Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Ik neig naar cvp , mevrouw Melissa stelt mij teleur door racisten lijstduwer te willen laten worden en grof taalgebruik tegenover mr Medhi.
CVP ga je niet meer vinden in het stemhokje, Brembos. Bij 'andere' hoort je stem ook al niet. Wordt het dan blanco, blijf je thuis of kies je alsnog een partij die op de lijst staat?
Zeer benieuwd of de poll de 50 stemmen gaat halen. 100 zou echt top zijn, als men zijn werkelijke stem post natuurlijk. Hier A zeggen en straks B aanstippen in het kieshokje, daar hebben we niks aan.
Wanneer zijn de verkiezingen? Waarom nu reeds een peiling? Tegen dan, dat de verkiezingen zijn, gaat de wereld er heel anders uitzien; zelfs in dit België.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Maar natuurlijk. Eens dat alle nicks van haelewyn en Weverke gestemd hebben
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Goed idee, ik zal er ook een paar aanmaken voor extra stemmen. Russische toestanden op spaargids
Ik had de commentaarmogelijkheid uitgeschakeld; gewoon een bolletje aanduiden en gedaan. Niks commentaar of opmerkingen. Dit gaat tot juni zeer veel "kloterij" geven op het forum. Mijn gedacht.
De uitslag van de poll komt misschien in prime-time op de vtm ?
Dan zal de uitslag er ook compleet anders uitzienCarpeNoctem schreef: ↑31 januari 2024, 17:16Maar natuurlijk. Eens dat alle nicks van haelewyn en Weverke gestemd hebben
De slechte score voor vivaldi is toch opvallend.
Ik heb enkel gewoon zelf gestemd.CarpeNoctem schreef: ↑31 januari 2024, 17:16Maar natuurlijk. Eens dat alle nicks van haelewyn en Weverke gestemd hebben
Met de nick 'weverke' heb ik niets te maken en nooit iets te maken gehad. Die van 'Halluin' trouwens ook al niet.
Voor mij is het duidelijk dat je 't bij een andere grapjas moet zoeken of dat er toch echt wel veel mensen op PVDA gaan stemmen.
Laat jij ook al je nicks stemmen, Carpe ? Maria en de anderen ?
Ik vind vooral de hoge score van PVDA opvallend.
Zeker op dit forum, een spaarforum met dus toch mensen met geld.
Je zou eerder Open VLD verwachten, maar hun extreem lage score hier spreekt natuurlijk boekdelen.
Als je zelfs op dit forum niet boven de kiesdrempel raakt, dan zegt dit veel over de echte verkiezingen.
Zeker op dit forum, een spaarforum met dus toch mensen met geld.
Je zou eerder Open VLD verwachten, maar hun extreem lage score hier spreekt natuurlijk boekdelen.
Als je zelfs op dit forum niet boven de kiesdrempel raakt, dan zegt dit veel over de echte verkiezingen.