nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Tja se jongen... ik lig er niet van wakker van wat gij wel of niet gelooft. Omgekeerd even weinig zeker ?
Alleen weet gij beter wat anderen denken he ?
Als zij het zelf niet weten zal jij het hen wel vertellen.
Kijk : één ding is wel waar. Ik heb iets tegen nva , net zoveel als gij iets hebt tegen Vooruit.
Moet kunnen zeker ?
Ik vind geen enkele partij goed genoeg om er voor te stemmen. En gij ?
Laatst gewijzigd door Destereir op 30 januari 2024, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Stem dan op de Blanco partij. Nog altijd beter dan op de fascistische partij.
Klopt... als gedachtenlezer en kenner van iedereens' gedachten en mening, expert discussievoerder (lees : zwammer) ben je een veel beter specimen van het menselijk ras.
Goed dat die Conner , geen meneer deze keer , niet opkomt bij de verkiezingen. Racisten horen niet thuis op de lijsten van de partij.
Die man was een Italiaan. Raar dat je hem in het Duits quote. Hoe zou dat nu komen ?
Dat heb ik nooit beweerd. Je legt me woorden in de mond die ik nooit uitgesproken heb. Typisch …
A-politiek, neutraal …
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 30 januari 2024, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
En partijen die op hun knieën gaan voor één of andere rijke Brit ook niet wat mij betreft
Net zomin als partijen met Chinese spionnen en holocaust ontkenners op hun lijsten.
Uw plaat blijft hangen Brembos. Ik denk dat het stilaan tijd is om je een plaats op mijn negeerlijst te geven.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/30 ... laanderen/Conner Rousseau wordt geen lijsttrekker voor Vooruit bij verkiezingen, partij laat plek van lijstduwer voor hem open
De plek van lijstduwer blijft voorlopig open, de oud-voorzitter heeft tot 13 april de tijd om te beslissen of hij die inneemt.
Hilarisch."Ze denken er toch iets bij te winnen te hebben als hij op een lijst staat. ..."