Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Jij vindt het blijkbaar OK dat activisten kunstwerken bekladden (of de glaswand ervoor) of banden plat zetten om hun mening over iets duidelijk te maken
Mag ik dan ook jouw banden komen plat zetten (eventueel van je bakfiets) om iets aan te klagen wat ik belangrijk vind. Of soep op jouw ramen komen gooien? Want ik vind dat de arbitrage in het voetbal de laatste tijd ondermaats is en dat wil ik graag aanklagen. Je mag je adres in PB aan mij bezorgen ...
Mag ik dan ook jouw banden komen plat zetten (eventueel van je bakfiets) om iets aan te klagen wat ik belangrijk vind. Of soep op jouw ramen komen gooien? Want ik vind dat de arbitrage in het voetbal de laatste tijd ondermaats is en dat wil ik graag aanklagen. Je mag je adres in PB aan mij bezorgen ...
https://www.vlaanderen.be/rookverbod-en ... -rookwarenCarpeNoctem schreef: ↑8 februari 2024, 21:18Integendeel, volledig correct. Roken in het bijzijn van kinderen is tot nader order nog niet verboten.
Ik zie trouwens ook niet in hoe dat ooit zou kunnen gecontroleerd en gehandhaafd worden?
Op school
Het is verboden te roken in alle Vlaamse basis- en secundaire scholen en in de centra voor leerlingenbegeleiding. Het rookverbod geldt voor leerlingen, leraren, ouders en anderen, en geldt 24 uur op 24 en 7 dagen op 7. Op de website van Onderwijs Vlaanderen vindt u meer informatie over het rookverbod op school.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 8 februari 2024, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Geldt dat ook voor jou ? Daar ga ik je nog aan herinneren denk ik.CarpeNoctem schreef: ↑8 februari 2024, 21:18 Altijd opletten met andermans woorden proberen te interpreteren ...
Zoals ik al zei....
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Natuurlijk. Waarom denk je dat ik zo vaak citeer?
Zo kan er veel minder gesparteld worden. Niet dat dat jou gaat tegenhouden
Zo kan er veel minder gesparteld worden. Niet dat dat jou gaat tegenhouden
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik hoef niet te spartelen. Jij hoefde ook geen spijkers 1 meter onder water te gaan zoeken.... maar niets houdt jou tegen uiteraard.
Echt Carpe... je zakt met de dag lager. En lager.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Compliment aanvaard ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En de inkt is nog niet droog:
QED:
https://www.hln.be/buitenland/efteling-moet-paarden-uit-draaimolens-verbannen-vindt-peta-nederland-niet-meer-van-deze-tijd~abce3288/
Er zal niet veel meer resten op de draaimolen
Nee, dat denk ik ook niet. De organisatie voor dierenwelzijn wil ook paarden en andere dieren uit de draaimolens hebben omdat de jeugd anders verkeerd wordt opgevoed m.b.t. het welzijn van dieren, las ik gisteren in het nieuws.CarpeNoctem schreef: ↑9 februari 2024, 13:35En de inkt is nog niet droog:
QED:
https://www.hln.be/buitenland/efteling-moet-paarden-uit-draaimolens-verbannen-vindt-peta-nederland-niet-meer-van-deze-tijd~abce3288/
Misschien alleen nog fietsjes met veiligheidsgordel en airbag + helmpje op een rond fietsstraatje in de draaimolens?
Maar dan niet van kunststof!
Of helemaal geen kermis of draaimolens meer i.v.m. energieverspeilling.
WOKECarpeNoctem schreef: ↑9 februari 2024, 13:35En de inkt is nog niet droog:
QED:
Anderzijds, als dat de belangrijkste problemen zijn in een maatschappij dan hebben ze het daar in Nederland toch heel goed.
Jullie beseffen toch dat het over een photoshop gaat van een artikeltje van Nieuwspaal, een satirische website?
Hier het origineel: https://nieuwspaal.nl/milieuorganisatie ... verbannen/
Hier het origineel: https://nieuwspaal.nl/milieuorganisatie ... verbannen/
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
- Verbannen Gebruiker
Of misschien terug naar de gebruiken van meer dan 100 jaar geleden?
When the first electric car emerged in Britain in the 19th century, the speed limit was set at four miles an hour so a man could run ahead with a flag, warning citizens of the oncoming menace
Dat is trouwens ook een nuttig weetje voor wie denkt dat elektrische wagens een recente uitvinding zijn.
Elektrische wagens zijn daarna vervangen door benzine en diesel
Sommigen willen blijkbaar uit nostalgie terug naar de 19e eeuw, toen elektrische wagens de markt domineerden
Als we toch uit nostalgie terug naar het verleden willen, doen we het beter direct goed.
De batterij dateert nog van voor men wist wat elektriciteit precies was. Men kon het m.a.w. al opslaan nog voor men wist wat het was.huisjetuintjefiets schreef: ↑9 februari 2024, 14:10 Dat is trouwens ook een nuttig weetje voor wie denkt dat elektrische wagens een recente uitvinding zijn.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
- Verbannen Gebruiker
Datzelfde heeft men nu met beleggingen. Velen slaan beleggingen op zonder te weten wat het isGudrun schreef: ↑9 februari 2024, 14:17De batterij dateert nog van voor men wist wat elektriciteit precies was. Men kon het m.a.w. al opslaan nog voor men wist wat het was.huisjetuintjefiets schreef: ↑9 februari 2024, 14:10 Dat is trouwens ook een nuttig weetje voor wie denkt dat elektrische wagens een recente uitvinding zijn.