Heeft het zin om vanuit risicostandpunt je vermogen te splitsen tussen brokers?
TIP
Re: Heeft het zin om vanuit risicostandpunt je vermogen te splitsen tussen brokers?
Dit is geen reden om 10 aankopen te doen. Je kan makkelijk 10x 1/10 verkopen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Re: Heeft het zin om vanuit risicostandpunt je vermogen te splitsen tussen brokers?
Je weet dat er een mogelijkheid is om mij te negeren? Iemand ziekelijk of niet wijs in de bovenkamer te noemen is niet echt bevorderlijk voor de onderlinge verstandhouding.huisjetuintjefiets schreef: ↑6 februari 2024, 14:02 Jouw obsessie om mij constant aan te vallen, is ziekelijk man. Je bent niet wijs in jouw bovenkamer.
Ik heb zo een scenario inderdaad beschreven.
-
- Full Member
- Contacteer:
Vele mensen die beginnen met beleggen kiezen waarschijnlijk voor de broker waar ze op dat moment ook het meeste vertrouwen in hebben. Is het dan wel de moeite om te spreiden en een deel van je geld te gaan beleggen bij je 2e keuze aangezien je daar toch al minder vertrouwen in hebt?
Volgens mij niet echt.
Ik heb 90% van mijn beleggingen bij Bolero en ongeveer 10% bij Degiro. Degiro gebruik ik alleen om wat meer te handelen in USD aandelen.
Volgens mij niet echt.
Ik heb 90% van mijn beleggingen bij Bolero en ongeveer 10% bij Degiro. Degiro gebruik ik alleen om wat meer te handelen in USD aandelen.
Hier staat beschreven wat er achter de schermen met je aangekocht aandeel gebeurt
Enkele fragmenten:
Enkele fragmenten: