Termijnrekening Belfius
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Termijnrekening Belfius
Vervelend dat je de tarieven niet online kan zien van de termijnrekeningen van Belfius
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Zijn waarschijnlijk niet geïnteresseerd in nieuwe klanten; geen pottenkijkers.Charlesvdw schreef: ↑2 maart 2024, 16:58 Vervelend dat je de tarieven niet online kan zien van de termijnrekeningen van Belfius
Klanten van Belfius kunnen de tarieven van de termijntekeningen online ook niet zien hoor.Sammy2 schreef: ↑2 maart 2024, 19:24Zijn waarschijnlijk niet geïnteresseerd in nieuwe klanten; geen pottenkijkers.Charlesvdw schreef: ↑2 maart 2024, 16:58 Vervelend dat je de tarieven niet online kan zien van de termijnrekeningen van Belfius
Vanwege staatsgeheim? Banken zouden verplicht moeten worden om deze info "openbaar" te maken; ALLE tarieven voor iedereen toegankelijk op elk moment. Dit zou eens een karweitje mogen zijn van de "ombudsdienst".
Er is weldegelijk een mogelijkheid om de tarieven te zien hoor.
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad, je hebt gelijk, is via die link van spaargids dat ik waarschijnlijk dan op hun website terecht kwam. Termijnrekeningen worden precies meer en meer geheim gehouden bij veel banken.Samsara schreef: ↑2 maart 2024, 13:52Ik vind er helemaal niets van terug op de ING website. Zeer vreemd, maar niet het enige wat vierkant draait in mijn ervaring met ING. De enige promo die ik zie is 2 maanden korting op een autoverzekering.Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 01:38
Heb het ergens op hun website gezien, maar vind het niet direkt terug, enkel die aanbieding van 6maand staat erop, en staat hier toch op spaargids ook sinds gisteren bij termijnrekeningen.
Via de Spaargids-link kwam ik op de vorige promo uit van in februari. Dit is nu aangepast naar huidige data zag ik. Alsnog kan ik het enkel maar terugvinden via de Spaargids link.
Het lijkt wel een verborgen promotie waar ze niet al te veel reclame rond willen.
Het zou interessant zijn om te zien welke banken hun tarieven geheim houden; en om welke redenen. Misschien een "onderzoeksjournalist(e)(x) van Spaargids daarop af sturen?Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 22:12Inderdaad, je hebt gelijk, is via die link van spaargids dat ik waarschijnlijk dan op hun website terecht kwam. Termijnrekeningen worden precies meer en meer geheim gehouden bij veel banken.Samsara schreef: ↑2 maart 2024, 13:52
Ik vind er helemaal niets van terug op de ING website. Zeer vreemd, maar niet het enige wat vierkant draait in mijn ervaring met ING. De enige promo die ik zie is 2 maanden korting op een autoverzekering.
Via de Spaargids-link kwam ik op de vorige promo uit van in februari. Dit is nu aangepast naar huidige data zag ik. Alsnog kan ik het enkel maar terugvinden via de Spaargids link.
Het lijkt wel een verborgen promotie waar ze niet al te veel reclame rond willen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik blijf bij banken waar ik de tarieven wel kan zien, als je constant moet langslopen of bellen om hun tarieven op 1 termijnrekening te kennen....Sammy2 schreef: ↑2 maart 2024, 22:16Het zou interessant zijn om te zien welke banken hun tarieven geheim houden; en om welke redenen. Misschien een "onderzoeksjournalist(e)(x) van Spaargids daarop af sturen?Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 22:12
Inderdaad, je hebt gelijk, is via die link van spaargids dat ik waarschijnlijk dan op hun website terecht kwam. Termijnrekeningen worden precies meer en meer geheim gehouden bij veel banken.
De vraag is echter, waarom verstoppen deze bepaalde banken hun tarieven? Wat kan de reden daarvoor zijn? "Spaargids" zou zich echt mogen engageren om hiervan een topic te maken. Niet???Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 22:37Ik blijf bij banken waar ik de tarieven wel kan zien, als je constant moet langslopen of bellen om hun tarieven op 1 termijnrekening te kennen....
-
- Full Member
- Contacteer:
Haha juist, zal vooral zijn om mensen naar hun Kantoren te lokken en om nog wat andere dingen proberen aan te smeren. Ofwel omdat ze anders altijd alleen koffie moeten zitten drinken....Sammy2 schreef: ↑2 maart 2024, 22:41De vraag is echter, waarom verstoppen deze bepaalde banken hun tarieven? Wat kan de reden daarvoor zijn? "Spaargids" zou zich echt mogen engageren om hiervan een topic te maken. Niet???Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 22:37
Ik blijf bij banken waar ik de tarieven wel kan zien, als je constant moet langslopen of bellen om hun tarieven op 1 termijnrekening te kennen....
Dit kan de reden toch niet zijn?Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 23:27Haha juist, zal vooral zijn om mensen naar hun Kantoren te lokken en om nog wat andere dingen proberen aan te smeren. Ofwel omdat ze anders altijd alleen koffie moeten zitten drinken....
Ze zeggen dat andere banken niet mogen weten welke rente ze op termijnrekeningen geven.Sammy2 schreef: ↑2 maart 2024, 23:30Dit kan de reden toch niet zijn?Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 23:27
Haha juist, zal vooral zijn om mensen naar hun Kantoren te lokken en om nog wat andere dingen proberen aan te smeren. Ofwel omdat ze anders altijd alleen koffie moeten zitten drinken....
Maar dat is natuurlijk baarlijke nonsens, die checken dat natuurlijk iedere dag.
Zij zitten zelfs samen met de bevoegde minister. Of niet soms? "Rentebeleid" en zo... Nationale Bank...
Ik vraag me af hoe Spaargids aan die promo informatie is gekomen.Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 22:12Inderdaad, je hebt gelijk, is via die link van spaargids dat ik waarschijnlijk dan op hun website terecht kwam. Termijnrekeningen worden precies meer en meer geheim gehouden bij veel banken.Samsara schreef: ↑2 maart 2024, 13:52
Ik vind er helemaal niets van terug op de ING website. Zeer vreemd, maar niet het enige wat vierkant draait in mijn ervaring met ING. De enige promo die ik zie is 2 maanden korting op een autoverzekering.
De lijst van rentes van termijnrekeningen is wel niet up to date. Bij de Santander 1 jaar staan nog de oude rentes.
Bij ING zelf kom je de rentevoeten pas te weten in een van de laatste stappen bij het openen van de termijnrekening, dwz dat je dus al het geld op een rekening moet hebben staan bij ING, anders kom je het niet te weten.
allee ben eens gaan kijken voor jullie zal blijkbaar een goeie klant zijn dat ik dat wel kan zien
3 MAANDEN 2,8920 %
4 MAANDEN 2,8820 %
5 MAANDEN 2,8720 %
6 MAANDEN 2,8620 %
9 MAANDEN 2,8810 %
12 MAANDEN 2,8010 %
3 MAANDEN 2,8920 %
4 MAANDEN 2,8820 %
5 MAANDEN 2,8720 %
6 MAANDEN 2,8620 %
9 MAANDEN 2,8810 %
12 MAANDEN 2,8010 %