Peiling federale verkiezingen 2024
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
De Croo is nu ook al het communisme genegen
De premier sprak van een verzekering of een fonds, waaraan bijvoorbeeld ook de voedingsindustrie bijdraagt, en waarmee de boeren gecompenseerd kunnen worden voor de ergste schommelingen. "Dat er winst wordt gemaakt, is geen probleem, maar iedereen moet wel een deftige winst kunnen maken", zei hij. "Afhankelijk van het product, zit de winst nu bij de verwerker of bij de distributie."
Staatsinmenging om de bedrijven te beschermen. Ga je failliet, dan krijg je je geld terug. Maak je niet genoeg winst als ondernemer, dan krijg je extra geld.
Verkiezingen hebben een bizarre invloed op de hersenen.
De premier sprak van een verzekering of een fonds, waaraan bijvoorbeeld ook de voedingsindustrie bijdraagt, en waarmee de boeren gecompenseerd kunnen worden voor de ergste schommelingen. "Dat er winst wordt gemaakt, is geen probleem, maar iedereen moet wel een deftige winst kunnen maken", zei hij. "Afhankelijk van het product, zit de winst nu bij de verwerker of bij de distributie."
Staatsinmenging om de bedrijven te beschermen. Ga je failliet, dan krijg je je geld terug. Maak je niet genoeg winst als ondernemer, dan krijg je extra geld.
Verkiezingen hebben een bizarre invloed op de hersenen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Praat met eender welke boer en ze gaan je zeggen dat het teveel aan regeltjes hun grootste probleem is.
“Er worden regeltjes op regeltjes gemaakt. Die worden onhoudbaar”
Dit zijn de vijf meest absurde eisen aan de boeren: “Ik moet noteren dat ik mijn muizenvallen controleer”
En dan gaat die nog wat extra regeltjes bijmaken
Ook de sossen gaan verder in die ingeslagen richting:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En de verkiezingskoorts laait op:
600.000 euro aan advertenties op maand tijd: partijen halen snel nog alles uit de kast net voor de sperperiode
De hypocrisie viert hoogtij. Het wicht dat een paar weken geleden nog de andere partijen kapittelde voor hun verkiezingsuitgaven breekt nu alle rekords
En dan de realiteit, de helft van de top-10 bestaat uit sossen:
600.000 euro aan advertenties op maand tijd: partijen halen snel nog alles uit de kast net voor de sperperiode
De hypocrisie viert hoogtij. Het wicht dat een paar weken geleden nog de andere partijen kapittelde voor hun verkiezingsuitgaven breekt nu alle rekords
En dan de realiteit, de helft van de top-10 bestaat uit sossen:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Vandaar dat ik om de haverklap geconfronteerd word met de fascistische propaganda van Filiberke en het Blok op youtube ! En dat allemaal betaald met ons belastingsgeld…
Nog niks van gezien hier
BTW:
YouTube uses search and watch history to improve your experience, for example to make it easier to find videos you recently watched or to improve your recommendations. Search and watch history can also be used to show you relevant and useful ads.
Straks bellen ze hem op om te vragen of hij op hun lijst wil staan.
Ik heb inderdaad enkele historische video’s over Nazi Duitsland , de opkomst van het fascisme en de gruwelen van de Holocaust bekeken op Youtube. Dat zal er waarschijnlijk wel mee te maken hebben..
Laatst gewijzigd door Brembos op 10 februari 2024, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Links laat zich nochtans ook niet onbetuigd: 1 x donkerrood en 5 x rood in de top-10. Waar zit het geld dan?
Bij Raoul is dat naast belastingsgeld van de partijdotatie vermoedelijk ook de bijdrage die mandatarissen van de PVDA manu militari moeten afstaan aan de communistische partijkas
Bij Vooruit heeft Frank VDB misschien nog ergens een spaarpotje van onbekende oorsprong gevonden
Nee hoor. Ik interesseer me gewoon voor geschiedenis. De reeks over de collaboratie van wijlen Maurice De Wilde heb ik bijvoorbeeld meerdere keren bekeken. Dat was nog eens journalistiek…
Ach Brembos is gewoon een trol. Een welgemanierde en beleefde trol maar het blijft een trol.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De gewoonlijke Brembos-non sequitur: omdat de sossen met geld smijten op Faecesboek en Instagram ziet Brembos fascistische propaganda op ... YouTube
ROTFL. Game, set and match
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 11 februari 2024, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.