Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Een gevolg met onder andere zeer positieve economische en financiële voordelen als je bedenkt dat het gemiddelde aantal gezonde levensjaren stijgt.
Vortex kan dan misschien wel beweren dat dingen verbranden een vorm van recyclage is maar daarbij komen in de tussentijd wel stoffen vrij die niet gezond zijn voor mensen.
Als je de tijdschaal voldoende groot kiest dan wordt alles en iedereen op een bepaald moment terug Sterrenstof. Daar hebben je kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen,.... niet veel aan.
Vortex kan dan misschien wel beweren dat dingen verbranden een vorm van recyclage is maar daarbij komen in de tussentijd wel stoffen vrij die niet gezond zijn voor mensen.
Als je de tijdschaal voldoende groot kiest dan wordt alles en iedereen op een bepaald moment terug Sterrenstof. Daar hebben je kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen,.... niet veel aan.
En zo komen we waar we begonnen zijn: beperk uw kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.
Klopt! Dat is het allerbelangrijkste dat je kan doen voor het klimaat en milieu. Vooral religie staat in de weg.
Wat we zelf ook nog kunnen doen in niet onbelangrijk: met een ev rijden, minder vlees eten, zp plaatsen... enz is een goed begin.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Verbannen Gebruiker
In Vlaanderen werden in 2022 1,53 kinderen geboren per vrouw (*)
De Vlaamse bevolking zal dus krimpen en krimpen. Het aantal werkenden ook.
Minder kinderen betekent dus minder welvaart (minder BBP want minder werkenden). En dus stijgende overheidsschuld (schulden afgezet tegen BBP).
Als we dit accepteren, dan zijn we consequent. Tegelijk zeggen dat we minder kinderen moeten krijgen + de welvaart in stand moeten houden, kan niet. Tenzij we de productiviteit elk jaar ferm verhogen. Mijn productiviteit is al jaren 0 (**). Ik kan dus zonder probleem mijn productiviteit verdubbelen en zelfs vertienvoudigen
Conclusie
De keuze is dus in Vlaanderen:
- (stijgende) welvaart behouden + meer kinderen + de natuur een stuk opgeven
- minder kinderen + de natuur redden + welvaart laten zakken
Campagnes overal ter wereld
Sinds vele jaren zijn er in landen overal ter wereld campagnes om het geboortecijfer te laten stijgen.
(*) Ik hoop dat niemand het sexistisch vindt dat ik enkel het cijfer per vrouw geef; vandaag weet je nooit wat je nog mag zeggen ).
(**) Ik leef al jaren op eigen kosten van het geld dat ik zelf heb verdiend. Geen zorg dus voor de belastingbetaler ).
Dalende welvaart is voordelig voor mij: dan wordt alles goedkoper . Maar ik heb het niet nodig. Welke keuze men maakt: ok voor mij
Laatst gewijzigd door huisjetuintjefiets op 10 februari 2024, 15:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Vooral GEEN EV rijden; beter lopen. Vooral vlees eten en minder groeten: hersenen hebben proteïnen nodig om te werken/groeien... bij GROEN is dit echter tevergeefs. ZP plaatsen: waarom? Als gadget altijd leuk, dat wel. Mijn mening uiteraard.
In bonen-linzen-noten-pindakaas zitten ook hoogwaardige eiwitten hoor
De klimaatterroristen slaan weer toe
https://www.hln.be/buitenland/weer-soep ... ~a7eb83ba/
Mijn mening van wat men best doet met dergelijk crapuul zal ik voor mezelf houden.
https://www.hln.be/buitenland/weer-soep ... ~a7eb83ba/
Mijn mening van wat men best doet met dergelijk crapuul zal ik voor mezelf houden.
Praten met hen lijkt me de beste oplossing. Het woord krapuul lijkt me hier niet gepast.
Tja, er is zo veel niet gezond voor mensen, ik noem er een paar; UV straling van de zon, virussen, schadelijke bacteriën, schimmel sporen, teken met lyme, malaria muggen, TBC, blauwe alg, pollen, giftige planten, stress, tabak, enz.. Kortom we gaan allemaal wel ergens aan dood, sinds het grootschalig gebruik van fossiele energie, industrie en ICE auto's is de levensverwachting alleen maar toegenomen, zo heel erg slecht zal het dus niet zijn hé