De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Je hebt er niets van begrepen . Hij heeft 30j ervaring op de beurs en is nu miljonair.laeka schreef: ↑2 februari 2024, 10:32Mag ik eens wat vragen? Bent u nog beginneling op de beurs want u kan precies geen rendementen aflezen.laeka schreef: ↑2 februari 2024, 08:49
https://www.google.com/finance/quote/ME ... window=MAX
Afterhours meta +14% na schitterende resultaten.
Uw italiaans bankje staat nog heel ver van zijn top verwijderd en presteert ondermaats!
Daarom komt hij op Spaargids wat advies geven. Hij heeft toch niets te doen met zijn geld
Heerlijke topic dit!
Amazon is zowat verdubbeld sinds het recente dietepunt nav de gestegen rente. Nog net niet terug op een ATH, en een P/E van tegen de 60.
Voor de derde dag deze week bereiken de beurzen van de ontwikkelde markten een all-time high.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Pfff... PE is nietszeggend voor zo'n bedrijven. Kijk eens hoeveel FCF die in Q4 hebben verdiend. Extrapoleer dat eens naar een volledig jaar. En dan nog double digit groeien.
Opnieuw: geen kat die hier naar cijfers kan kijken. Grafiekje opzoeken en 'oei ze staan hoog', verder komt men hier zelden.
Laatst gewijzigd door Rise op 2 februari 2024, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
The sky is the limit door al dat AI-gedoe?
Ik ben niet tegen AI, integendeel. Maar mogelijk komt de volgende correctie ook uit de AI-hoek? Iedere ontwikkeling heeft zijn ups en downs.
We zullen zien.
Ik ben niet tegen AI, integendeel. Maar mogelijk komt de volgende correctie ook uit de AI-hoek? Iedere ontwikkeling heeft zijn ups en downs.
We zullen zien.
Ik volg. De trein is mogelijks al vertrokken en zal nog wel eens terugkeren
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Net een winst genomen op de helft van mijn AMZN-positie (die was veel te groot geworden was).
Niet per se fout, risicomanagement in een portefeuille is even belangrijk als rendement nastreven. Desondanks denk ik dat je binnen vijf jaar, en waarschijnlijk veel vroeger al, dik spijt gaat hebben van die halvering. De winst/FCF-explosie bij Amazon is nog maar net begonnen. Big tech is een lifelong hold. De gecombineerde FCF komende 10 jaar is een bedrag (veel) hoger dan $1300 miljard. Das $1.300.000.000.000. Moest Amazon een land zijn waren ze momenteel nr 59 van de wereld op basis van GDP.Oudere Jongere schreef: ↑2 februari 2024, 18:57 Net een winst genomen op de helft van mijn AMZN-positie (die was veel te groot geworden was).
Maar je zit erin (en waarschijnlijk voor een groter bedrag dan ik) dus enjoy the ride!
Met al het geld dat jullie hier winnen, kunnen jullie misschien UGGs kopen voor jullie partner.
Het aandeel van Deckers Outdoor ging bijna x4 sinds de zomer van '22. Dus niet enkel tech is Hot, ook de UGGs aan je voeten. I only complain I didn't buy more
Het aandeel van Deckers Outdoor ging bijna x4 sinds de zomer van '22. Dus niet enkel tech is Hot, ook de UGGs aan je voeten. I only complain I didn't buy more
Veel lelijkere schoenen kan je toch ook niet vinden dan dat? Alhoewel.. crocs
Dat zal dan toch niet op beursgebied zijn die ervaring. Als je LOTUS maar niks vindt en van de magnificent seven zegt dat ze maar een beetje stegen dan scheelt er toch iets hoor.
Volgens mij is Bassie eerder een trol die graag wat reacties losmaakt en daar ga ik me niet meer met bezig houden.
Daar zit hem net de fout in. Zomaar extrapoleren. Amazon heeft in 2023 kosten gereduceerd, en je ziet het resultaat hiervan, maar je kunt niet blijven besparen.
Disclaimer: long in Amazon, maar blijkbaar niet om dezelfde reden.
Wat is er aan de hand met Ageas? Vanwaar die plotse "koersval"? Adviesverlaging ergens?
Geen idee, ik vind niet direct nieuws dat dit kan verklaren.