Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
Bij lynx nl kan het voor Lotus, ze geven dat toch tenminste als voorbeeld op hun site zelfs.
Het enige waar ik niet 100% zeker van ben, of het voor Lynx Belgie kan.
Ik zou zeggen waarschijnlijk wel, maar soms willen er verschillen zijn tussen nl en be
Het enige waar ik niet 100% zeker van ben, of het voor Lynx Belgie kan.
Ik zou zeggen waarschijnlijk wel, maar soms willen er verschillen zijn tussen nl en be
Wat een hoog dag voor elke Lotus Bakeries aandeelhouder
+14% vandaag richting de 9000 euro het stuk
EDIT: 17:00 uur
Lotus Bakeries
€ 9.310,00+1.460,00 (+18,60%)
+14% vandaag richting de 9000 euro het stuk
EDIT: 17:00 uur
Lotus Bakeries
€ 9.310,00+1.460,00 (+18,60%)
Laatst gewijzigd door Jhn op 5 februari 2024, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Jàren geleden, toen Lotus 275 EUR stond, raadde de private banker af om nog Lotus te kopen wegens te duur.
Ik vloek nog regelmatig.
Ik vloek nog regelmatig.
Ik vind het aandeel Lotus bijna 10 jaar te duur om te kopen.
Proficiat aan wie meer moed had, en durfde kopen en bijhouden. Wat een aandeel!
Proficiat aan wie meer moed had, en durfde kopen en bijhouden. Wat een aandeel!
Prachtig aandeel maar ik blijf er toch ook echt wel vanaf
Ik koop liever Barco die bvb kloppen blijft krijgen
Ik koop liever Barco die bvb kloppen blijft krijgen
Lotus zit voor 0,01% in iwda en waarschijnlijk ook in andere brede indexen
-
- Full Member
- Contacteer:
Van mij mogen ze het splitsen in 10 ... dan kan het weer verder stijgen. Er komt een grens voor "gewone" mensen om nog te kopen vrees ik.
Dat is natuurlijk een mes dat langs 2 kanten snijdt. Mensen die een Berkshire A (toen er nog geen B-share bestonden) hadden dachten wel 2x na voor ze besloten te verkopen.
Stel aan 275 gekocht en nu een dividend van 58 euro!triumph_st schreef: ↑5 februari 2024, 10:51 Jàren geleden, toen Lotus 275 EUR stond, raadde de private banker af om nog Lotus te kopen wegens te duur.
Ik vloek nog regelmatig.
Je verliest 2 keer
Vraag is voor elke koper was er vandaag een verkoper, zij die aandelen in de verkoop hadden gezet aan een zotte prijs, zijn ze nu wel kwijt!
Zeker van dat er daar bij gaan zijn die heel veel spijt gaan hebben!
Wat een aandeel… Lotus zit inderdaad in IWDA. Dat is nog niet zo lang het geval volgens mij. Ook in de World consumer staples zitten ze sinds kort. Zo profiteer ik toch een klein beetje mee
Wie een aandeel van Lindt wil kopen moet nog dieper in de buidel tasten. Daar betaal je nu 11.270 CHF voor. Volgens Bolero betaal je “maar” 40 keer de winst daar. Bij Lotus 51.
Wat leren we hier nu eigenlijk uit? Dat je quality moet kopen tegen eender welke prijs?
NVIDIA kost je nu 53 keer de winst en Lotus 51…
Met iets andere groeicijfers.
Wie een aandeel van Lindt wil kopen moet nog dieper in de buidel tasten. Daar betaal je nu 11.270 CHF voor. Volgens Bolero betaal je “maar” 40 keer de winst daar. Bij Lotus 51.
Wat leren we hier nu eigenlijk uit? Dat je quality moet kopen tegen eender welke prijs?
NVIDIA kost je nu 53 keer de winst en Lotus 51…
Met iets andere groeicijfers.
Eind vorig jaar vloog ik met United op elke vlucht zag ik Speculoos uitgedeeld worden!
Liep in een US supermarkt en Speculoos pasta stond in het rek!
Als ik mij niet vergis zijn er 100 miljoen Amerikanen ;-)
Er komt nog veel moois aan!
Liep in een US supermarkt en Speculoos pasta stond in het rek!
Als ik mij niet vergis zijn er 100 miljoen Amerikanen ;-)
Er komt nog veel moois aan!
Ding ding ding! Grappig ook dat bij het vermelden van Alphabet, Amazon of Nvidia iedereen meteen 'te duur, overgewaardeerd, AI-bubbel' loopt te verkondigen, maar er in dit topic alleen maar lovend wordt gesproken over een koekjesfabriek aan big-tech multiples. Meer dan 2x zo duur als Alphabet Op forward-basis vergelijkbaar met Nvidia.
Dan vergis je je toch, er zijn wel meer dan 100 miljoen Amerikanen.
Maar dan moet je ook AB Inbev kopen, want over de hele wereld kom je 1Leffe tegen. Idem Heineken. En zo zijn er nog wel meer.
Eigenlijk zijn de Lotus producten vrijwel pure suiker met een chemische essence voor de smaak er bij en veroorzaken ze veel diabetes in de toekomst bij de huidige jongeren.
In Frankrijk zijn ze al bezig met een wet om dit soort producten met zo'n hoog suikergehalte te verbieden.
In Frankrijk zijn ze al bezig met een wet om dit soort producten met zo'n hoog suikergehalte te verbieden.