klantendienst Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
klantendienst Keytrade
Ik ben al jaren klant bij keytrade, tot nu toe geen groot probleem gehad (apart van credietkaart), maar ik ben nu vaak voor langere tijd in het buitenland. ik lees veel negatieve feedback, met name op trustpilot, over de onbereikbaarheid van de keytrade klantendienst in het geval van een probleem. Ik ben tenminste bekend bij de lokale filialen van andere banken waar ik ook klant ben en ik denk dat als ik een probleem heb, ik de manager kan bellen om het op afstand op te lossen. terwijl ik bij Keytrade, waar ik nog steeds een vrij grote klant ben, nog steeds een onbekende ben. waardoor ik me afvraag of ik niet moet "oplichten" bij Keytrade.
wat vinden jullie van de klantendienst van Keytrade?
wat vinden jullie van de klantendienst van Keytrade?
Re: klantendienst Keytrade
De keren dat ik ze nodig heb gehad heb ik ze kunnen bereiken. Op zich zijn de openingsuren heel ruim maar sommige dingen doen ze enkel tijdens kantooruren.
Wat betreft hulp op afstand, ga ik er (misschien onterecht) vanuit dat een internetbank hier toch procedures moet voor hebben aangezien ze niet kunnen verwijzen naar een lokaal kantoor.
Als je denkt dat een lokale manager u beter kan helpen , dan is keytrade inderdaad niet de bank voor u, want die mensen en kantoren zijn er niet.
Wat betreft hulp op afstand, ga ik er (misschien onterecht) vanuit dat een internetbank hier toch procedures moet voor hebben aangezien ze niet kunnen verwijzen naar een lokaal kantoor.
Als je denkt dat een lokale manager u beter kan helpen , dan is keytrade inderdaad niet de bank voor u, want die mensen en kantoren zijn er niet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: klantendienst Keytrade
Bij Keytrade ben ik steeds binnen de 3 dagen geholpen.
Nu ook weer met een transfer van effecten van een andere bank naar hun, mail gestuurd, volgende dag reeds antwoord dat ze er mee bezig waren en 2 dagen later telefoon van mijn andere bank of het wel klopte of ik hun verliet; dus alles zeer snel.
Wat ik wel al heb gemerkt is dat ze bij mijn vriendin veel minder snel antwoorden, het kan dus zijn dat ze afhandelen volgens vermogen, al weet ik niet of dit effectief zo is ?
Nu ook weer met een transfer van effecten van een andere bank naar hun, mail gestuurd, volgende dag reeds antwoord dat ze er mee bezig waren en 2 dagen later telefoon van mijn andere bank of het wel klopte of ik hun verliet; dus alles zeer snel.
Wat ik wel al heb gemerkt is dat ze bij mijn vriendin veel minder snel antwoorden, het kan dus zijn dat ze afhandelen volgens vermogen, al weet ik niet of dit effectief zo is ?
Make Spaargids " Great Again ! "