termijnrekening ING
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: termijnrekening ING
Zou wat zijn als je op jaarbasis 5,46 procent nettorente krijgt
-
- Full Member
- Contacteer:
Alles staat toch duidelijk vermeld. De rente wordt altijd op jaarbasis weergegeven.kaohsiung schreef: ↑13 februari 2024, 13:11 Laat u niet vangen door die 3,90 bruto . Eensgoed lezen :
Exclusieve promo op een termijnrekening van 6 maanden
Krijg een jaarlijkse rente van 3,90%* bruto (2,73% netto) op extra geld dat je voor een vaste periode van 6 maanden bij ING vastlegt. Je ontvangt voor deze periode het semestriële equivalent van deze rente: 1,95% bruto (1,37% netto).
Dit uitzonderlijk aanbod is uitsluitend beschikbaar van 29 januari tot 16 februari 2024. Wees er dus snel bij en zorg dat je het niet mist.
Sorry , ik heb jullie onderschat !
Ik probeerde vandaag een termijnrekening te openen maar het is me niet gelukt wegens een continue foutmelding.
Nog iemand deze ervaring gehad?
Nog iemand deze ervaring gehad?
"Vandaag" wil je nog even een rekening openen; de actie sluit af wanneer? Zo snel is internetbankieren ook weer niet.
Zeker niet als je continu foutmeldingen krijgt met ''Sorry er liep iets mis, probeer het later opnieuw''. In dat geval is internetbankieren zeer traag.
Maar nee, zo last minute ben ik niet. Ik probeer het eerlijk gezegd al twee weken. Je moest eens weten hoeveel voeten in de aarde het al heeft gehad. Een verhaal dat hier wellicht een hele pagina in beslag zal nemen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Klant proberen worden bij ING en een termijnrekening openen, je begint er maar beter op tijd mee. In mijn geval dus 2 weken. Zal het nog wel uit de doeken doen, kan ik het meteen copy pasten om een klacht in te dienen.
Samsara schreef: ↑15 februari 2024, 20:49Zeker niet als je continu foutmeldingen krijgt met ''Sorry er liep iets mis, probeer het later opnieuw''. In dat geval is internetbankieren zeer traag.
Maar nee, zo last minute ben ik niet. Ik probeer het eerlijk gezegd al twee weken. Je moest eens weten hoeveel voeten in de aarde het al heeft gehad. Een verhaal dat hier wellicht een hele pagina in beslag zal nemen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Klant proberen worden bij ING en een termijnrekening openen, je begint er maar beter op tijd mee. In mijn geval dus 2 weken. Zal het nog wel uit de doeken doen, kan ik het meteen copy pasten om een klacht in te dienen.
Ik had allang een ING kantoor binnengestapt; persoonlijk en in natura.
PS Klachten tegen wie en waartegen?Samsara schreef: ↑15 februari 2024, 20:49Zeker niet als je continu foutmeldingen krijgt met ''Sorry er liep iets mis, probeer het later opnieuw''. In dat geval is internetbankieren zeer traag.
Inderdaad, voor sommige klanten lukt het niet om online de promo termijnrekening te openen. Ook in een kantoor kunnen ze je niet helpen. Ze kunnen enkel gewone termijnrekeningen voor je openen maar niet de promo aan 3,90%. Daar ze geen oplossing vinden voor het probleem, kun je vanaf vandaag bellen naar de helpdesk, daar zullen ze samen met jou de promo termijnrekening openen.
Echt een goede bank. Via internet kunnen ze niet helpen, het kantoor kan je niet helpen... maar de helpdesk kan dit oplossen. "GEWELLLLLDIGGGG" zou onzen Eddy, dit noemen. Hoe is dit allemaal mogelijk? Ofwel wil ING dit product niet aanbieden of enkel aan zeer speciale klanten.Torro schreef: ↑15 februari 2024, 21:06Inderdaad, voor sommige klanten lukt het niet om online de promo termijnrekening te openen. Ook in een kantoor kunnen ze je niet helpen. Ze kunnen enkel gewone termijnrekeningen voor je openen maar niet de promo aan 3,90%. Daar ze geen oplossing vinden voor het probleem, kun je vanaf vandaag bellen naar de helpdesk, daar zullen ze samen met jou de promo termijnrekening openen.
Oh maar daar was ik maandag. Om klant te worden want dat was de week voordien niet gelukt. Ik dacht en hoopte dat het vanaf dan wel wat vlotter zou verlopen allemaal. Verkeerd gedacht...Sammy2 schreef: ↑15 februari 2024, 20:54Samsara schreef: ↑15 februari 2024, 20:49
Zeker niet als je continu foutmeldingen krijgt met ''Sorry er liep iets mis, probeer het later opnieuw''. In dat geval is internetbankieren zeer traag.
Ik had allang een ING kantoor binnengestapt; persoonlijk en in natura.
Bij de bank zelf, voor heel dit voorval. Maar je kent het hele verhaal nog niet, dan is het moeilijk volgen. Ironisch genoeg kreeg net een tevredenheidsenquête om in te vullen.Sammy2 schreef: ↑15 februari 2024, 20:55PS Klachten tegen wie en waartegen?Samsara schreef: ↑15 februari 2024, 20:49
Ik belde vandaag reeds naar de helpdesk maar ook daar konden ze me niet helpen.Torro schreef: ↑15 februari 2024, 21:06Inderdaad, voor sommige klanten lukt het niet om online de promo termijnrekening te openen. Ook in een kantoor kunnen ze je niet helpen. Ze kunnen enkel gewone termijnrekeningen voor je openen maar niet de promo aan 3,90%. Daar ze geen oplossing vinden voor het probleem, kun je vanaf vandaag bellen naar de helpdesk, daar zullen ze samen met jou de promo termijnrekening openen.
De kantoordirecteur toevallig aan de lijn gehad en hij ging het vandaag oplossen maar hoorde hem ook niet meer.
Morgen is de laatste dag van die actie dus hopelijk lukt het dan wel, anders was het veel tijd, moeite en stress voor niets.
Lol en dit is nog maar een klein deeltje van heel het verhaal.Sammy2 schreef: ↑15 februari 2024, 21:18Echt een goede bank. Via internet kunnen ze niet helpen, het kantoor kan je niet helpen... maar de helpdesk kan dit oplossen. "GEWELLLLLDIGGGG" zou onzen Eddy, dit noemen. Hoe is dit allemaal mogelijk? Ofwel wil ING dit product niet aanbieden of enkel aan zeer speciale klanten.Torro schreef: ↑15 februari 2024, 21:06
Inderdaad, voor sommige klanten lukt het niet om online de promo termijnrekening te openen. Ook in een kantoor kunnen ze je niet helpen. Ze kunnen enkel gewone termijnrekeningen voor je openen maar niet de promo aan 3,90%. Daar ze geen oplossing vinden voor het probleem, kun je vanaf vandaag bellen naar de helpdesk, daar zullen ze samen met jou de promo termijnrekening openen.
Wat betreft die promo termijnrekening, die kan je idd enkel maar openen op de website. En dan zelfs niet van in de homebanking of app want daar kan je maar een openen vanaf 1 jaar. Op kantoor kunnen ze er dan openen van < 1 jaar, maar niet de promo.
Probeer morgen nog eens te bellen naar de helpdesk, het zou vanaf deze namiddag per telefoon moeten lukken.