termijnrekening ING
TIP
Re: termijnrekening ING
Nee dat is zeker niet slecht 3,9% bruto.mickeymouse schreef: ↑29 januari 2024, 18:08 Tot en met 19/2 biedt ING 2,73% netto op termijnrekening van 6 maanden. Lijkt me eigenlijk niet slecht als ik vergelijk met bv Deutsche bank.
-
- Full Member
- Contacteer:
Deze 'actie' loopt tot 16/2. Ik probeer nu al enkele dagen deze termijnrekening te openen, maar krijg steeds een foutmelding. Zowel via de website van ING als de app. Nog iemand dit probleem. Ik heb gebeld en gemaild met ING, maar voorlopig nog geen reactie.Finny10 schreef: ↑29 januari 2024, 18:14Nee dat is zeker niet slecht 3,9% bruto.mickeymouse schreef: ↑29 januari 2024, 18:08 Tot en met 19/2 biedt ING 2,73% netto op termijnrekening van 6 maanden. Lijkt me eigenlijk niet slecht als ik vergelijk met bv Deutsche bank.
Ik heb er gisteren nog eentje geopend zonder probleem. Welke foutmelding krijg je en gaat het wel om nieuw gestort geld?
-
- Full Member
- Contacteer:
Het gaat om nieuw gestort geld. Ik krijg steeds de melding: Er ging iets mis, probeer later opnieuw. Misschien omdat het om een gemeenschappelijke zichtrekening gaat?
Dat is raar, ik heb het voor u nog eens geprobeerd en ik kan er zonder probleem nog eentje bijmaken. Lukt het om de simulatie in te vullen, of geraak je zo ver niet?
-
- Full Member
- Contacteer:
De simulatie lukt. Ik geraak tot aan de verificatie van mijn mailadres en selecteren van zichtrekening. Daarna foutmelding. ik heb nog weekje tijd. Het is doorgegeven aan het kantoor.
Dan kan ik u niet helpen, hopelijk komt het in orde.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik zou persoonlijk naar een kantoor gaan en niet vertrekken vooraleer het gelukt is. Want elke dag dat je intrest verliest, telt ook op.mickeymouse schreef: ↑9 februari 2024, 10:17Deze 'actie' loopt tot 16/2. Ik probeer nu al enkele dagen deze termijnrekening te openen, maar krijg steeds een foutmelding. Zowel via de website van ING als de app. Nog iemand dit probleem. Ik heb gebeld en gemaild met ING, maar voorlopig nog geen reactie.
Aan de telefoon zullen ze nogal rap zeggen dat het doorgegeven is of ze er mee bezig zijn, om er van af te geraken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben tem maandag weg. Maar als het tegen dan niet in orde is, ga ik dinsdag wel eens langs.Orakel van Brakel schreef: ↑9 februari 2024, 11:30Ik zou persoonlijk naar een kantoor gaan en niet vertrekken vooraleer het gelukt is. Want elke dag dat je intrest verliest, telt ook op.mickeymouse schreef: ↑9 februari 2024, 10:17
Deze 'actie' loopt tot 16/2. Ik probeer nu al enkele dagen deze termijnrekening te openen, maar krijg steeds een foutmelding. Zowel via de website van ING als de app. Nog iemand dit probleem. Ik heb gebeld en gemaild met ING, maar voorlopig nog geen reactie.
Aan de telefoon zullen ze nogal rap zeggen dat het doorgegeven is of ze er mee bezig zijn, om er van af te geraken.
mickeymouse schreef: ↑9 februari 2024, 10:51Het gaat om nieuw gestort geld. Ik krijg steeds de melding: Er ging iets mis, probeer later opnieuw. Misschien omdat het om een gemeenschappelijke zichtrekening gaat?
Vooral niet vergeten dat geld moet net overgeschreven worden van een andere bank.Anders lukt het niet !
Ik had hetzelfde probleem. Kan 2 verschillende oorzaken hebben.
Als je met je kaart en reader inlogd gaat het niet. Is een fout op hun site.
Met de app en met je smartphone zou het moeten gaan.
Echter...., soms pakt dat ook niet.
Ik ben ook lans gegaan en heb het hen laten oplossen.
PS als je met kaart en reader inlogt, dan krijg je die termijnrekening van 3,9% zelfs niet te zien.
Als je met je kaart en reader inlogd gaat het niet. Is een fout op hun site.
Met de app en met je smartphone zou het moeten gaan.
Echter...., soms pakt dat ook niet.
Ik ben ook lans gegaan en heb het hen laten oplossen.
PS als je met kaart en reader inlogt, dan krijg je die termijnrekening van 3,9% zelfs niet te zien.
Ik heb vandaag iemand geholpen met de intekening via pc, is gelukt. Wel eerst naar gewone INGsite moeten gaan, op de promotie klikken en zo inloggen op de bankomgeving. Was weliswaar zonder zichtrekening, het desbetreffende bedrag stond op een 'invest account' dacht ik. Wel uitbetaling kunnen koppelen aan de gewone spaarrekening
-
- Full Member
- Contacteer:
Het is ondertussen in orde. Documenten ivm fiscale verblijfplaats waren nog niet gevalideerd door de bank.Dieteren schreef: ↑9 februari 2024, 19:51 Ik heb vandaag iemand geholpen met de intekening via pc, is gelukt. Wel eerst naar gewone INGsite moeten gaan, op de promotie klikken en zo inloggen op de bankomgeving. Was weliswaar zonder zichtrekening, het desbetreffende bedrag stond op een 'invest account' dacht ik. Wel uitbetaling kunnen koppelen aan de gewone spaarrekening
Laat u niet vangen door die 3,90 bruto . Eensgoed lezen :
Exclusieve promo op een termijnrekening van 6 maanden
Krijg een jaarlijkse rente van 3,90%* bruto (2,73% netto) op extra geld dat je voor een vaste periode van 6 maanden bij ING vastlegt. Je ontvangt voor deze periode het semestriële equivalent van deze rente: 1,95% bruto (1,37% netto).
Dit uitzonderlijk aanbod is uitsluitend beschikbaar van 29 januari tot 16 februari 2024. Wees er dus snel bij en zorg dat je het niet mist.
Krijg een jaarlijkse rente van 3,90%* bruto (2,73% netto) op extra geld dat je voor een vaste periode van 6 maanden bij ING vastlegt. Je ontvangt voor deze periode het semestriële equivalent van deze rente: 1,95% bruto (1,37% netto).
Dit uitzonderlijk aanbod is uitsluitend beschikbaar van 29 januari tot 16 februari 2024. Wees er dus snel bij en zorg dat je het niet mist.
Wat nou, laat je niet vangen? Overal wordt de rente toch op jaarbasis genoemd?kaohsiung schreef: ↑13 februari 2024, 13:11 Laat u niet vangen door die 3,90 bruto . Eensgoed lezen :
Dus heel normaal dit en ze vermelden het nog eens extra wat het bruto en netto opbrengt op 6 mnd.
Wat wil je nog meer?