Holdings
TIP
Re: Holdings
Waarom zou ik nog al mijn aan of verkopen plaatsen op het forum? Als ik iets meld van aan of verkoop en er iets op verdien dan kan het niet volgens jou want dat is niet geloofwaardig. Als ik swingtrade dan kan dit ook niet volgens jou.doorwinterd schreef: ↑20 maart 2024, 15:40Elke poster kan achteraf zo'n beweging posten in een aandeel.laeka schreef: ↑15 maart 2024, 14:50 Er was vandaag veel geld te verdienen in 1 van de Bollore holdings met name ODET. Als je natuurlijk bezig bent zoals doorwinterd en enkel kijkt naar de rode en groene flikkerlichtjes op je computer en bezig bent met andermans portefeuille heb je natuurlijk alweer niks verdient.
Strooi de mensen geen zand in de ogen.
- swingtraden met transactiekosten is niet onmogelijk maar zeker niet evident.
- swingtraden met transactiekosten + beurstaksen wordt al bijzonder moeilijk vol te houden.
- swingtraden met transactiekosten + beurstaksen en je fiscaal in orde stellen is zo goed als onmogelijk.
Moet ik op voorhand alles melden misschien aan doorwinterd zodanig dat u ook iets kan verdienen.
Doorwinterd is enkel het woordje "winstgevend" vergeten.
een filing indienen bij de SEClaeka schreef: ↑22 maart 2024, 08:45Waarom zou ik nog al mijn aan of verkopen plaatsen op het forum? Als ik iets meld van aan of verkoop en er iets op verdien dan kan het niet volgens jou want dat is niet geloofwaardig. Als ik swingtrade dan kan dit ook niet volgens jou.doorwinterd schreef: ↑20 maart 2024, 15:40
Elke poster kan achteraf zo'n beweging posten in een aandeel.
Strooi de mensen geen zand in de ogen.
- swingtraden met transactiekosten is niet onmogelijk maar zeker niet evident.
- swingtraden met transactiekosten + beurstaksen wordt al bijzonder moeilijk vol te houden.
- swingtraden met transactiekosten + beurstaksen en je fiscaal in orde stellen is zo goed als onmogelijk.
Moet ik op voorhand alles melden misschien aan doorwinterd zodanig dat u ook iets kan verdienen.
Hahaha, formulier 13F.
Verkoopvolume is inderdaad gedaald. De verkopers die de analisten volgen die zullen er wel uit zijn zeker.
Kinnevik is aan zijn wederopstanding bezig...het "Belgisch broertje" Sofina blijft nog altijd zijwaarts bewegen. Hoop doet leven.
Ge moet altijd dan wel mensen hebben die aan deze lage prijzen willen verkopen. Woensdag 13 maart bvb ook hoog volume. Probeer nu maar eens 6000 stuks te kopen en ze in bezit te hebben op het einde van de dag.
En wat vond je van de resultaten? Koers is wat tegen zijn weerstand aan het aanbotsen. Verschoot mij een bult dat dit aandeel zo slecht gepresteerd heeft tov bvb van een Ferrari enz...
Wat ik vooral onthouden heb is dat ze 1 miljard euro minder schulden hebben. Omzet licht lager en zelfde dividend van 2.56 euro. Nettoresultaat iets minder maar had het boekhoudkundig effect er niet geweest door de aankoop van VW aandelen, had het nettoresultaat hoger gelegen. Ze hebben ook een paar extra portfolio investments gedaan en zijn van plan dit te blijven doen. conclusie: het wordt er niet slechter op gezien de huidige toestand in mobility sector. Ze blijven goedkoop noteren. Beurskoers kan langzaam maar zeker uit het dal blijven klimmen.
Aandeel heeft inderdaad zeer slecht gepresteerd en denk dat dit vooral te maken had met de concurrentie tov Volkswagen. beetje teveel sentiment en analistenvolgers denk ik. Nochthans hebben ze bijna allemaal een stevig koopadvies..
Heb de indruk dat de wereld van investeerders de magnificent 7 en andere populaire collega's meer en meer opzij laten liggen en de brede markt zijn opgegaan. Andere sectoren, zoals sommige holdings :-), maken een inhaalbeweging...
-
- Verbannen Gebruiker
Welke holdings maken een inhaalbeweging?
YTD
Sofina -12%
Kinnevik +8%
Brederode: +2%
Bois Sauvage -11%
Quest for Growth -9%
AvH -0,3%
GBL -2%
D'Ieteren +13%
Tinc 0,4%
Floridienne +3,7%
Gimv +1,4%