Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Dat laatste kun je zelf aanpassen volgens je eigen voorkeur. (-> gebruikerpaneel, forumvoorkeuren)
Voor de rest vind ik deze veranderingen ook maar zozo.
Toen ik dit eerst zag, dacht ik dat het aan mijn computer lag en zocht tevergeefs naar een manier om dit goed te krijgen.
Maar het zal wel weer wennen na een tijd.
Op de SP ziet er nog goed uit maar op de PC ziet het er nu slechter uit. Je kan niet voor iedereen goed doen en dat zijn ook de beperkingen van de software (phpBB in een andere schil?).
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Een avatar en net iets opvallender dan die kleine 'door user' aanhef. Maar ook dit zal wel wennen, Vortex.
Je tweede punt is idd spot on: het laatste woord van een bericht/verhaal staat onderaan. Het laatste/nieuwste bericht van een topic dient bovenaan te staan.
Je tweede punt is idd spot on: het laatste woord van een bericht/verhaal staat onderaan. Het laatste/nieuwste bericht van een topic dient bovenaan te staan.
-
- Full Member
- Contacteer:
Vind ik juist niet, het is toch veel eenvoudiger de reeks berichten van boven naar beneden te lezen.
Als je het laatste bericht bovenaan wil maar wel wil zien wat er aan voorafgaat moet je eerst naar de onderaan van je scherm scrollen om dan van beneden naar boven te lezen.
De laatste zin van een boek staat toch ook niet bovenaan ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
SP?
Dacht ik ookAbatoetnie schreef: ↑30 oktober 2023, 19:16Vind ik juist niet, het is toch veel eenvoudiger de reeks berichten van boven naar beneden te lezen.
Los daarvan: ik vond de nieuwe lay-out eerst ook maar niets. Maar na wat gewenning zou het misschien wel wat kunnen worden ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Smart Phone veronderstel ik
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Dus met SP wordt GSM bedoeld.
Ik vind het ook moeilijker, het visuele verschil tussen een topic waar je de berichten gelezen hebt en topics met ongelezen berichten is (bijna) niet te zien (op pc).
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik ben notoir slecht in meezijn met de nieuwste gadgets. Ik vreesde hier weer een trein gemist te hebben
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Er krijgen de laatste tijd opvallend veel forumleden een ban. Leden die al lang en veel berichten gepost hebben en opeens gebannen worden: JOKER247, Madame, Bassie, EarthNvstr1. Wat is de aanleiding daarvoor?
Ik zet mijn joker in op grof taalgebruik, Yaris.
Worden er te veel bans gegeven ? Of eerder te weinig omdat sommige slechte karakters hier op het scherp van de snee schaatsen om toch maar net niet aan een ban te geraken..
Ik heb het gevoel dat er eerder een ban te weinig gegeven wordt dan een te veel.
Behalve voor mijzelf dan. Dan is het omgekeerd. Ik heb er al zeker 1 meer gekregen dan ik verdiende.
De moraal van het verhaal: er zijn er die er meer verdienen en niet krijgen. Anderen krijgen er al gauw eentje te veel.
Ik heb het gevoel dat er eerder een ban te weinig gegeven wordt dan een te veel.
Behalve voor mijzelf dan. Dan is het omgekeerd. Ik heb er al zeker 1 meer gekregen dan ik verdiende.
De moraal van het verhaal: er zijn er die er meer verdienen en niet krijgen. Anderen krijgen er al gauw eentje te veel.