Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
Dat zal de reden denk ik niet zijn want bij de vorige promo termijnrekening van ING kon je die enkel maar openen online. Al hadden heel wat nieuwe klanten, waaronder ik, technische problemen waardoor het dan toch niet mogelijk was om ze te openen online...maar ook niet op kantoor. Zie draadje over ING termijnrekening.Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 23:27Haha juist, zal vooral zijn om mensen naar hun Kantoren te lokken en om nog wat andere dingen proberen aan te smeren. Ofwel omdat ze anders altijd alleen koffie moeten zitten drinken....
Meerdere banken blijkbaar.Sammy2 schreef: ↑2 maart 2024, 22:16Het zou interessant zijn om te zien welke banken hun tarieven geheim houden; en om welke redenen. Misschien een "onderzoeksjournalist(e)(x) van Spaargids daarop af sturen?Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 22:12
Inderdaad, je hebt gelijk, is via die link van spaargids dat ik waarschijnlijk dan op hun website terecht kwam. Termijnrekeningen worden precies meer en meer geheim gehouden bij veel banken.
Misschien "à la tête du client" zoals ze zeggen.
deze van ing deze zijn pas weinig
12 maand 1.81 %
18 maand 1.603 %
2jaar 1.396 %
12 maand 1.81 %
18 maand 1.603 %
2jaar 1.396 %
Van waar die tarieven? Werk je bij deze bank? Heb je toelating om deze tarieven te posten? Zijn deze tarieven bevestigd?
Ze schamen zich waarschijnlijk om dergelijke lage tarieven te publiceren. DB geeft 15% meer.
Zijn dit de tarieven bij Belfius of ING ?
En spreken we hier over bruto of netto rendementen ?
Samsara schreef: ↑3 maart 2024, 00:45Ik vraag me af hoe Spaargids aan die promo informatie is gekomen.Gwendoline1 schreef: ↑2 maart 2024, 22:12 Inderdaad, je hebt gelijk, is via die link van spaargids dat ik waarschijnlijk dan op hun website terecht kwam. Termijnrekeningen worden precies meer en meer geheim gehouden bij veel banken.
De lijst van rentes van termijnrekeningen is wel niet up to date. Bij de Santander 1 jaar staan nog de oude rentes.
Bij ING zelf kom je de rentevoeten pas te weten in een van de laatste stappen bij het openen van de termijnrekening, dwz dat je dus al het geld op een rekening moet hebben staan bij ING, anders kom je het niet te weten.
Je kunt ING toch gewoon bellen.
Trouwens dit zijn de bruto tarieven van Belfius.
ING, ik vraag de tarieven via email en krijg geen antwoord.
Belfius bel ik op en een antwoord apparaat
Geef mij maar Deutsche Bank
Belfius bel ik op en een antwoord apparaat
Geef mij maar Deutsche Bank
-
- Full Member
- Contacteer:
Weet ik niet. Maar dat zou nog dommer van ze zijn, want ze willen toch juist nieuwe klanten?
-
- Full Member
- Contacteer: