Holdings
TIP
Re: Holdings
Het is ongelooflijk hoe volatiel de koersen van die holdings zijn, zelfs intraday. Neem bijvoorbeeld Sofina vandaag: van -1,43% bij opening vanmorgen naar +1,70% nu.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Er was nieuws ... dan gebeurt zoiets wel eens omdat de dingen op het eerste zicht anders lijken dan op het 2de of later zicht.
Sofina heeft op meer dan -3% gestaan, om te sluiten op +1.7%. Niet zo erg abnormaal na publicatie van de nieuwsbrief, maar inderdaad redelijk volatiel. En een positief signaal dat de dip gekocht wordt na een grondigere lezing.
Berkshire doet het nog steeds meer dan behoorlijk. Weer een nieuwe recordkoers vandaag. Ze doen het, ondanks de AI-gekte, nipt beter dan de S&p500, zowel over 1 jaar als over 5 jaar gemeten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Berkshire is het eerste en ook het beste aandeel dat ik ooit gekocht heb. Samen met IWDA mijn grootste positie. Eigenlijk is Berkshire zowat vergelijkbaar met een indextracker.
Wat is er aan de hand bij D’ieteren? Ik zie geen nieuwsberichten.
https://www.marketscreener.com/quote/st ... -45845992/
Geen Bollore volgers hier meer? Er gaat nochtans wat waarde komen bovendrijven.
Geen Bollore volgers hier meer? Er gaat nochtans wat waarde komen bovendrijven.
Nog dit... eind oktober hebben mij een zestal forumleden gemaild ( ik weet niet meer juist wie het allemaal was daarom deze posting) wat ik dacht van Eurazeo of het koopwaardig was.
Dat was het toen inderdaad. Diegene die instapte staan nu op een winst van om en bij de 50% (wat heel veel is voor en gediversifieerde holding).
Vergeet niet uw winsten te pakken he want hoge bomen blijven nu 1 maal niet tot in de hemel groeien.
Dat was het toen inderdaad. Diegene die instapte staan nu op een winst van om en bij de 50% (wat heel veel is voor en gediversifieerde holding).
Vergeet niet uw winsten te pakken he want hoge bomen blijven nu 1 maal niet tot in de hemel groeien.
Lop zegt dat je winstgevende aandelen moet bijhouden want dat je anders enorme winsten misloopt. Hij heeft aandelen die 1000 % hoger staan dan toen hij ze kocht.
Ik kies toch ook lieveren eieren voor mijn geld op een bepaald moment.. Uiteraard stevig balen dan als het nog een pak doorstijgt. Maar ergens moet je tevreden zijn zeker?
Dit houdt alleszins meer steek dan wat een ander forumlid eerder deze week zei: "alles verkopen bij 7% winst en vervolgens nieuwe aandelen zoeken...".
Wat dachten jullie van een nieuw spaargids topic: "slechtste advies van de week" '?
Haha, amai jij moet nogal populair zijn zo. Een 6 - tal mensen dan nog wel. En natuurlijk 50% winst.laeka schreef: ↑3 februari 2024, 09:45 Nog dit... eind oktober hebben mij een zestal forumleden gemaild ( ik weet niet meer juist wie het allemaal was daarom deze posting) wat ik dacht van Eurazeo of het koopwaardig was.
Was jij niet diegene die voor de zoveelste keer het forum ging verlaten trouwens?
Bedankt voor je advies van destijds!laeka schreef: ↑3 februari 2024, 09:45 Nog dit... eind oktober hebben mij een zestal forumleden gemaild ( ik weet niet meer juist wie het allemaal was daarom deze posting) wat ik dacht van Eurazeo of het koopwaardig was.
Ik incasseerde ondertussen reeds de winst.