nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Zo lang mijn 3 euro naar een nobel doel of een sociaal zwakkere , werkend of niet werkend , gaat heb ik daar geen bezwaar tegen.
U bent een goed(gelovig) mens Brembos.
Mijn voorstel aan de heer voorzitter P. Magnette zou zijn: geef iedereen een gratis Tesla.
brutto rsz na rsz vh nettoTimoootjex schreef: ↑9 februari 2024, 20:29 Weet dat 500 euro van die 800 euro richting de staat gaat.
Dus de ondernemers betalen de staatsschuld
2000 261 1739 229 1510
2800 365 2435 552 1883
Estate Guru believer.
Belangrijk is om niet te veel boven de belastingsvrije som te verdienen , ongeveer 10.000 euro , dan betaal je weinig belasting. Mits een aangepaste levensstijl kom je daar een heel eind mee.
Na 4 jaar kun je daarmee de goedkoopste Tesla kopen, wel te laat voor de premie dan.
ACV en ABVV screenen kieslijsten Vlaams Belang op vakbondsleden
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240210_92733696
De twee grootste vakbonden ACV en ABVV hebben een onderlinge afspraak dat ze de kieslijsten van Vlaams Belang voor de Vlaamse, nationale, Europese én gemeenteraadsverkiezingen screenen op vakbondsleden. Wie ‘betrapt’ wordt, wordt uitgenodigd voor een gesprek. Als dat gesprek niets oplevert, wordt die persoon uit de vakbond gezet.
Waarom zijn alle trukken van de foor goed en nodig om een bepaalde partij buiten spel te zetten???
INDIEN DEZE PARTIJEN ZELF HUN WERK GOED HADDEN GEDAAN, WAS HET NIET NODIG OM NU BANG TE ZIJN EN DIT HEEFT WEINIG TE MAKEN MET HUN WAARDEN, ZO KOOSJER ZIJN DIE VAKBONDEN OOK NIET!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240210_92733696
De twee grootste vakbonden ACV en ABVV hebben een onderlinge afspraak dat ze de kieslijsten van Vlaams Belang voor de Vlaamse, nationale, Europese én gemeenteraadsverkiezingen screenen op vakbondsleden. Wie ‘betrapt’ wordt, wordt uitgenodigd voor een gesprek. Als dat gesprek niets oplevert, wordt die persoon uit de vakbond gezet.
Waarom zijn alle trukken van de foor goed en nodig om een bepaalde partij buiten spel te zetten???
INDIEN DEZE PARTIJEN ZELF HUN WERK GOED HADDEN GEDAAN, WAS HET NIET NODIG OM NU BANG TE ZIJN EN DIT HEEFT WEINIG TE MAKEN MET HUN WAARDEN, ZO KOOSJER ZIJN DIE VAKBONDEN OOK NIET!
Voor 35000 euro kan je ofwel een vw golf 115pk diesel met enkele opties kopen ofwel een witte tesla model y.
Laatst gewijzigd door Brembos op 10 februari 2024, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben van het principe: hoe meer belastingen ik moet betalen, hoe liever
-
- Hero Member
- Contacteer:
Stel je voor hier in België
De burgemeester, Vincent Paul-Petit, van de rechtse partij Les Républicains, zal nu een gemeentelijk decreet schrijven over smartphonegebruik, het eerste in zijn soort in Frankrijk. Het is niet afdwingbaar door de politie, agenten kunnen mensen die op straat scrollen dus niet tegenhouden of beboeten omdat er geen nationale wet is tegen smartphones.
De burgemeester beschrijft het als een aansporing om te stoppen met scrollen en het als een leidraad te zien voor het beperken van telefoongebruik. Hij roept winkeliers daarom ook op om stickers op de ramen te plakken en mensen voorzichtig te vragen om te stoppen met scrollen.
zou geweldig zijn als ze dat hier ook zouden invoeren
Ja, nog wat meer regeltjes en beperkingen invoeren. En dan maar zagen over totalitaire landen. We zijn goed op weg om er ook eentje te worden en blijkbaar zijn er mensen zoals jij die er zelf om vragen om beperkt te worden in hun vrijheid.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je lost een maatschappelijk iets niet op met te verbieden.
Je moet weten dat de smartphone ingeburgerd is en ik vind dit ook te ver gaan. Ja het is een probleem maar de vraag is of je hier niet van een mug een olifant maakt.
Je moet weten dat de smartphone ingeburgerd is en ik vind dit ook te ver gaan. Ja het is een probleem maar de vraag is of je hier niet van een mug een olifant maakt.
Het is alleen het probleem van diegene die er hele dagen op zitten te turen. Ze gaan op termijn gezondheidsproblemen aan de ogen en nek krijgen maar dat is mijn probleem niet, eigen schuld dikke bult.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell