e-depo rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: e-depo rekening
Idd, lekker gebruiksvriendelijk
Inderdaad erg eenvoudig ? Mr Vincent kent zijn vak.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bij Vooruit zeggen ze meer links te willen zijn maar blijkt uit de daden dat ze rechtser zijn. Heel veel rechtser zelf …Timoootjex schreef: ↑1 maart 2024, 17:56Moet wel zeggen dat de PS doodsbang is van de PTB dus ja kan je afvragen of de PS nog wel de PS is of enkel PS met het programma van de PTB. Dat probleem is er bij vooruit minder, hier gaan ze zelfs iets rechtser ipv linkser .
Hoelang duurt een terugstorting (sluiting dossier) ongeveer?
03/03/2024 terubetaling aangevraagd.
03/03/2024 terubetaling aangevraagd.
Hoelang had de terugbetaling geduurd?
Waarom werken jullie in vredesnaam nog met dat e-depo???
Destijds vorig jaar was er nog geen rente beperking (2,50% bruto) opgelegd, dus was dat wel interessant op dat moment.
Ben eens benieuwd naar duur terugbetaling.
Las in het andere topic e-depo dat men afsloot op maandag en geld had op donderdag.
Ik heb alles afgesloten op vrijdag 01/03/24.
Hier zit wel dus nog weekend in, maar als het vier werkdagen is, zou ik het dus op woensdag (morgen) moeten ontvangen.
Tenzij ze vrijdag en gisteren nog bezig waren met de staatsbon van maart 2024 (gisteren uitgegeven). Het zal dus eerder donderdag zijn
Het is ook veel werk voor al die ambtenaren daar.Mickey_B schreef: ↑5 maart 2024, 16:05Ben eens benieuwd naar duur terugbetaling.
Las in het andere topic e-depo dat men afsloot op maandag en geld had op donderdag.
Ik heb alles afgesloten op vrijdag 01/03/24.
Hier zit wel dus nog weekend in, maar als het vier werkdagen is, zou ik het dus op woensdag (morgen) moeten ontvangen.