nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Welke roze wolk ? Het is hier in Spanje momenteel een stralend blauwe hemel.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/24 ... ec-delijn/
Allee mannekes, graag uw commentaren hierover.
In Wallonië geven ze per inwoner meer uit aan openbaar vervoer.
Mijn commentaar zou zijn : ik wist al lang dat ze het niet zo slecht doen in Wallonië.
Waarop jullie vermoedelijk repliceren: Met Vlaams geld !!
Mijn commentaar zou zijn : ik wist al lang dat ze het niet zo slecht doen in Wallonië.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Hulde aan de Waalse regering , Jambon en co geeft liever geld uit aan EV.
Per inwoner zegt dan ook niks...
er zijn minder inwoners, terwijl de vaste kosten hetzelfde zijn, de afstanden zijn groter, dus de kosten bijgevolg ook...
Zoals ook in het artikel wordt aangehaald
er zijn minder inwoners, terwijl de vaste kosten hetzelfde zijn, de afstanden zijn groter, dus de kosten bijgevolg ook...
Zoals ook in het artikel wordt aangehaald
Nee hoor, niet enkel het Vlaams geld, daar krijgen ze nog een paar vrachtwagens te weinig van, ze geven ook veel geld uit wat ze niet hebbenDestereir schreef: ↑28 januari 2024, 15:45 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/24 ... ec-delijn/
Destereir schreef: ↑28 januari 2024, 15:45 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/24 ... ec-delijn/
Ja, ze doen het daar echt goed in Wallonië. Hulde aan de Waalse regering (sic) LOL
In Vlaanderen vertegenwoordigt de schuld 58% van de inkomsten
In Wallonië bedraagt de schuld 257% van de inkomsten
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 28 januari 2024, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Neen, helemaal niet. Dit kadert waarschijnlijk in de opleiding van chauffeurs; rondrijden zonder passagiers... .Destereir schreef: ↑28 januari 2024, 15:45 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/24 ... ec-delijn/
Wat willen deze procentuele cijfers ons zeggen? Verklaar u nader. De schulden zijn vanzelf gekomen, en zullen vanzelf verdwijnen; als sneeuw voor de zon.m-peeters schreef: ↑28 januari 2024, 18:30Destereir schreef: ↑28 januari 2024, 15:45 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/24 ... ec-delijn/
Waarop jullie vermoedelijk repliceren: Met Vlaams geld !!Ja, ze doen het daar echt goed in Wallonië. Hulde aan de Waalse regering (sic) LOL
In Vlaanderen vertegenwoordigt de schuld 58% van de inkomsten
In Wallonië bedraagt de schuld 257% van de inkomsten
Het algemeen principe geldt toch. Vervoegingen in een vlaams dialect:vortex schreef: ↑28 januari 2024, 16:22 Nee hoor, niet enkel het Vlaams geld, daar krijgen ze nog een paar vrachtwagens te weinig van, ze geven ook veel geld uit wat ze niet hebben
Vlaanderen poeft, Wallonië poeft meer, federaal hebben we al gigantisch veel gepoeft.
Zelf poef ik niet, maar ik ben hier in dit land een uitzondering.
In België poefen wij allemaal.
Is 't zjuust ?
Als ze hun centen aan openbaar vervoer uitgegeven in plaats van aan dingen waarmee ze in opspraak komen.. valt het allemaal nog mee.
Wij hebben in Vlaanderen net een metamorfose ondergaan van het openbaar vervoer waarbij we er officieel beter op geworden zijn maar in de realiteit uiteraard slechter. DAT is dan weer Vlaanderen..
Poefen... Is dit kindertaal? Of wat wil je uitdrukken? Besef je eigenlijk dat het gaat om belastinggeld dat verkwist wordt? Of beter "gefraudeerd" word?Destereir schreef: ↑28 januari 2024, 22:16Het algemeen principe geldt toch. Vervoegingen in een vlaams dialect:vortex schreef: ↑28 januari 2024, 16:22 Nee hoor, niet enkel het Vlaams geld, daar krijgen ze nog een paar vrachtwagens te weinig van, ze geven ook veel geld uit wat ze niet hebben
Vlaanderen poeft, Wallonië poeft meer, federaal hebben we al gigantisch veel gepoeft.
Zelf poef ik niet, maar ik ben hier in dit land een uitzondering.
In België poefen wij allemaal.
Is 't zjuust ?
Als ze hun centen aan openbaar vervoer uitgegeven in plaats van aan dingen waarmee ze in opspraak komen.. valt het allemaal nog mee.
Wij hebben in Vlaanderen net een metamorfose ondergaan van het openbaar vervoer waarbij we er officieel beter op geworden zijn maar in de realiteit uiteraard slechter. DAT is dan weer Vlaanderen..
Ik vind je erg onbeschoft.
Neen, niet assertief.
Misschien nog iets anders ook maar dat mag ik hier niet zeggen.
Besef je wel dat jij, die altijd maar over Vlaanderen pocht, blijkbaar niet eens de taal van het volk begrijpt ?
Poefen is geen kindertaal want kinderen mogen niet poefen. Daar moet je 18 voor zijn.
Zoek het maar op. Ik durf wedden dat het in een of ander woordenboek staat. Al denk ik dat je het woord zelf eigenlijk wel kent.... Je ziet : ik heb je nog 'hoog op'.
Frauderen ? Dien een klacht in of vraag je favoriete volksvertegenwoordiger dat hij zich met die zaak bezighoudt. Die worden ervoor betaald he.
Neen, niet assertief.
Misschien nog iets anders ook maar dat mag ik hier niet zeggen.
Besef je wel dat jij, die altijd maar over Vlaanderen pocht, blijkbaar niet eens de taal van het volk begrijpt ?
Poefen is geen kindertaal want kinderen mogen niet poefen. Daar moet je 18 voor zijn.
Zoek het maar op. Ik durf wedden dat het in een of ander woordenboek staat. Al denk ik dat je het woord zelf eigenlijk wel kent.... Je ziet : ik heb je nog 'hoog op'.
Verkwisten : dat is nergens in België strafbaar. Eerder een nationale sport.
Frauderen ? Dien een klacht in of vraag je favoriete volksvertegenwoordiger dat hij zich met die zaak bezighoudt. Die worden ervoor betaald he.
We zijn op de goede weg, hoe minder beschikbaar men het openbaar vervoer maakt hoe minder het gebruikt wordt. Eenmaal er te weinig gebruik is, wordt het afgeschaft en besparen we op overheidsuitgaven
Ik zie hier sinds kort inderdaad veel minder lege bussen voorbijrijden. Goed voor het milieu en goed voor de centen
Slaafse volger van het beleid ? Toch als er een rechtse partij achter de beslissing zit ?
Da's pas slim !
Ik zie hier meer bussen rijden naar een nieuwe bestemming waar niemand naartoe wil en die rijden dus leeg.
Ik zie minder bussen op de lijnen waar ze vroeger vaak zo goed als vol zaten. Aangezien er een aantal halten zijn afgeschaft op die lijn hebben ze er nu misschien minder nodig.
Ik vind dit weer een voorbeeld van hoe vlaanderen alles zogezegd beter doet (naar eigen zeggen) maar in werkelijkheid een pak slechter.
Ze communiceren op dezelfde manier dan de kbc :
Onze klanten willen voetbaluitslagen en treintickets in onze app.... en daarom wordt een bankrekening voor iedereen duurder.
Er zijn wel genoeg mensen in dit land over met gezond verstand zeker ?
Da's pas slim !
Ik zie hier meer bussen rijden naar een nieuwe bestemming waar niemand naartoe wil en die rijden dus leeg.
Ik zie minder bussen op de lijnen waar ze vroeger vaak zo goed als vol zaten. Aangezien er een aantal halten zijn afgeschaft op die lijn hebben ze er nu misschien minder nodig.
Ik vind dit weer een voorbeeld van hoe vlaanderen alles zogezegd beter doet (naar eigen zeggen) maar in werkelijkheid een pak slechter.
Ze communiceren op dezelfde manier dan de kbc :
Onze klanten willen voetbaluitslagen en treintickets in onze app.... en daarom wordt een bankrekening voor iedereen duurder.
Er zijn wel genoeg mensen in dit land over met gezond verstand zeker ?