Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
Dat zijn diezelfde die geen e-steps en SUV in hun straten willen.Finny10 schreef: ↑5 februari 2024, 14:50 Eigenlijk zijn de Lotus producten vrijwel pure suiker met een chemische essence voor de smaak er bij en veroorzaken ze veel diabetes in de toekomst bij de huidige jongeren.
In Frankrijk zijn ze al bezig met een wet om dit soort producten met zo'n hoog suikergehalte te verbieden.
Eens zien wat ze gaan zeggen als de cancel cultuur hun wijn gaat aanvallen!
Dat is allang gebeurd. Veel goede wijn is nu ook al bocht. Tankwagens met slechte wijn uit de voormalige Oostblok landen rijden nu dagelijks naar Frankrijk. Daar een paar druppeltjes Franse wijn erbij en.... mise en boutelle en Fance. Dan nog wat bewaarmiddelen (sulfieten) erbij en voila.Jhn schreef: ↑5 februari 2024, 15:50Dat zijn diezelfde die geen e-steps en SUV in hun straten willen.Finny10 schreef: ↑5 februari 2024, 14:50 Eigenlijk zijn de Lotus producten vrijwel pure suiker met een chemische essence voor de smaak er bij en veroorzaken ze veel diabetes in de toekomst bij de huidige jongeren.
In Frankrijk zijn ze al bezig met een wet om dit soort producten met zo'n hoog suikergehalte te verbieden.
Eens zien wat ze gaan zeggen als de cancel cultuur hun wijn gaat aanvallen!
Het is trouwens simpel na te rekenen. Kijk eens naar het aantal flessen Bordeaux dat er per jaar wordt verkocht en dan naar het aantal hectaren met wijnranken id die regio.
Frankrijk zou dan 9 a 10 etages moeten hebben. Alleen de resterend goede Franse wijn is al jaren tevoren uitverkocht aan China en Japan.
Hetzelfde zien we trouwens ook al met cognac, daarin speelt chemische fabriek Naarden met zijn essences ook al een behoorlijke rol.
Alleen Duitsland en Oostenrijk hebben dank zij hun Reinheitsgebot nog betaalbare goede wijn zonder toevoegingen.
Wat een dag. Prachtige resultaten en de koers bijna 20% hoger.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Pas de EV/EBITDA multiple van 5 jaar geleden toe op de pas gepubliceerde winstcijfers en je krijgt een koers van €4100. En dat terwijl de langetermijnrente over die periode verdrievoudigd is.
Hetzelfde in Azië en het midden oosten.
Da’s waarom ik verkocht heb aan 4.880… De rente begon te stijgen toen, elk duur aandeel kreeg klappen. Lotus niet. 25% ging eraf, maar goedkoop werd het niet. En ik wil gerust veel betalen. Maar elk jaar wordt de multiple hoger en hoger. Ik heb dat nog nooit gezien bij een ander aandeel. We kunnen toch niet naar 100 keer de winst gaan? Of wel? We zitten nu aan 59. Ter info: dat is duurder dan Meta, Tesla, Microsoft, Apple, Alphabet, NVIDIA en Amazon (ja, de volledige Magnificent 7).
Enfin, door Lotus houd ik mijn dure bedrijven nu gewoon bij.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb gekocht aan 2600 en men vond het toen te duur gewaardeerd, heb ik spijt dat ik er toen niet meer veel te duur heb gekocht ...
Bijkopen zal ik echter nooit meer doen, houden zeker en vast wel.
Bijkopen zal ik echter nooit meer doen, houden zeker en vast wel.
Make Spaargids " Great Again ! "
Dan toch een paar beleggers die het wat duur vinden…
Perfect logisch dat er wat winstnemingen zijn natuurlijk. Het is al vaker gebeurd dat de koers fel omhoog ging waarbij velen nadien dachten aan verzilveren en de koers wat zakte, maar de koers later gewoon weer verder steeg.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Er was gisteren nog wat reclame op tv voor het aandeel, dus zullen er nog wel enkele instappen.
dus hedgen met NovoNordiskFinny10 schreef: ↑5 februari 2024, 14:50 Eigenlijk zijn de Lotus producten vrijwel pure suiker met een chemische essence voor de smaak er bij en veroorzaken ze veel diabetes in de toekomst bij de huidige jongeren.
Ze hebben intussen ook al meerdere suikervrije producten en zullen hier ook verder op ingaan.nickname schreef: ↑6 februari 2024, 12:17dus hedgen met NovoNordiskFinny10 schreef: ↑5 februari 2024, 14:50 Eigenlijk zijn de Lotus producten vrijwel pure suiker met een chemische essence voor de smaak er bij en veroorzaken ze veel diabetes in de toekomst bij de huidige jongeren.
Ze blijven slim.
Ga jij het nooit te duur vinden? Ik blijf het een rare zaak vinden. Het is precies alsof er te weinig aanbod is van aandelen. De vraag blijft groter, ook al is het aandeel peperduur. Ik koop toch liever een lid van de magnificent 7 (of 6 nu) voor een lagere prijs.
Haha
Ik geef toch de voorkeur aan een "gezonde" portie verse groenten en fruit ...
-
- Full Member
- Contacteer:
Mijn mening:
Het aandeel lijkt meer en meer op een verzamelobject. Elke belegger wil er op zijn minst eentje hebben om te zeggen dat ze LB in portefeuille hebben. En niemand wil het verkopen omdat de meesten maar 1 of 2 in portefeuille hebben, en er dus geen kunnen verkopen zonder hun verzamelobject kwijt te zijn.
Op dit ogenblik is het aandeel volgens alle parameters "duur", en dat zal zo blijven zolang het een verzamelobject is voor beleggers.
Het aandeel lijkt meer en meer op een verzamelobject. Elke belegger wil er op zijn minst eentje hebben om te zeggen dat ze LB in portefeuille hebben. En niemand wil het verkopen omdat de meesten maar 1 of 2 in portefeuille hebben, en er dus geen kunnen verkopen zonder hun verzamelobject kwijt te zijn.
Op dit ogenblik is het aandeel volgens alle parameters "duur", en dat zal zo blijven zolang het een verzamelobject is voor beleggers.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com