e-depo rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: e-depo rekening
Op 1 maart terugbetaling gevraagd, op 6 maart nog steeds niets ontvangen... ambtenaren zeker ...
Heeft u geen e-mail ontvangen? Ik heb de afsluiting gevraagd vorige vrijdag 2 maart en vannacht bericht gekregen dat het dossier is afgesloten en uitbetaald.
Zaterdag 2/3 afgesloten , deze nacht mail ontvangen dat dossier werd uitbetaald en afgesloten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb je dan nog intrest voor de dagen dat ze ginder treuzelen?
Puik werk van de diensten van de heer minister niet-professor Van Peteghem !
Neen, tenzij ze treuzelen tot 1 april. Zie voetnoot 3 op https://financien.belgium.be/nl/rente-b ... ignatiekasOrakel van Brakel schreef: ↑6 maart 2024, 08:11 Heb je dan nog intrest voor de dagen dat ze ginder treuzelen?
-
- Newbie
- Contacteer:
triumph_st schreef: ↑6 maart 2024, 07:51 Op 1 maart terugbetaling gevraagd, op 6 maart nog steeds niets ontvangen... ambtenaren zeker ...
Op vrijdag 01 maart terugbetaling gevraagd.
Maandag 04 maart stond het volledige bedrag met de correcte rente op mijn BNP rekening.
In verband met spreiding laat ik alles hier staan tot 1 mei en vraag dan alles op. Ik heb al een ook geld bij een andere spaarbank, maar hier krijg ik toch nog 1,75% netto zonder risico.
Is er nog iemand waarbij het nu zelfs op deze manier niet lukt? (Vorige keer lukte het wel.) Als ik op "begunstigde toevoegen" klik, verdwijnt alle info die er eerst stond en zetten ze het geld op 0triumph_st schreef: ↑1 maart 2024, 10:43 Na ingeven van rek nummer e.d., onderaan nogmaals op begunstigde toevoegen en dan kan je wel op 'goedkeuren' klikken.
Gewoon verdergaan en in het volgende scherm zal het wel lukken
Dan ga ik dat eens proberen. Wat een raar systeem toch. Bedankt Torro!
Wanneer de ECB binnenkort de rente laat zakken wordt die e-depo vanzelf weer interessant, dan zullen de banken niet treuzelen om hun rente aan te passen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Straf, vandaag, de 6e, en nog steeds niets ...spiderman63 schreef: ↑6 maart 2024, 11:11triumph_st schreef: ↑6 maart 2024, 07:51 Op 1 maart terugbetaling gevraagd, op 6 maart nog steeds niets ontvangen... ambtenaren zeker ...
Maandag 04 maart stond het volledige bedrag met de correcte rente op mijn BNP rekening.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vandaag de 7e nog steeds niets. Getelefoneerd naar edepo; 'uw dossier zit bij de tien waar ICT problemen mee heeft en zit geblokkeerd, we hebben hier gisteren over vergaderd (!) en we weten niet wanneer het gaat opgelost zijn. Wij zijn de ICT problemen ook stilaan beu en krijgen veel boze telefoons. Gelieve nog wat geduld te hebben aub.'triumph_st schreef: ↑6 maart 2024, 17:29Straf, vandaag, de 6e, en nog steeds niets ...spiderman63 schreef: ↑6 maart 2024, 11:11
Jeezes.
Ik heb ook dossier afgesloten op 01/03 en nog steeds niets ontvangen. Vandaag email gestuurd om te informeren maar nog geen antwoord.triumph_st schreef: ↑7 maart 2024, 09:28Vandaag de 7e nog steeds niets. Getelefoneerd naar edepo; 'uw dossier zit bij de tien waar ICT problemen mee heeft en zit geblokkeerd, we hebben hier gisteren over vergaderd (!) en we weten niet wanneer het gaat opgelost zijn. Wij zijn de ICT problemen ook stilaan beu en krijgen veel boze telefoons. Gelieve nog wat geduld te hebben aub.'
Jeezes.
Ik zal blij zijn als ik volgende maand het laatste dossier heb afgesloten en mijn geld terug heb. Zelfs als hun rente terug hoger zou liggen dan bij de banken, pas ik hier toch voor. In januari heb ik ook weken kunnen wachten op deel intrest wat fout berekend was en heb me ook 1 keer laten vangen aan feit dat als je in 1 dossier in 2 verschillende maanden stort en na 12 maanden het geld van eerste storting wil opvragen, dat ze dit afboeken van uw tweede storting die 11 maanden loopt en je dus geen rente krijgt.