Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Volgens mij gaat het niet persé over zieltjes winnen maar eerder over een vorm van communicatie.
Beetje vergelijkbaar met deze van de landbouwers die nu ook gaande is. Mest en rotte landbouwproducten uitsmeren over de wegen,....
Als de ontvangende kant van de communicatie het allemaal wel grappig vindt of doet alsof die niets hoort dan neemt de communicatie steeds extremere vormen aan. Nu zitten we in de fase van 'die andere zijn allemaal terroristen'
Als het allemaal kon geregeld worden met beleefde briefwisseling of met een debat in een zaaltje boven een café..
Het is de eeuwige strijd tussen groepen mensen die verandering willen en diegene die willen dat het blijft zoals het is. Waarbij tegelijk niet alles moet blijven zoals het is maar ook niet alles moet veranderen.
Beetje vergelijkbaar met deze van de landbouwers die nu ook gaande is. Mest en rotte landbouwproducten uitsmeren over de wegen,....
Als de ontvangende kant van de communicatie het allemaal wel grappig vindt of doet alsof die niets hoort dan neemt de communicatie steeds extremere vormen aan. Nu zitten we in de fase van 'die andere zijn allemaal terroristen'
Als het allemaal kon geregeld worden met beleefde briefwisseling of met een debat in een zaaltje boven een café..
Het is de eeuwige strijd tussen groepen mensen die verandering willen en diegene die willen dat het blijft zoals het is. Waarbij tegelijk niet alles moet blijven zoals het is maar ook niet alles moet veranderen.
Ik snap die klimaat terroristen toch niet hoor, gans de wereld is bezig met het klimaat en de energie transitie en als je de spaargids klimaatactivisten moogt geloven komt het nog allemaal goed voor 2050 ookWoz schreef: ↑28 januari 2024, 12:42 Volgens mij gaat het niet persé over zieltjes winnen maar eerder over een vorm van communicatie.
38 jaar topsport en nu hartproblemen? Sporten is gezond. PS Jouw medisch bulletin interesseert mij niet. Verzorg uw taal aub.Abatoetnie schreef: ↑28 januari 2024, 11:09Nee, nooit gesport en totaal niet geïnteresseerd in sport ... buiten die 38 jaar waar ik dagelijks anderhalf uur trainde en in het weekend een wedstrijd had (en meer op het podium dan naast het podium stond) ... en te vermoeiend ? Ja, sinds ik met hartproblemen niet meer mag sporten is het inderdaad te vermoeiend.
Met andere woorden : je opmerking is ten zeerste misplaatst ... dus hou je snater maar vooraleer je oordelen velt over iemand die je totaal niet kent !
Landbouwers zijn dan ook aanstellers met hun mest dumpen, douane kantoor in brand steken,...?
Allemaal aandachtstrekkerij?
-
- Full Member
- Contacteer:
Mijn medisch bulletin interesseert je niet, no problem, maar schrijf dan ook geen veronderstellingen over mensen die je niet kent. Niet geÎnteresseerd in sport, te vermoeiend, hoe meer fout kan je maar zijn ... en wat taal betreft : ik ben een doodbrave mens maar als je het (te) persoonlijk speelt en op gewonde tenen trapt dan krijg je hetzelfde terug ... je bent hier al geschorst geweest, het zal wel zijn redenen gehad hebben.Sammy2 schreef: ↑28 januari 2024, 13:4038 jaar topsport en nu hartproblemen? Sporten is gezond. PS Jouw medisch bulletin interesseert mij niet. Verzorg uw taal aub.Abatoetnie schreef: ↑28 januari 2024, 11:09
Nee, nooit gesport en totaal niet geïnteresseerd in sport ... buiten die 38 jaar waar ik dagelijks anderhalf uur trainde en in het weekend een wedstrijd had (en meer op het podium dan naast het podium stond) ... en te vermoeiend ? Ja, sinds ik met hartproblemen niet meer mag sporten is het inderdaad te vermoeiend.
Met andere woorden : je opmerking is ten zeerste misplaatst ... dus hou je snater maar vooraleer je oordelen velt over iemand die je totaal niet kent !
Snert, misschien?
Gelukkig zat de soep niet meer in blik
Ja, ik heb op te lange tenen getrapt van mensen met kleine voetjes.Abatoetnie schreef: ↑28 januari 2024, 14:05Mijn medisch bulletin interesseert je niet, no problem, maar schrijf dan ook geen veronderstellingen over mensen die je niet kent. Niet geÎnteresseerd in sport, te vermoeiend, hoe meer fout kan je maar zijn ... en wat taal betreft : ik ben een doodbrave mens maar als je het (te) persoonlijk speelt en op gewonde tenen trapt dan krijg je hetzelfde terug ... je bent hier al geschorst geweest, het zal wel zijn redenen gehad hebben.
Die protesteren in Duitsland wel voor goedkope, met subsidies van de overheid, foute diesel.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Alweer een leuke sfeer hier...
-
- Full Member
- Contacteer:
't Is een ruziezoeker ... eigenlijk mocht ik er geen aandacht aan besteed hebben want ik veronderstel dat hij daar op kickt
En wie is de volgende? Daar al eens over nagedacht?