Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Nee, er is hier geen verplichting om steekhoudende praat te verkopen. Mensen als jij kunnen hier ook rustig blijven rondhangen .
Zomaar zeveren boeit mij niet, niet om te lezen en zeker niet om zelf aan mee te doen.
Over multiculturele zegeningen gesproken.CarpeNoctem schreef: ↑24 maart 2024, 10:14 Er zijn in het verleden hele horden sossenstemmers overgelopen naar het Vlaams Blok door de multiculturele zegeningen. Hij slaagde erin een aantal van die kiezers terug naar de sossenstal te lokken.
https://www.hln.be/houthalen-helchteren ... ~a4fd6fde/
Nu, zolang ze elkaar de kop inslaan is het niet zo erg maar al die extra weekenduren voor de politie wegen natuurlijk op de begroting.
De beruchte multicultiwijk Meulenberg in Houthalen-Helchteren. Waar de politie zich niet durft te vertonen … of anders warm ontvangen wordt.Trivium schreef: ↑25 maart 2024, 07:15Over multiculturele zegeningen gesproken.CarpeNoctem schreef: ↑24 maart 2024, 10:14 Er zijn in het verleden hele horden sossenstemmers overgelopen naar het Vlaams Blok door de multiculturele zegeningen. Hij slaagde erin een aantal van die kiezers terug naar de sossenstal te lokken.
https://www.hln.be/houthalen-helchteren ... ~a4fd6fde/
Nu, zolang ze elkaar de kop inslaan is het niet zo erg maar al die extra weekenduren voor de politie wegen natuurlijk op de begroting.
https://www.hln.be/houthalen-helchteren ... ~af3e81df/
Agent levensgevaarlijk gewond, maar stenengooier van Meulenberg krijgt geen straf
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200430_04941243
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240325_93889355
Filip Dewinter werkte voor de communistische partij van China volgens Humo.
Dat wordt een bommetje..
Filip Dewinter werkte voor de communistische partij van China volgens Humo.
Dat wordt een bommetje..
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat zou het ? Het is een beetje zoals bij Trump, "believers" trekken zich tegenwoordig niks meer aan van verdachtmakingen en/of waarheden over de politici van hun voorkeur.
Trump heeft een paar jaar geleden het volgende gezegd :"I could stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody, and I wouldn't lose any voters, OK?"
Dus ja, waarom zouden blokstemmers zich iets aantrekken van dit verhaal ?
Voor de rest, de niet-blokkers, is het misschien tijd om intussen een cursus Chinees te volgen, we zouden het binnenkort misschien wel nodig kunnen hebben.
Ons Filip was zijn tijd ver vooruit. Tegenwoordig koopt iedereen van de Chinees.
Pro-China beïnvloeding gebeurt ook op dit forum
Spaarplan schreef: ↑8 maart 2024, 18:18 Kleine goedkope Chinese EVs, DW heeft er een korte documentaire over gemaakt.
China has a solution to the EV problem: Price! Electric cars are expensive in Europe but China is producing a wide range of cheap small electric cars and now they are going global! Will these mini-cars be just as big of a hit in Europe as they were domestically?
https://m.youtube.com/watch?v=o5_IwZPLYNc
Jaja hahaha. Iedereen denkt dat hij/zij heiliger is dan de paus.
Ik heb het hier al gezegd, iedereen is corrupt op zijn eigen niveau.
Ik heb het hier al gezegd, iedereen is corrupt op zijn eigen niveau.
Sommige collega's van andere (opportunistische) partijen gaan dat gebruiken voor ieder percentje dat er te rapen is. De zaak wat opkloppen en bewenen, snap je ?
Ik denk niet dat vl belang hierdoor naar 5 procent van de stemmen zal gaan. Maar een paar procent zou het wel eens kunnen schelen.
En ook dat is slecht voor die partij.
Ik denk niet dat vl belang hierdoor naar 5 procent van de stemmen zal gaan. Maar een paar procent zou het wel eens kunnen schelen.
En ook dat is slecht voor die partij.
-
- Full Member
- Contacteer:
En dus moet dit zomaar aanvaard worden ?
(mijn verwijzing naar de quote van Trump bewijst de stelling, spionnetje spelen voor de Chinezen : no problem)
Ik zie ook wel wat er maatschappelijk aan het gebeuren is, en zal er persoonlijk niks aan kunnen wijzigen (een tanker kan met een rubberbootje niet tegengehouden worden) ... maar vroeg (?) of laat zullen ook zij door de mand vallen hoor (wat ze trouwens al aan het doen zijn, bewijst dit Chinees avontuurtje), dan zal je weer op zoek moeten naar een andere partij die je daarna opnieuw kan teleurstellen.
Elke partij heeft meerdere leden met boter op het hoofd, zelfs verschillende leden die strafrechtelijk veroordeeld zijn en die hebben dan nog het lef om mensen met een belerend vingertje aan te spreken.
Ik kies voor wat in mijn ogen het minst slecht is voor mezelf. Over beste spreek ik al niet meer want het zijn allemaal hypocrieten, de ene al wat meer dan de ander.
Ik kies voor wat in mijn ogen het minst slecht is voor mezelf. Over beste spreek ik al niet meer want het zijn allemaal hypocrieten, de ene al wat meer dan de ander.
-
- Full Member
- Contacteer:
Een (bij manier van spreken) stichtend lid van een partij die al heel zijn leven op kosten van de maatschappij de hypocriet uithangt (vreemdelingen buiten en intussen zelf casht bij vreemdelingen) vind ik net iets erger dan zum beispiel een plaatselijk politicus die links en rechts een beetje casht bij lokaal "dienstvertoon" (wat ook laakbaar is).
Als je echt denkt dat ze allemaal boter op hun hoofd hebben, en ik zal je niet tegenspreken, dan zou ik niet kiezen voor "de minst slechte" maar burgerlijk ongehoorzaam zijn en thuis blijven ... wat ik al vaak heb gedaan in het verleden ... nu ja, ik zal je niet kunnen overtuigen, vrees ik.
Beter geen stem dan een negatieve lijkt me ? Massaal thuisblijven lijkt me een betere vorm van protest dan een proteststem op een links- of rechtsextreme partij.
Als op kieszondag mocht blijken dat bv. 50% van de kiezers thuis is gebleven dan staat de politiek letterlijk in zijn bloten, als iedereen gaat stemmen en de procentjes gaan een beetje van centraallinks en rechts naar extreemrechts en links dan zal de politiek dit niet als een "teken" beschouwen.
Als je echt denkt dat ze allemaal boter op hun hoofd hebben, en ik zal je niet tegenspreken, dan zou ik niet kiezen voor "de minst slechte" maar burgerlijk ongehoorzaam zijn en thuis blijven ... wat ik al vaak heb gedaan in het verleden ... nu ja, ik zal je niet kunnen overtuigen, vrees ik.
Beter geen stem dan een negatieve lijkt me ? Massaal thuisblijven lijkt me een betere vorm van protest dan een proteststem op een links- of rechtsextreme partij.
Als op kieszondag mocht blijken dat bv. 50% van de kiezers thuis is gebleven dan staat de politiek letterlijk in zijn bloten, als iedereen gaat stemmen en de procentjes gaan een beetje van centraallinks en rechts naar extreemrechts en links dan zal de politiek dit niet als een "teken" beschouwen.
Misschien zien ze er een opportuniteit in en delen ze ineens een paar miljoen boetes uit voor het niet naleven van de stemplicht.
Trivium : ik volg jouw idee.
- Ik stem voor wie beter is voor mijn situatie / portemonnee dan een andere. Of voor een partij die een tegenpool zijn van wie ik de verkiezingen niet wil zien winnen.
- Goeie politiekers bestaan niet. Al wie een mooie plaats op de lijst heeft gekregen van eender welke partij is daar gekomen door anderen uit de weg te stampen. Meestal ook door liegen en bedriegen. Vaak door oplichten en stelen. Dus... eender voor wie je stemt, voor een goeie mens zal het niet zijn.
Trivium : ik volg jouw idee.
- Ik stem voor wie beter is voor mijn situatie / portemonnee dan een andere. Of voor een partij die een tegenpool zijn van wie ik de verkiezingen niet wil zien winnen.
- Goeie politiekers bestaan niet. Al wie een mooie plaats op de lijst heeft gekregen van eender welke partij is daar gekomen door anderen uit de weg te stampen. Meestal ook door liegen en bedriegen. Vaak door oplichten en stelen. Dus... eender voor wie je stemt, voor een goeie mens zal het niet zijn.