nieuwe federale regering
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
De gevolgen van de ongebreidelde spilzucht van het Vivaldicircus zullen mogen opgekuist worden door de volgende ( te beklagen) regering:
En wie denkt dat er eindelijk eens bespaard gaat worden zal dra uit zijn droom verlost worden. Het zal naar aloude gewoonte nog hogere taksen en belastingen worden.
En wie denkt dat er eindelijk eens bespaard gaat worden zal dra uit zijn droom verlost worden. Het zal naar aloude gewoonte nog hogere taksen en belastingen worden.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Och, ze hebben 7 jaar tijd, wordt gewoon doorgeschoven naar de volgende regering. Eerst maar eens wat miljarden in defensie pompen, Trump en kameraad Poetin gaan ons geen 7 jaar gunnen wat dat betreftCarpeNoctem schreef: ↑12 februari 2024, 12:10 De gevolgen van de ongebreidelde spilzucht van het Vivaldicircus zullen mogen opgekuist worden door de volgende ( te beklagen) regering:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Like clockwork:vortex schreef: ↑12 februari 2024, 12:22Och, ze hebben 7 jaar tijdCarpeNoctem schreef: ↑12 februari 2024, 12:10 De gevolgen van de ongebreidelde spilzucht van het Vivaldicircus zullen mogen opgekuist worden door de volgende ( te beklagen) regering:
De PS vindt dat we gerust verder kunnen gaan met de schulden door te schuiven naar de jongere generaties:
België moet zich waarschijnlijk onthouden bij stemming over Europese begrotingsregels, nadat Vincent Van Peteghem (cd&v) ze net trots afklopte
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Zouden ze nu wakker aan het worden zijn in Brussel?
Brussel loopt gevaar zeggen ze. Ik zeg, Brussel is al hopeloos verloren.
https://www.hln.be/binnenland/brussel-l ... ~a6fb8391/
Bartje zal zeggen : 'ze mogen het hebben !"
Ik vond het anders heel mooi, een knappe geëmancipeerde allochtone vrouw die een zachte zingende lieve man een cadeau gaf, over verdraagzaamheid gesproken. We zijn op de goede weg...Trivium schreef: ↑16 februari 2024, 22:41 Zouden ze nu wakker aan het worden zijn in Brussel?
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Een vrouw met baard die een serenade brengt. Het deed me een beetje aan Romeo en Julia denjen.
Trump zou zeggen : “I told you Brussels is a hellhole”
Dat gezegd zijnde, de bendeoorlogen in de randgemeenten van Brussels vind ik veel erger dan dit
Dat gezegd zijnde, de bendeoorlogen in de randgemeenten van Brussels vind ik veel erger dan dit
Trump heeft/had in vele zaken gelijk. Hoe je het ook keert of wend. Zijn eenvoudige taal is begrijpbaar en verstaanbaar voor iedereen. Het zwammige, nietszeggende, rond de pot draaiende "talking" van "onze top-politiekers (ik lach mij kriek bij deze omschrijving)" is van een veel minder en bedrieglijker niveau.
Ja je hebt gelijk.Sammy2 schreef: ↑17 februari 2024, 20:34 ...
Trump heeft/had in vele zaken gelijk. Hoe je het ook keert of wend. Zijn eenvoudige taal is begrijpbaar en verstaanbaar voor iedereen. Het zwammige, nietszeggende, rond de pot draaiende "talking" van "onze top-politiekers (ik lach mij kriek bij deze omschrijving)" is van een veel minder en bedrieglijker niveau.
Sommige dingen zij soms te ingewikkeld voor mensen die niet ver kunnen nadenken.
Dan maar wat rechtse populistische praat om aan de macht te geraken om meer geld te graaien.
Typisch dictatoriaal.
Lees eens de definitie van "dictatoriaal" door. Trump is er geen.iejoor schreef: ↑18 februari 2024, 08:20Ja je hebt gelijk.Sammy2 schreef: ↑17 februari 2024, 20:34 ...
Sommige dingen zij soms te ingewikkeld voor mensen die niet ver kunnen nadenken.
Dan maar wat rechtse populistische praat om aan de macht te geraken om meer geld te graaien.
Typisch dictatoriaal.
Trump een top politieker Is hel al 1 april ?