wie heeft de intresten al gestort ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: wie heeft de intresten al gestort ?
Goh ineens een mail dat mijn rente gestort is....dat is straf.
Gisteren klachtenmail, nu ineens rente.
Maaaaaar klopt van geen meter.
Aangezien de online calculator al meer dan 1 jaar niet meer werkt bij mij heb ik een gedetailleerd overzicht gevraagd hoe ze dit berekend hebben...
Ben benieuwd.
Aangezien de online calculator al meer dan 1 jaar niet meer werkt bij mij heb ik een gedetailleerd overzicht gevraagd hoe ze dit berekend hebben...
Ben benieuwd.
Dit is toch allemaal niet meer normaal. We zijn inmiddels 11 januari. Wat met al die andere klanten waarvan er waarschijnlijk zijn die dit allemaal niet van dichtbij opvolgen. Steekt Aion hun rente gewoon in eigen zak? Ik had in juli 2023 exact hetzelfde voor.DeJos schreef: ↑11 januari 2024, 21:21 Goh ineens een mail dat mijn rente gestort is....dat is straf.
Ben benieuwd.
Ik denk niet dat AION de rente in eigen zak steekt. Maar wij zijn begin van het nieuwe jaar en er zijn nog wel de nieuwjaarsrecepties aan de gang tot 31/01. Afwachten dus en "gelukkig nieuwjaar". Cheers!coenen schreef: ↑11 januari 2024, 23:31Dit is toch allemaal niet meer normaal. We zijn inmiddels 11 januari. Wat met al die andere klanten waarvan er waarschijnlijk zijn die dit allemaal niet van dichtbij opvolgen. Steekt Aion hun rente gewoon in eigen zak? Ik had in juli 2023 exact hetzelfde voor.DeJos schreef: ↑11 januari 2024, 21:21 Goh ineens een mail dat mijn rente gestort is....dat is straf.
Ben benieuwd.
Volgens Aion rent wel correct. Als bewijs krijg ik een overzicht met de bedragen en de stortingsdata. Day zie ik in mijn app ook. Ik wil de berekening zien.
1 spaarrekening hebben ze 0€ rente gestort. Daar mis ik een 300€. Het ander gestortte bedrag kan wel kloppen voor die ene rekening.
Wat een gedoe.
Ze hebben me toegegeven dat de rentecalculatot niet werkt.
Nog tot einde Maart voor getrouwheidspremie en dan ben ik daar weg. Waarschijnlijk wel opnieuw dezelfde discussie als nu.
Wat een flutbank.
1 spaarrekening hebben ze 0€ rente gestort. Daar mis ik een 300€. Het ander gestortte bedrag kan wel kloppen voor die ene rekening.
Wat een gedoe.
Ze hebben me toegegeven dat de rentecalculatot niet werkt.
Nog tot einde Maart voor getrouwheidspremie en dan ben ik daar weg. Waarschijnlijk wel opnieuw dezelfde discussie als nu.
Wat een flutbank.
Als de rente niet klopt en ze bezorgen geen detailrekening dan zou ik zeker bankencommissie inlichten. Ze zullen het snel rechtzetten.
Ja die heb ik gebeld. Maar je moet blijkbaar de bank zelf 30 dagen tijd geven alvorens je een klacht mag indienen bij de ombudsdienst.
Maar ik stuur klacht naar complaint email en aion reageerd met een ander email. Zeer eigenaardig en onhandig. Ook altij een andere medewerker.
Maar ik stuur klacht naar complaint email en aion reageerd met een ander email. Zeer eigenaardig en onhandig. Ook altij een andere medewerker.
Bij mij is gisteren de rente betaald door Aion, berekening van de rente is correct.
De intresten van AION zijn nog steeds niet gestort
Wat is eigenlijk de uiterste datum van storting?
Wat is eigenlijk de uiterste datum van storting?
Volgen mij 01/01/2024. Maar zeker geen 14 dagen later. In mijn klacht heb ikbalvast herbeleggingsrente als eis gesteld. Nier persee om de centen maar principieel.
Ja ik heb 2 rekeningen. 1 rekening volgenbmij ok maar de andere rekening niets. Dat kan niet in mijn geval.
Ja ik heb 2 rekeningen. 1 rekening volgenbmij ok maar de andere rekening niets. Dat kan niet in mijn geval.
Van 1 rekenining een berekening gehad en die is zoals ik verwacht correct.
Van de 2de rekening al 3x een detailoverzicht gevraagd, niet gekregen en toch houden ze vol dat de interest klopt.
Man man. Blijf weg bij Aion.
Van de 2de rekening al 3x een detailoverzicht gevraagd, niet gekregen en toch houden ze vol dat de interest klopt.
Man man. Blijf weg bij Aion.
Howly fuck uiteindelijk naar 10x te klagen heeft Aion ingezien dat ze dus fout waren en ik juist.
Mijn rente is gestort.
Wat een onkunde dat je zelf achter je rente moet vragen.
Zeker weten dat er mensen zijn die dit niet door hebben en zo rente mislopen.
Mijn rente is gestort.
Wat een onkunde dat je zelf achter je rente moet vragen.
Zeker weten dat er mensen zijn die dit niet door hebben en zo rente mislopen.
Hopla het begint weer opnieuw.
Voorlopig nog geen rente ontvangen voor 01/04/2024. Ik geef ze nog even ...
In tussentijd een afhaling gedaan en een nieuwe berekening gevraagd. Rarara volledig verkeerd natuurlijk. Ze passen niet het LIFO principe toe bij proportionele overschrijvingen voor behoud van getrouwheidspremie.
Nog 1 dag en dan haal ik alles er weg (getrouwheid verworven). Dan zal het knokken zijn om de wettelijke rechthebbende interesten te verkrijgen.
Mensen.....kijk jullie interesten na want er klopt totaal niets van.
Wordt vervolgd.
Voorlopig nog geen rente ontvangen voor 01/04/2024. Ik geef ze nog even ...
In tussentijd een afhaling gedaan en een nieuwe berekening gevraagd. Rarara volledig verkeerd natuurlijk. Ze passen niet het LIFO principe toe bij proportionele overschrijvingen voor behoud van getrouwheidspremie.
Nog 1 dag en dan haal ik alles er weg (getrouwheid verworven). Dan zal het knokken zijn om de wettelijke rechthebbende interesten te verkrijgen.
Mensen.....kijk jullie interesten na want er klopt totaal niets van.
Wordt vervolgd.