Bpost aandeel geschorst/overname post.nl
TIP
Re: Bpost aandeel geschorst/overname post.nl
Nee, met 3 handen van het aandeel bpost afblijven. Ik heb daar ooit enkele maanden gewerkt in Brussel (enige bedrijf waar ik als consultant uit miserie vertrokken ben).
Wat ik daar gezien heb (en ik weet dat het weinig veranderd is) zegt meer dan genoeg.
Klopt. De geest bij bpost is om alles wat pertinent fout gaat onder de mat te vegen als zeer uitzonderlijk.
Nooit een bedrijf gezien aan de binnenkant dat zo erg veel moeite doet om dingen onder de mat te vegen en totaal geen moeite om dingen te verbeteren.

Nooit een bedrijf gezien aan de binnenkant dat zo erg veel moeite doet om dingen onder de mat te vegen en totaal geen moeite om dingen te verbeteren.
FR ligt wel heel zeker in het zuiden hoor...

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is relatief hé, voor de Spanjaarden ligt het in het Noorden ...haelewyn schreef: ↑5 april 2024, 23:47 Klopt. De geest bij bpost is om alles wat pertinent fout gaat onder de mat te vegen als zeer uitzonderlijk.
FR ligt wel heel zeker in het zuiden hoor...![]()

Het valt me toch op hoe het management van Bpost hun incompetentie precies steeds moet proberen te compenseren door dure overnames te doen ipv het eigen bedrijf eerst goed op de rails te krijgen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ok. Pukkie is verhuisd naar Zwitserland en hij heeft het ons nog niet verteld.. Niet aan gedacht.