Peiling federale verkiezingen 2024
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Vind je echt dat deze poll representatief is voor Vlaanderen? Vlaams Belang op de 3e plaats volgens deze poll
Deze poll is representatief voor de leden van spaargids die gestemd hebben. Niets meer, niets minder.
I know, daarom net mijn verbazing: ik meet leden van spaargids toch wel een ander signatuur toe dan PVDA...huisjetuintjefiets schreef: ↑1 februari 2024, 13:50Vind je echt dat deze poll representatief is voor Vlaanderen? Vlaams Belang op de 3e plaats volgens deze poll
Deze poll is representatief voor de leden van spaargids die gestemd hebben. Niets meer, niets minder.
Als dit representatief zou zijn staat er ons van de kant van de PvdA een verrassing te wachten.
Inderdaad, aerolla .. ik dacht ook dat de gemiddelde spaargidser echt erg rechts is.
Voor wie het weten wil : ik heb 1 keer gestemd. De rest moet een andere leukerd geweest zijn.
Inderdaad, aerolla .. ik dacht ook dat de gemiddelde spaargidser echt erg rechts is.
Voor wie het weten wil : ik heb 1 keer gestemd. De rest moet een andere leukerd geweest zijn.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Wel spijtig dat Walen en Brusselaars hier niet stemmen. Een poll voor een federale regering met enkel Vlamingen die een potlood krijgen ... Een oefening voor 13.10 dan maar?
-
- Verbannen Gebruiker
De luidste roepers zijn in elk geval te vinden aan de andere kant van het spectrum
Maar het is het aantal stemmen dat telt bij polls/verkiezingen, en niet het aantal decibel
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En je zou toch verwachten dat ze hier wat beter door het jaloeziediscours van de PVDA doorkijken? Quod non dus
Tax the rich
Paul Magnette touche 34.211 euro par mois brute
Tja, wie voor de vorige verkiezingen nog niet doorhad welk postjespakkend addernest het daar betreft zal nu wel de schellen van de ogen gevallen zijn zeker ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
I.d.d.,enkel PVDA'ers werken aan arbeidersloonCarpeNoctem schreef: ↑1 februari 2024, 16:21En je zou toch verwachten dat ze hier wat beter door het jaloeziediscours van de PVDA doorkijken? Quod non dus
Tax the rich
Paul Magnette touche 34.211 euro par mois brute
Tja, wie voor de vorige verkiezingen nog niet doorhad welk postjespakkend addernest het daar betreft zal nu wel de schellen van de ogen gevallen zijn zeker ...
Correctie, PVDA -politici krijgen een even riant loon als alle andere politiciGg70 schreef: ↑1 februari 2024, 20:50I.d.d.,enkel PVDA'ers werken aan arbeidersloonCarpeNoctem schreef: ↑1 februari 2024, 16:21
En je zou toch verwachten dat ze hier wat beter door het jaloeziediscours van de PVDA doorkijken? Quod non dus
Tax the rich
Alleen moeten zij noodgedwongen een groot deel ervan afstaan aan de partij. De partij is dus stinkrijk: een royale partijdotatie en nog eens een groot deel van het loon van haar mandatarissen. Het is dan ook een communistische partij …
Zou dat ook maar IETS uitmaken voor een toekomstige PVDA kiezer, dat jullie wat tegen links hebben ?
Je maakt ze nog meer sympathiek precies.
Je maakt ze nog meer sympathiek precies.
Ik heb niets tegen links hoor , eerder in tegendeel.
Ik dicht mezelf niet toe mensen van gedacht te kunnen veranderen (noch anderen hun gedachten te kunnen lezen ).
Maar mijn reactie was een rechtzetting op de voorgaande post van Gigi die liet uitschijnen dat PVDA-mandatarissen slechts een arbeidersloon krijgen.
Dat klopt op zich wel maar mits volgende toevoegingen:
- ze krijgen een even buitensporig loon als alle andere politici en kosten de belastingbetaler dus evenveel;
- ze staan - onder lichte dwang- een deel van hun toon af aan de al rijk gevulde partijkas.
Of dat iets uitmaakt, weet ik niet maar ik wou gewoon het plaatje volledig maken. Stemmen hun kiezers daardoor anders? Wellicht niet, communist tot in de kist
Trouwens, denk je dat het de rechtse kiezers een fluit geeft wat jij over rechts schrijft, al dan niet onder je andere nickname
Dat zegt de ene kant van het spectrum altijd over de andere kant …huisjetuintjefiets schreef: ↑1 februari 2024, 16:11De luidste roepers zijn in elk geval te vinden aan de andere kant van het spectrum
…. euh … 54% voor rechtshuisjetuintjefiets schreef: ↑1 februari 2024, 16:11 Maar het is het aantal stemmen dat telt bij polls/verkiezingen, en niet het aantal decibel
Iedereen spreekt hier vooral over de scores van VB en PVDA … maar N-VA staat op 1 met een opvallend hoge score van 34%.
Als je de score van de bende van Raoul ziet zou je denken dat er hier veel inactieven op het forum zitten.
Ofwel mensen die graag torenhoge belastingen betalen om de inactieven te onderhouden dat kan ook.
Ofwel mensen die graag torenhoge belastingen betalen om de inactieven te onderhouden dat kan ook.
-
- Verbannen Gebruiker
En in een coalitie met VB hebben ze hier op het forum dan de meerderheid