e-DEPO opgelicht ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: e-DEPO opgelicht ?
ING 3,9% brutopmu schreef: ↑30 januari 2024, 20:55 De huidige rente bedraagt 2,50% bruto = 1,75% netto. Er zijn verscheidene spaarrekeningen en termijnrekeningen met een hogere rente, zolang je je geld maar een jaar kwijt kan. Mocht je binnen het jaar het bedrag nodig hebben, zou ik het gewoon laten staan.
Zelf gaat het geld dat binnenkort vrijkomt, naar mijn nieuwe spaarrekening bij NIBC (3% bruto, 3%/2,55% netto).
Ja, 2,73% netto dan (voor een termijn van 6 maanden?). Kan inderdaad interessant zijn als je daar klant bent.Finny10 schreef: ↑30 januari 2024, 22:10ING 3,9% brutopmu schreef: ↑30 januari 2024, 20:55 De huidige rente bedraagt 2,50% bruto = 1,75% netto. Er zijn verscheidene spaarrekeningen en termijnrekeningen met een hogere rente, zolang je je geld maar een jaar kwijt kan. Mocht je binnen het jaar het bedrag nodig hebben, zou ik het gewoon laten staan.
Zelf gaat het geld dat binnenkort vrijkomt, naar mijn nieuwe spaarrekening bij NIBC (3% bruto, 3%/2,55% netto).
Je hoeft er toch geen klant te zijn. Je kunt het zo worden met een gratis rekening.
Toch wel, en het kan ook voor lagere bedragen. https://www.ing.be/nl/particulieren/spa ... kening-ing
Ik ben overigens geen klant bij ING.
Hoe kom je daar aan?Finny10 schreef: ↑30 januari 2024, 22:10ING 3,9% brutopmu schreef: ↑30 januari 2024, 20:55 De huidige rente bedraagt 2,50% bruto = 1,75% netto. Er zijn verscheidene spaarrekeningen en termijnrekeningen met een hogere rente, zolang je je geld maar een jaar kwijt kan. Mocht je binnen het jaar het bedrag nodig hebben, zou ik het gewoon laten staan.
Pas nog gevraagd bij ING kantoor en was 3,09% bruto voor 6 maanden.
Dit aanbod is enkel online en niet in het kantoor.
Bedankt @pmu en @Torro. Maar je moet dus wel al klant zijn? Bij Europabank hoefde zelfs dat in december niet om 4 % bruto te krijgen.
Je hoeft nog geen klant te zijn. Eerder integendeel:
Klant zijn bij ING kost wel €1,90 per maand.Het bedrag dat voor deze actie in aanmerking komt, komt overeen met de nettotoename van het saldo op je persoonlijke ING-zichtrekeningen, ING-spaarrekeningen, ING-termijnrekeningen en ING Invest Accounts voor privégebruik tussen 24 januari 2024 om 19 uur en de dag waarop je de promotionele termijndeposito aanvraagt.
Om het in aanmerking komende bedrag voor deze promotie te verhogen, moet je geld van buitenaf naar je ING-rekeningen overmaken (bijv. overschrijvingen, loon, pensioeninkomsten en andere financiële inkomsten).
Bedankt @pmu
Waarom kan ik mijn geld niet opvragen? Knop goedkeuren komt niet zichtbaar...
iemand een idee?
iemand een idee?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Lees eens hier mijn workaround.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Een goed gevoel dat we deze kunnen afsluiten na 3 maanden de beloofde rente en 9 maanden aftopping/oplichterij tot max. 2,50% bruto. Tot nooit meer e-Depo.
De betaling van de ontbrekende intresten van de maand december die niet mee uitbetaald werden bij het afsluiten van een dossier op 2 januari, worden vandaag uitbetaald, liet men mij weten.