e-depo rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: e-depo rekening
Afgesloten 1 maart 2024. Zijn nu 7 maart. Week later en nog steeds niets ontvangen.
Geduld zegt men…
Kan toch niet dat ze geld achterhouden om welk probleem dan ook? Dat is al een week dat het niet opbrengt als je het op een bank zet.
En hoelang moet het duren eer het opgelost is?
Typisch antwoord: ligt aan de ICT… Hebben ze dan geen ICT-dienst bij de overheid?
Een van de tien dossiers… Dan heb ik er op dit forum al drie…
Geduld zegt men…
Kan toch niet dat ze geld achterhouden om welk probleem dan ook? Dat is al een week dat het niet opbrengt als je het op een bank zet.
Typisch antwoord: ligt aan de ICT… Hebben ze dan geen ICT-dienst bij de overheid?
ICT probleem is altijd en overal de drogreden tegenwoordig.Mickey_B schreef: ↑7 maart 2024, 10:25 Afgesloten 1 maart 2024. Zijn nu 7 maart. Week later en nog steeds niets ontvangen.
Geduld zegt men…
In de crisis van 2008-2011 kregen de banken van het hoofdkantoor ook altijd de opdracht het geld dat mensen over wilden maken zo lang mogelijk vast te houden.
Het is gewoon de rente à 4% zelf houden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Als IT-er kan ik zeggen dat het wsl niet aan de IT ligt. Of missch eerder aan het gebrek aan IT. Als ik zie hoe ze bij de overheid werken. Dat is nog met pen en papier bij die mannen.
Dossier afgesloten op 1 maart 2024. Gisteren gestort op rekening Me Direct. Kapitaal en interest. Volledig correct uitgevoerd
Misschien moet één van de gedupeerden eens contact opnemen met media. Zeker in verkiezingstijd kan het dan wel eens sneller opgelost geraken bij die prutsers
Zeer tevreden over e depo ,snelle en correcte betaling.
Yvekes schreef: ↑7 maart 2024, 09:48Ik heb ook dossier afgesloten op 01/03 en nog steeds niets ontvangen. Vandaag email gestuurd om te informeren maar nog geen antwoord.triumph_st schreef: ↑7 maart 2024, 09:28
Vandaag de 7e nog steeds niets. Getelefoneerd naar edepo; 'uw dossier zit bij de tien waar ICT problemen mee heeft en zit geblokkeerd, we hebben hier gisteren over vergaderd (!) en we weten niet wanneer het gaat opgelost zijn. Wij zijn de ICT problemen ook stilaan beu en krijgen veel boze telefoons. Gelieve nog wat geduld te hebben aub.'
Jeezes.
Ik zal blij zijn als ik volgende maand het laatste dossier heb afgesloten en mijn geld terug heb. Zelfs als hun rente terug hoger zou liggen dan bij de banken, pas ik hier toch voor. In januari heb ik ook weken kunnen wachten op deel intrest wat fout berekend was en heb me ook 1 keer laten vangen aan feit dat als je in 1 dossier in 2 verschillende maanden stort en na 12 maanden het geld van eerste storting wil opvragen, dat ze dit afboeken van uw tweede storting die 11 maanden loopt en je dus geen rente krijgt.
Antwoord via email ontvangen dat door een technische fout de terugbetaling verlengd werd en morgen 08/03 zal uitgevoerd worden
Zopas volgende e-mail gekregen van e-depo:
Geachte,
Uw ingevoerde betalingen werden geregistreerd.
Vanwege een technische fout is de verwerkingstijd voor terugbetaling verlengd.
De betalingen worden morgen (08/03/2024) uitgevoerd.
Dank u voor uw begrip.
Geachte,
Uw ingevoerde betalingen werden geregistreerd.
Vanwege een technische fout is de verwerkingstijd voor terugbetaling verlengd.
De betalingen worden morgen (08/03/2024) uitgevoerd.
Dank u voor uw begrip.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vandaag 8 maart betaling kap+intr eindelijk ontvangen. Dit was gelukkig mijn laatste opvraging.
9 maart ook alles correct ontvangen (opvraging van 1 maart)
2 dossiers afgesloten, eentje op woensdagavond 6 maart en eentje op donderdagavond 7 maart
vandaag maandag 11 maart staat alles op de zichtrekening, kapitaal en intrest, correcte berekeningen
dat is dus 3 en 2 werkdagen
vandaag maandag 11 maart staat alles op de zichtrekening, kapitaal en intrest, correcte berekeningen
dat is dus 3 en 2 werkdagen
Hebben jullie ook problemen ondervonden bij het afsluiten? Ik krijg steeds dat de combinatie niet klopt als ik de IBAN en BIC Code wil invullen en toch is dit juist. Of doe ik iets fout ?
Een vergadering over de ICT problemen, typisch.triumph_st schreef: ↑7 maart 2024, 09:28Vandaag de 7e nog steeds niets. Getelefoneerd naar edepo; 'uw dossier zit bij de tien waar ICT problemen mee heeft en zit geblokkeerd, we hebben hier gisteren over vergaderd (!) en we weten niet wanneer het gaat opgelost zijn. Wij zijn de ICT problemen ook stilaan beu en krijgen veel boze telefoons. Gelieve nog wat geduld te hebben aub.'
Jeezes.
Is het feit dat ze over jouw probleem vergaderen geruststellend of juist zorgwekkend?
Laatst gewijzigd door Yaris op 13 maart 2024, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.