Termijnrekening Europabank
TIP
Re: Termijnrekening Europabank
Spreid je beleggingen in de tijd: een beetje op meerdere jaren, een beetje op één jaar en houd een deel cash aan op een spaarrekening.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zou ik ook doen. Het heeft geen zin om te wachten. Intussen brengt je geld missch minder op. En je weet toch niet of de rente gaat stijgen of dalen.
Wanneer geregeld geld vrijkomt kun je dat herbeleggen aan de beste voorwaarden van dat moment. Of misschien heb je ondertussen plannen gemaakt waarvoor je dat geld goed kunt gebruiken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Die plannen kunnen nog komen.
Ik ben in Spanje voor een 2 tal weken ... en geraakt van hieruit niet op de site van Europabank.
En dus ook niet aan mijn rekening ...
Nog iemand gelijkaardige ervaringen /problemen hiermee ?
En dus ook niet aan mijn rekening ...
Nog iemand gelijkaardige ervaringen /problemen hiermee ?
Probeer eens via een proxy site.
Gelukt ... via mijn PC ingelogd + verbonden via mijn smartphone en Proximus abonnement als mobile hotspot +"tethering" ...
Vermoedelijk goed beveiligd bij Europabank ... deze merken een "buitenlandse verbinding" en dat is voor hun misschien verdacht !
Vermoedelijk goed beveiligd bij Europabank ... deze merken een "buitenlandse verbinding" en dat is voor hun misschien verdacht !
Zou logisch kunnen zijn. Maar ik heb enkele jaren geleden wel nog probleemloos verrichtingen gedaan met een Franse netwerkverbinding bij BNP Paribas. Uiteraard een andere bank, maar eigenlijk zie ik daar wel het nut van in mocht dat het geval zijn.
Nee, als ik op reis ben of met vakantie, dan wil ik daar niets mee doen.
Gebruik een VPN.
-
- Full Member
- Contacteer:
Online een termijnrekening openen bij eurobank kan perfect.
Dien je bij europabank ook een tegenrekening te openen of kan dit perfect gestort worden vanuit mijn huidige zichtrekening bij een andere bank?
Dank voor reacties.
Dien je bij europabank ook een tegenrekening te openen of kan dit perfect gestort worden vanuit mijn huidige zichtrekening bij een andere bank?
Dank voor reacties.
Ik kreeg eind 2023 de keuze om een spaarrekening of zichtrekening van Europabank te openen om hun termijnrekening aan te koppelen. Enkel een termijnrekening openen met tegenrekening bij een andere bank was niet mogelijk.Matroos1958 schreef: ↑2 oktober 2024, 20:07 Online een termijnrekening openen bij eurobank kan perfect.
Dank voor reacties.