Ervaringen met Lynx
TIP
Re: Ervaringen met Lynx
Inderdaad, je schreef gewoon twee foute verklaringen.
Beter opletten volgende keer.
Laatst gewijzigd door B7H4long op 25 januari 2024, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik schrijf niks verkeerd maar huisjetuintjefietsje begrijpt het verkeerd maar heeft dan wijselijk zijn bericht gewist .
Er stond altijd basis valuta geschreven en kijk bij elke variant van bijvoorbeeld IWDA of CSPX op de infobladen dan ga je altijd
zien staan basisvaluta = $$$$
Ik heb nooit gezegd dat je deze niet in € kon kopen maar dat de basis altijd $$$$ is .
Wisselkosten zuigt huisjetuintjefiets uit zijn duim want ik heb dit nooit geschreven dat is wat hij ervan maakt .
Anders zou dit een gratis valuta afdekking zijn en gratis bestaat nog steeds niet daarom dat ik u er uitdrukkelijk om vroeg .
De verschillende beurzen zijn nog altijd zoals winkels die hetzelfde verkopen hoe je ook betaald als je hetzelfde koop heb je hetzelfde in uw handen .
Het is niet mijn schuld dat huisjetuintjefiets niet kan begrijpend lezen .
Hij zegt soms exact hetzelfde en staat te discuteren erover kijk naar die 0,1 %
In feite zegt hij hetzelfde dan ik maar hij begrijpt het gewoonweg niet
Laatst gewijzigd door lop op 26 januari 2024, 04:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0,1 % op je inleg en 0,1 % op je totaal is niet alle beiden 0,1 % na rendementen !!!!!huisjetuintjefiets schreef: ↑25 januari 2024, 19:49Ik heb alles gezegd wat ik te zeggen heb over dit topic.
De lezers op het forum kunnen nu zelf oordelen.
Pro memorie: dit was mijn eerste bericht over dit topic.
huisjetuintjefiets schreef: ↑25 januari 2024, 18:22