Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Mevrouw de minister Crevits heks noemen is er ver over. Die benaming past beter bij pas.
Ik heb wel een Boon voor mevrouw de minister niet-professor Crevits.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Een blauwe boon?
Louis-Paul Boon? Misschien vind Brembos dat Crevits wat weg heeft van Mieke Maaike.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik - als Torhoutenaar- hoop dat ze niet moet terugkeren naar de gemeentepolitiek ...
You gotta love Twitter.
De VLD lanceert een nieuwe campagne, natuurlijk wordt die onmiddellijk de grond ingeboord door allerlei persiflages
En het kon eigenlijk veel simpeler:
''t Zou kunnen dat die campagne snel terug afgevoerd wordt ...
De resultaten van de laatste peiling zijn ondertussen binnen:
De kiezers van SG blijken veel linkser dan de algemene Vlaamse populatie
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Momenteel in de poll hier op SG :CarpeNoctem schreef: ↑10 maart 2024, 20:20
De resultaten van de laatste peiling zijn ondertussen binnen:
De kiezers van SG blijken veel linkser dan de algemene Vlaamse populatie
20% voor Vlaams Belang
34% voor NVA
24% voor PVDA
Gezien een +50% meerderheid hier voor NVA en VL Belang , lijken mij de kiezers van SG net niet linkser te zijn
Dat VLD zich niet meer in het parlement zal moeten vertonen de komende 4jaar wat de kiezers van SG betreft is al te duidelijk.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt een punt.
Maar het ging mij eerder over de toch wel hoge score van de PVDA hier. Waar je toch zou verwachten dat de mensen meer immuun zijn tegen het jaloezievirus dan elders.
En zoals eerder gezegd: het Vlaams Belang is veel linkser dan algemeen aangenomen.
Ik vermoed niet enkel op SG. Ik denk dat enkel de verkozenen en die die aan een jobke kunnen geraken door de partij overwegen daarop te stemmen. Uit ideologie kun je bezwaarlijk op de VLD stemmen. Tot aan de verkiezingen gaan die weer wat rechtse praat verkopen om daags na de verkiezingen alle principes overboord te gooien.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
95 "mensen" hebben hun "intentie" uitgebracht. Echt? En daaruit een "trend" kunnen vaststellen? OMG De echte peiling zal in juni gebeuren. Er gaat niets veranderen; en zeker niet dat de PVD-non-Arbeid ooit boven de 3% zal geraken; in Vl wel te verstaan. In het "lekkere" zuiden kan deze droom wel eens werkelijkheid worden.
Minstens 1 van mijn stemmen gaat naar de mooie kleur Groen. Uit sympatie.
Awel, ik durf te wedden dat de PVDA gemakkelijk de 3% zal overschrijden in Vlaanderen