Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
DB tarief voor 100 000 euro inleg minimum bij DB
Laatst gewijzigd door roger op 1 maart 2024, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Lijkt me inderdaad het best om met de nieuwe verzekering te overleggen, en misschien nog eens bij andere verzekeraars ook te luisteren, want nog niks opgezegd ofzo. Zijn er verzekeringen die jullie aanbevelen voor brand, auto en familiale? Alvast bedankt voor de reacties.JOKER247 schreef: ↑1 maart 2024, 09:03Het lijkt mij ook een goed idee om eerst eens even met die nieuwe verzekering te bellen. Die hebben daar vast wel een oplossing voor.Gwendoline1 schreef: ↑1 maart 2024, 00:21
Als dagelijks voertuig voorbeeld in februari het verzekeringscontract ten einde loopt en oldtimer in oktober, en verander van verzekering voor dagelijks voertuig in februari, dan moet ik wachten tot oktober om oldtimer over te zetten toch?
Ik ben persoonlijk erg tevreden over Vivium. Maar veel hangt ook van je verzekeringsagent af uiteraard.Gwendoline1 schreef: ↑1 maart 2024, 11:30Lijkt me inderdaad het best om met de nieuwe verzekering te overleggen, en misschien nog eens bij andere verzekeraars ook te luisteren, want nog niks opgezegd ofzo. Zijn er verzekeringen die jullie aanbevelen voor brand, auto en familiale? Alvast bedankt voor de reacties.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dat was tot 15 feb. zover ik weet.Gwendoline1 schreef: ↑1 maart 2024, 11:33Het tarief van ING is toch beter, die geven toch vanaf vandaag terug 3.9 bruto op 6maand.
Groeten.
-
- Full Member
- Contacteer:
He joker, die termijnrekening staat er nochtans vanaf vandaag ook terug op bij de termijnrekeningen op spaargids van 3.90 bruto op 6maand, denk niet dat ik verkeerd ben.JOKER247 schreef: ↑1 maart 2024, 11:35Dat was tot 15 feb. zover ik weet.Gwendoline1 schreef: ↑1 maart 2024, 11:33
Het tarief van ING is toch beter, die geven toch vanaf vandaag terug 3.9 bruto op 6maand.
Groeten.
Klopt, ze hebben al voor de 4e keer een actie van 21 feb. tot 8 mrt zie ik. De vorige liep van 1 tot 15 feb. Hahaha.Gwendoline1 schreef: ↑1 maart 2024, 12:43He joker, die termijnrekening staat er nochtans vanaf vandaag ook terug op bij de termijnrekeningen op spaargids van 3.90 bruto op 6maand, denk niet dat ik verkeerd ben.
Ze hebben wel hard geld nodig! Binnen een half jaar 4 van die acties.
Ik heb in het verleden een termijnrekening op 14 dagen geopend en deze automatisch laten herbeleggen op eindvervaldag. Alleen... nu was dat blijkbaar niet eenmalig, maar blijft dat elke 2 weken herbelegd worden. Kan ik hier online een einde aan maken op een of andere manier, zoja hoe, of moet ik hiervoor langs het kantoor?
Marc Raisière (CEO Belfius): ‘We gaan de kasbon herlanceren’
“Wij gaan het product later dit jaar herlanceren. De kasbon verdient volgens ons opnieuw een plaats in de vitrine van financiële instellingen. We denken immers dat de kortetermijnrente vanaf dit najaar zal dalen, terwijl de langetermijnrente op haar huidige peil zal stabiliseren. In die omstandigheden kan het voor sommige klanten interessant zijn om een kasbon op één, twee, drie of vijf jaar te kopen.”
“Wij gaan het product later dit jaar herlanceren. De kasbon verdient volgens ons opnieuw een plaats in de vitrine van financiële instellingen. We denken immers dat de kortetermijnrente vanaf dit najaar zal dalen, terwijl de langetermijnrente op haar huidige peil zal stabiliseren. In die omstandigheden kan het voor sommige klanten interessant zijn om een kasbon op één, twee, drie of vijf jaar te kopen.”
Belfius is stinkend rijk. Leve! mijn vroegere aandelen van Dexia!
-
- Full Member
- Contacteer:
Begin vorig jaar hadden ze nochtans 1 kasbon, stond hier zelfs vermeld op spaargids onder kasbons, gaven toen 2,5 bruto. Ze zullen het al vergeten zijn...aossa schreef: ↑1 maart 2024, 18:14 Marc Raisière (CEO Belfius): ‘We gaan de kasbon herlanceren’
Waar vinden jullie dit?JOKER247 schreef: ↑1 maart 2024, 13:24Klopt, ze hebben al voor de 4e keer een actie van 21 feb. tot 8 mrt zie ik. De vorige liep van 1 tot 15 feb. Hahaha.Gwendoline1 schreef: ↑1 maart 2024, 12:43
He joker, die termijnrekening staat er nochtans vanaf vandaag ook terug op bij de termijnrekeningen op spaargids van 3.90 bruto op 6maand, denk niet dat ik verkeerd ben.
Ze hebben wel hard geld nodig! Binnen een half jaar 4 van die acties.
Op de website zie ik nergens rentevoeten staan voor de termijnrekeningen. Enkel: ''Er is geen essentiële spaardersinformatie beschikbaar voor termijnrekeningen."
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb het ergens op hun website gezien, maar vind het niet direkt terug, enkel die aanbieding van 6maand staat erop, en staat hier toch op spaargids ook sinds gisteren bij termijnrekeningen.
Ik vind er helemaal niets van terug op de ING website. Zeer vreemd, maar niet het enige wat vierkant draait in mijn ervaring met ING. De enige promo die ik zie is 2 maanden korting op een autoverzekering.Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 01:38Heb het ergens op hun website gezien, maar vind het niet direkt terug, enkel die aanbieding van 6maand staat erop, en staat hier toch op spaargids ook sinds gisteren bij termijnrekeningen.
Via de Spaargids-link kwam ik op de vorige promo uit van in februari. Dit is nu aangepast naar huidige data zag ik. Alsnog kan ik het enkel maar terugvinden via de Spaargids link.
Het lijkt wel een verborgen promotie waar ze niet al te veel reclame rond willen.