nieuwe federale regering
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Bart die zijn Bril afdoet is gewoon legendarisch
https://www.hln.be/video/productie/hede ... zen-402045
https://www.hln.be/video/productie/hede ... zen-402045
Oei , m-peeters maakt zich zorgen over een afwijkend standpunt (we zullen zeker en vast buiten beschouwing laten of de bronnen wel voldoende neutraal zijn ? En er zullen zeker ook geen losse zinnetjes gebruikt zijn om iets uit zijn context te trekken? )m-peeters schreef: ↑20 januari 2024, 10:47
Ook inzake buitenlandse politiek, neemt de PVDA soms afwijkende standpunten in.
PVDA-voorzitter tegen militaire steun aan Oekraïne
PVDA-voorzitter Raoul Hedebouw is geen voorstander van nog meer militaire steun aan Oekraïne. “Als het economische steun is, kan ik daarmee leven. Maar niet met militaire steun”, zegt hij in een interview met ‘De Tijd’. Het PVDA-standpunt over de Russische invasie lokt wel vaker kritiek uit.Raoul Hedebouw (PVDA) gaat andermaal bij internationale politiek zeer ver: Israël is slechter dan Hamas, stelt hij zonder pardon
Gelukkig voor m-peeters zijn er nog landen in de wereld waar afwijkende standpunten ook niet getolereerd worden.
Hier, hebben we gelukkig nog een vrijheid van mening.
… of we mogen gewoon blij zijn dat Raoul en zijn communisten niet ons land leiden
Het maakt in ieder geval heel duidelijk voor welke buitenlandse politiek hij staat. Het is maar dat de kiezers weten waarvoor ze al dan niet stemmen.
Het maakt in ieder geval heel duidelijk voor welke buitenlandse politiek hij staat. Het is maar dat de kiezers weten waarvoor ze al dan niet stemmen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb de indruk dat beide extremen nogal gatlikkers zijn of ben ik mis?
Klopt.
Als ik mij niet vergis zitten ze mee in het bestuur in Zelzate.
En vermoedelijk kreunt elke inwoner van Zelzate nu onder dat terreurbewind
Het was eigenlijk bedoeld op uw eerste zinnetje :
Hoe dom is eigenlijk die Hedebouw? Hoe dom zijn zijn mogelijke kiezers?m-peeters schreef: ↑20 januari 2024, 10:47Ook inzake buitenlandse politiek, neemt de PVDA soms afwijkende standpunten in.
PVDA-voorzitter tegen militaire steun aan Oekraïne
PVDA-voorzitter Raoul Hedebouw is geen voorstander van nog meer militaire steun aan Oekraïne. “Als het economische steun is, kan ik daarmee leven. Maar niet met militaire steun”, zegt hij in een interview met ‘De Tijd’. Het PVDA-standpunt over de Russische invasie lokt wel vaker kritiek uit.Raoul Hedebouw (PVDA) gaat andermaal bij internationale politiek zeer ver: Israël is slechter dan Hamas, stelt hij zonder pardon
Verdomme Marc,wees blij dat er mensen als R.Hedebouw(en PVDA), in kamer-parlement zitten....
(Turteltaks,Bracke, coördinatiecentra grote bedrijven ten nadele van kleine kmo's, loodvergiftiging Hoboken,gratis geneeskunde,geneeskunde derde wereld,kan zo nog wel even doorgaan...). Fijn weekend.
Ja heel blij. Hoofddoeken en burka's verheerlijken, burkini's in het zwembad. Stalin een toffe pé vinden. Luiwamessen en klaplopers willen betalen om niets te doen, enz
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Enfin ... voer gerust een strijd of gewoon een politiek pleidooi voor herverdeling ter ondersteuning van de middel- en minderbedeelden, maar doe dat dan op een correct onderbouwde manier aub.Gg70 schreef: ↑20 januari 2024, 18:47 Verdomme Marc,wees blij dat er mensen als R.Hedebouw(en PVDA), in kamer-parlement zitten....
(Turteltaks,Bracke, coördinatiecentra grote bedrijven ten nadele van kleine kmo's, loodvergiftiging Hoboken,gratis geneeskunde,geneeskunde derde wereld,kan zo nog wel even doorgaan...). Fijn weekend.
Heeft hij gezorgd voor Turteltaks, Bracke, loodvergiftiging Hoboken etc.?Gg70 schreef: ↑20 januari 2024, 18:47Verdomme Marc,wees blij dat er mensen als R.Hedebouw(en PVDA), in kamer-parlement zitten....
Nee, daar zou ik ook niet op stemmen. Ik ga nog liever naar de Colruyt.
Dat lukt in dit geval nooit vermoed ik.EarthNvstr1 schreef: ↑20 januari 2024, 18:57Enfin ... voer gerust een strijd of gewoon een politiek pleidooi voor herverdeling ter ondersteuning van de middel- en minderbedeelden, maar doe dat dan op een correct onderbouwde manier aub.Gg70 schreef: ↑20 januari 2024, 18:47 Verdomme Marc,wees blij dat er mensen als R.Hedebouw(en PVDA), in kamer-parlement zitten....