nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
“Economische kloof tussen VS en EU groeide van 11 naar 30 procent op 25 jaar tijd”
Uw plaat blijft al heel lang hangen. Dat jij dat niet raar vindt zegt meer over jou dan over mij.
Ik heb het gevonden. Het gaat over BDW.Sammy2 schreef: ↑30 januari 2024, 19:37
QUOTE: "Wenn der Faschismus wiederkehrt, wird er nicht sagen: «Ich bin der Faschismus» Nein, er wird sagen: «Ich bin der Antifaschismus»".
Ignazio Silone (1900 - 1978; Geburtsname Secondino Tranquilli) war ein politisch engagierter italienischer Schriftsteller.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Joris denkt: "yeah, go baby"
Melissa denkt: ""
Freya denkt: "leuk dat je nog probeert, maar volgens mij is het al lang om zeep hoor"
Edit: bron foto: https://www.hln.be/binnenland/conner-ro ... ~a6f3df0b/
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 30 januari 2024, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Bwa, Brembos is door het ijs aan het zakken. Wrs haalt hij de verkiezingen niet eens, zijn platen zijn niet alleen grijsgedraaid maar ook de naald hapert meer en meer. Er dwalen hier andere sujets wiens onzin wel een druk op de negeerknop verdient. Just my 2 cents.
Kan onze federale regering niet wat zwaar materiaal inzetten tegen die dolgedraaide boeren? Ritje Noorderkempen - UCL Woluwe voor een tumor aan het oog: vertrek 8am, terug thuis 7pm. In het slechtste geval waren we er niet op tijd geraakt en was de kans op uitzaaiing en blindheid reëel. Hoeveel miljard krijgt die landbouwsector ook weer jaarlijks als subsidie? Hun bedrijven worden groter, hun machines ook, handenarbeid daalt ( buiten de tijd achter de pc) en echt nauw hebben ze het nooit genomen met de wetgeving. Hun BBB is ook een lachertje, trieste boel!
Kan onze federale regering niet wat zwaar materiaal inzetten tegen die dolgedraaide boeren? Ritje Noorderkempen - UCL Woluwe voor een tumor aan het oog: vertrek 8am, terug thuis 7pm. In het slechtste geval waren we er niet op tijd geraakt en was de kans op uitzaaiing en blindheid reëel. Hoeveel miljard krijgt die landbouwsector ook weer jaarlijks als subsidie? Hun bedrijven worden groter, hun machines ook, handenarbeid daalt ( buiten de tijd achter de pc) en echt nauw hebben ze het nooit genomen met de wetgeving. Hun BBB is ook een lachertje, trieste boel!
Jij hebt echt pech gehad.
Maar ik kan me wel in de situatie van die boeren verplaatsen.
Hetzelfde kan je trouwens overkomen bij stakingen van de trein, Zaventem enz.
Maar ik kan me wel in de situatie van die boeren verplaatsen.
Hetzelfde kan je trouwens overkomen bij stakingen van de trein, Zaventem enz.
Van Vooruit mogen we ook niet op CD&V stemmen want dat zijn kindermoordenaars. En PVDA, dat zijn communisten, Open VLD egoïstische profiteurs die enkel aan hun eigen carrière denken en Groen zijn geitenwollensokken milieufanatiekelingen.
Dan blijft er dus geen enkele partij meer over
Er zijn altijd van die partijtjes die nieuw zijn en dan <5% van de stemmen halen. Je kan daarop stemmen ... maar dat is dan een weggegooide stem want ze halen toch geen enkele zetel (wegens een kiesdrempel van 5%).
je vergeet -al dan niet bewust- de partij die instaat voor de kracht van de veranderingm-peeters schreef: ↑31 januari 2024, 07:55 Van Vooruit mogen we ook niet op CD&V stemmen want dat zijn kindermoordenaars. En PVDA, dat zijn communisten, Open VLD egoïstische profiteurs die enkel aan hun eigen carrière denken en Groen zijn geitenwollensokken milieufanatiekelingen.
Inzicht is -bewust of onbewust- blijkbaar niet jouw sterkste puntKV schreef: ↑31 januari 2024, 10:08je vergeet -al dan niet bewust- de partij die instaat voor de kracht van de veranderingm-peeters schreef: ↑31 januari 2024, 07:55 Van Vooruit mogen we ook niet op CD&V stemmen want dat zijn kindermoordenaars. En PVDA, dat zijn communisten, Open VLD egoïstische profiteurs die enkel aan hun eigen carrière denken en Groen zijn geitenwollensokken milieufanatiekelingen.
Ik heb enkel de partijen opgesomd die nog NIET aan bod waren gekomen. Vooruit, VB en N-VA kwamen in de vorige posts al uitgebreid genoeg en op een negatieve wijze aan bod.
Inderdaad hilarisch. Zelfs zijn hype publiekje heeft hem al compleet de rug toegekeerd.
Dit is een partij die op geen enkel vlak in staat is de waarheid onder ogen te zien.
https://www.demorgen.be/snelnieuws/peil ... ~ba7f89b3/
Dit is een partij die op geen enkel vlak in staat is de waarheid onder ogen te zien.
https://www.demorgen.be/snelnieuws/peil ... ~ba7f89b3/
Bovenstaande was een reactie hierop.EarthNvstr1 schreef: ↑30 januari 2024, 22:39https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/30 ... laanderen/Conner Rousseau wordt geen lijsttrekker voor Vooruit bij verkiezingen, partij laat plek van lijstduwer voor hem open
De plek van lijstduwer blijft voorlopig open, de oud-voorzitter heeft tot 13 april de tijd om te beslissen of hij die inneemt.Hilarisch."Ze denken er toch iets bij te winnen te hebben als hij op een lijst staat. ..."
Destereir schreef: ↑30 januari 2024, 22:54Ik heb het gevonden. Het gaat over BDW.m-peeters schreef: ↑30 januari 2024, 20:05
QUOTE: "Wenn der Faschismus wiederkehrt, wird er nicht sagen: «Ich bin der Faschismus» Nein, er wird sagen: «Ich bin der Antifaschismus»".
Ignazio Silone (1900 - 1978; Geburtsname Secondino Tranquilli) war ein politisch engagierter italienischer Schriftsteller.
Jij hebt echt wel pech bij het nadenken, mijn medeleven hiervoor.
Finny10 schreef: ↑30 januari 2024, 23:04 Jij hebt echt pech gehad.Ik hou het erbij dat mijn moeder geluk heeft gehad. Dat mag ook al eens.
Maar ik kan me wel in de situatie van die boeren verplaatsen. Ik zie ze elke dag met de frontlader door en rond de stallen rijden. Daken vol zonnepanelen, loonwerkers voor op de akkers te werken, mercedes GLE op het erf, zonen zitten bijna dagelijks in de fitness, ... Dat is wat ik zie, zal dus niet alles zijn wat er leeft bij de boeren.
Hetzelfde kan je trouwens overkomen bij stakingen van de trein, Zaventem enz.Daarom neem in de trein noch het vliegtuig om een oog te laten bestralen.
Ik ga je iets vertellen dat je totaal onbegrijpelijk gaat vinden. Van alle 365 dagen van vorig jaar was er geen enkele waarmee ik mijn hersenpan met inhoud had willen ruilen tegen die van jou.
Ook dit jaar zal geen enkele van de 366 dagen er één zijn waar ik me te weinig bedeeld voel tov de gasten van de populaire strekking hier. Ik blijf altijd tevreden met wat ik heb.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.