens te glijden en te vallen. Ik ben trouwens gewoon zoals altijd om 6.30u met de fiets naar het werk gereden. Geen enkele andere fietser tegengekomen
In Zweden gaan ze met dit weer nog in t-shirt naar de bakker. Wat een mietjes zijn we toch geworden.
In Zweden gaan ze met dit weer nog in t-shirt naar de bakker. Wat een mietjes zijn we toch geworden.
Altijd overdreven reageren op alles is hier de nieuwe norm geworden, akkoord.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik kreeg deze week commentaar op mijn korte broek toen ik de auto stond vol te tanken bij -3°C. Stond daar enen te bibberen van de koude met nen dikke frak aan en hij vroeg hoe ik een korte broek kon dragen. Ik zo rustig: "Ja, heerlijk weertje hé! Echt zalig!"
Eerlijk gezegd kwam ik just van de kinesist en dan draag ik liever een korte broek, want met een jeans kan ik moeilijk mijn oefeningen doen. Dus in mijn eigen dacht ik.... Fuuuuck, zo koud!!
Het is crisis, hé Trivium! Ik stond niet te springen om met de Siebener ( op zomersloefen natuurlijk) naar Leuven en terug te bollen vandaag.
Volgende week geeft men 12°, dan is het te warm voor winterbanden ...
Volgende week geeft men 12°, dan is het te warm voor winterbanden ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik durf met mijn Hühnerfarm gerust de weg op met dit weer.
Als je de markten met een kippenkraam doet, zal je wel moeten. Anders geen inkomsten, hé Brakel.
Toevallig staat er ook nog een x-drive in de garage. Voor containerpark/tuin en boswerken/ OHL-away bij sneeuw/ ...
Toevallig staat er ook nog een x-drive in de garage. Voor containerpark/tuin en boswerken/ OHL-away bij sneeuw/ ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bij mij is het iets rustiger dan anders maar vreemd genoeg kom ik 's morgens meer volk tegen dan 's avonds.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Door de omslag van fossiele brandstoffen naar elektrisch rijden wordt een hele productieketen uit balans gebracht. Dit heeft nu als gevolg dat er minder plastic gerecycleerd wordt. Of hoe het oplossen van één probleem een reeks andere veroorzaakt. Of hoe naïef Europa inzet op recyclage terwijl het zijn markt open zet voor goedkoper nieuw plastic
Oeps, het ballonnetje van groen … ecologisch … goedkooper nogmaals doorpriktvortex schreef: ↑20 januari 2024, 12:37 Door de omslag van fossiele brandstoffen naar elektrisch rijden wordt een hele productieketen uit balans gebracht. Dit heeft nu als gevolg dat er minder plastic gerecycleerd wordt. Of hoe het oplossen van één probleem een reeks andere veroorzaakt. Of hoe naïef Europa inzet op recyclage terwijl het zijn markt open zet voor goedkoper nieuw plastic
Jullie boodschap: laat alles bij het oude, verander niets, het is beter zo.m-peeters schreef: ↑20 januari 2024, 13:13Oeps, het ballonnetje van groen … ecologisch … goedkooper nogmaals doorpriktvortex schreef: ↑20 januari 2024, 12:37 Door de omslag van fossiele brandstoffen naar elektrisch rijden wordt een hele productieketen uit balans gebracht. Dit heeft nu als gevolg dat er minder plastic gerecycleerd wordt. Of hoe het oplossen van één probleem een reeks andere veroorzaakt. Of hoe naïef Europa inzet op recyclage terwijl het zijn markt open zet voor goedkoper nieuw plastic
Gooi nog eens wat plastiek in de houtkachel en laat alvast bij deze kou de auto voor de deur warmdraaien...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Heb ik nooit gezegd maar dat kan wel tellen als teken van zwart-wit polarisatie
Ik heb geen houtkachel en gooi er dus ook geen plastiek in
Ik heb wel een zonnepaneleninstallatie en vooral een gezonde portie verstand. Een portie die me niet klakkeloos alle groene verhaaltjes zomaar doet slikken. Gelukkig maar want als we allemaal Groen zomaar zouden volgen in alles wat ze beweren, dan zaten we volgend jaar zonder kernenergie, en vermoedelijk ook regelmatig zonder elektriciteit.
Polariseren, daar zijn ze inderdaad goed in, die groene linkse rakkers.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja ...
Als je je plastiek naast de houtkachel gooit, dan krijg je daar zo'n berg plastiek in de living wat niet erg gezellig is.
Je auto warmdraaien achter de deur zou wellicht voor teveel uitlaatgassen in de woning zorgen, wat niet echt leuk is.