De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Fosun wil belang verkopen, zegt De Tijd. Wie wist dat alweer op voorhand, want er was op hoog volume verkocht.
Rond 12 u 30 is de koers ongeveer 4 % gedaald.
Denk dat niemand het wist
Denk dat niemand het wist
Misschien stond het nieuws toen inderdaad al op Bloomberg en was De Tijd weer niet te snel.
Maar eigenlijk blijft het ook "oud nieuws" (was al bekend) en dus wat rare koersbeweging.
Maar eigenlijk blijft het ook "oud nieuws" (was al bekend) en dus wat rare koersbeweging.
Barco ook voorlopig op -5%. Voorloper op bekendmaking van hun cijfers binnen enkele dagen?
De macht van één man.
Trump praat beurskoers AB InBev hoger: 'Bud Light verdient tweede kans'
Trump praat beurskoers AB InBev hoger: 'Bud Light verdient tweede kans'
Ja, dat wordt nog wat als Trump weer president wordt.
Ik ben bang dat hij het Navo verdrag ook opzegt. Gewoon America fisrt. Veel landen in Europa komen hun Navo verplichtingen nog steeds niet na, dus Europa jullie zoeken het zelf maar uit.
Bang dat we dan wel de klos zijn.
Tjah. Als ik mijn lidgeld van iets niet betaal, ben ik ook mijn lidmaatschap kwijt..Finny10 schreef: ↑7 februari 2024, 23:16Ja, dat wordt nog wat als Trump weer president wordt.
Ik ben bang dat hij het Navo verdrag ook opzegt. Gewoon America fisrt. Veel landen in Europa komen hun Navo verplichtingen nog steeds niet na, dus Europa jullie zoeken het zelf maar uit.
Bang dat we dan wel de klos zijn.
Kijk, dat vind ik er dus ook van. Ik hoop dat het nog als een wake-up call kan gezien worden: betaal je lidgeld of je staat er alleen voor. Gezien de ambities van Putin met Europa zou dat toch als een motivatie moeten werken. In Oekraine koopt men slechts tijd. Van zodra Oekraine valt, schuift de goalpost op.
Het gaat overigens niet enkel over het betalen van lidgeld, maar over het investeren in defensie in eht algemeen. Je hebt hier en daar wat losse prive-initatiefjes, maar er is geen geintegreerde aanpak over het ontwikkelen van moderne defensie-technologie.
Disney meer dan 11 procent naar boven op betere cijfers dan verwacht. Ik zit er in vanaf 90 dus ikke blij.
Ik heb ARM rond de 50$ aangekocht. Vandaag +50%. Ikke ook blij.
Met twee blij dus 

(ABM FN) De Brusselse beurs is donderdag fors hoger gesloten, waarbij de Bel20 1,1 procent steeg tot 3.665,65 punten.
Haha, fors hoger. De volle 1%. Idd, het is lang geleden.
Haha, fors hoger. De volle 1%. Idd, het is lang geleden.

En deze week al elke dag nieuwe ATH voor MSCI world.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.