Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
De truc om permanent geband te worden is wat Rousseau zattemansklap uitkramen. Wedden dat je binnen de halve dag geband bent.
-
- Full Member
- Contacteer:
Er zouden er meer moeten zijn die een beetje tegengewicht bieden tegen de genaamde.huisjetuintjefiets schreef: ↑9 april 2024, 17:52 Men houdt er hier niet van dat men tegengewicht biedt aan m-peeters.
Binnenkort wordt het "kroeg"-gedeelte van het forum een one-man-show op die manier.
Ik heb hier ook zo'n —knip— -gevoel'.
Waarom moet al die inhoud de vuilbak in? Er zitten veel nuttige posts tussen.
Blijf een tijdje afzijdig en kom ten gepaste tijde terug en schrijf wat je wil schrijven en waar je ook achter staat Dat je een aanvaring hebt en een gevoel hebt dat het er hier oneerlijk aan toe gaat ... dat is het buiten SG ook hoor.
Je echt helemaal geven in talloze topics eindigt hier vaak met een 'bang'. Als je hier een —knip— wil worden, dan heb je daar andere opties voor.
Don't go, HTF. Maar kom aub niet terug onder een andere nick, want dat is echt de pest hier.
Waarom moet al die inhoud de vuilbak in? Er zitten veel nuttige posts tussen.
Blijf een tijdje afzijdig en kom ten gepaste tijde terug en schrijf wat je wil schrijven en waar je ook achter staat Dat je een aanvaring hebt en een gevoel hebt dat het er hier oneerlijk aan toe gaat ... dat is het buiten SG ook hoor.

Je echt helemaal geven in talloze topics eindigt hier vaak met een 'bang'. Als je hier een —knip— wil worden, dan heb je daar andere opties voor.

Don't go, HTF. Maar kom aub niet terug onder een andere nick, want dat is echt de pest hier.
-
- Verbannen Gebruiker
Nee hoor. Ik heb het echt gehad met Vaganzza.
Vaganzza verprutst hier dit hele forum.
M-peeters was hier 2 dagen geband, gewoon voor de schijn.
Een hele verademing. De sfeer van het hele forum was direct anders. Onmiddellijk.
Direct positief. Er werd gedisdussieerd, maar zonder dat giftige van m-peeters. Men was het oneens met elkaar, maar op een prettige manier.
En dan komt m-peeters terug. Na een tijdelijke ban van 2 dagen !!!!
Direct weer dat giftige, dat agressieve. Onmiddellijk weer die negatieve sfeer.
@moderator: nu genoeg om geband te worden? Ik weet echt niet meer wat ik nog meer kan doen?
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven !huisjetuintjefiets schreef: ↑9 april 2024, 18:40Nee hoor. Ik heb het echt gehad met Vaganzza.
Vaganzza verprutst hier dit hele forum.
M-peeters was hier 2 dagen geband, gewoon voor de schijn.
Een hele verademing. De sfeer van het hele forum was direct anders. Onmiddellijk.
Direct positief. Er werd gedisdussieerd, maar zonder dat giftige van m-peeters. Men was het oneens met elkaar, maar op een prettige manier.
En dan komt m-peeters terug. Na een tijdelijke ban van 2 dagen !!!!
Direct weer dat giftige, dat agressieve. Onmiddellijk weer die negatieve sfeer.
@moderator: nu genoeg om geband te worden? Ik weet echt niet meer wat ik nog meer kan doen?
Make Spaargids " Great Again ! "
Ook dat is niks nieuws onder de SG-zon. Wie de evolutie van het forum nagaat of het indachtig is, weet precies hoe de vork hier aan de steel zit. Als stok kan ik nog 'DPG-terrein' in het hoenderhok gooien. En nee, ik ben niet uit op een ban. 

Het enige dat er "show" aan is , ... is zijn befaamde zonnebrilletjeAbatoetnie schreef: ↑9 april 2024, 18:08Er zouden er meer moeten zijn die een beetje tegengewicht bieden tegen de genaamde.huisjetuintjefiets schreef: ↑9 april 2024, 17:52 Men houdt er hier niet van dat men tegengewicht biedt aan m-peeters.
Binnenkort wordt het "kroeg"-gedeelte van het forum een one-man-show op die manier.

Spontaan moet ik dan telkens denken aan :
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1 compliment per dag volstaat, Haelewyn. 

Vertel meer, je gaat toch weg of wordt geband. Tell it all. Ik leg een zak chips klaar.huisjetuintjefiets schreef: ↑9 april 2024, 18:25
Vaganzza is m-peeters.
Ze hebben exact dezelfde manier van discussiëren.
Herinner je je toen Vaganzza mee discussieerde over elektrische wagens?
Totaal misplaatst. Als moderator moet je neutraal blijven.
Binnen de kortste keren was Vaganzza even giftig, even agressief als m-peeters. Altijd wanneer er geen inhoudelijke argumenten meer zijn, beginnen ze te roepen en te schelden.
Beiden typische voorbeelden van gaslighters.
Vaganzza wil niet zomaar modereren, hij wil zijn forum sturen.
@moderator: is dit genoeg om gebanned te worden? Moet ik nog meer vertellen?
-
- Full Member
- Contacteer:
Dus die ban die ik eens heb gehad van een half uur - waarvan ik 100% zeker ben dat het van m-peeters kwam - kwam dus eigenlijk van de moderator ... die moderator heb ik dan aangesproken om te melden dat die ban niet correct en eerlijk was ... als die info hierboven dus klopt is de ban dan ongedaan geworden door diegene die hem had gegeven.
Ik hoop eerlijk gezegd dat wat hierboven staat niet klopt want als het klopt dat een moderator onder een andere nickname zelf deelneemt aan de discussies en die zelf in een bepaalde (politieke) richting duwt en daarnaast nog eens beslist dat diegenen die afwijken van zijn gedacht nog eens bant ... dan zijn we ver heen hoor !!!
Ik hoop eerlijk gezegd dat wat hierboven staat niet klopt want als het klopt dat een moderator onder een andere nickname zelf deelneemt aan de discussies en die zelf in een bepaalde (politieke) richting duwt en daarnaast nog eens beslist dat diegenen die afwijken van zijn gedacht nog eens bant ... dan zijn we ver heen hoor !!!
Niet dat ik van de deze aanname geheel overtuigd ben momenteel.Abatoetnie schreef: ↑9 april 2024, 19:54 Dus die ban die ik eens heb gehad van een half uur - waarvan ik 100% zeker ben dat het van m-peeters kwam - kwam dus eigenlijk van de moderator ... die moderator heb ik dan aangesproken om te melden dat die ban niet correct en eerlijk was ... als die info hierboven dus klopt is de ban dan ongedaan geworden door diegene die hem had gegeven.
Maar het zou wel verklaren :
- Waarom m-peeters (bij mijn weten) nog nooit een ban hebben gekregen, terwijl anderen dit al eens voor het minste krijgen...
- Waarom m-peeters zo ostentatief anderen beschuldigt van hier te vertoeven met meerdere nicks
Het begint mij nu ook duidelijk worden waarom in (nog niet eens) een discussie met ons 3 wij 2 een ban kregen ...
Laatst gewijzigd door KV op 9 april 2024, 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Ga jij hier nu verkondigen dat je maar één jaar ervaring hebt op dit forum, Abatoetnie? Slechte komedie, toch?
Ik ben hier lange tijd niet geweest en nu weet ik weer waarom. Ik begrijp het echt waar niet, dit is een forum over (be)sparen en beleggen. Als je dat kan in het leven mag je niet mopperen, dan zit het op financieel vlak mee. De alleenstaande Mama met een leefloon is niet de gemiddelde poster hier, zonder in stereotypes te willen praten of denigrerend te doen.
Er is hier een massa aan kennis en ervaring over financiële zaken aanwezig, die gewoon gratis ter beschikking is. Waarom er dan negatieve sfeerschepping is, ontgaat mij volkomen. Of Vaganzza of gelijk wie nu X, Y of Z is boeit verder niet. Een moderator wordt in doorsnee niet betaald voor het werk dat hij/zij in de vrije tijd doe en probeert een forum in goede banen te leiden.
Een vriendelijk woord of een glimlach kosten niets - hier negatieve zaken posten kosten negatieve energie & ergernis bij poster en lezer.
Er is hier een massa aan kennis en ervaring over financiële zaken aanwezig, die gewoon gratis ter beschikking is. Waarom er dan negatieve sfeerschepping is, ontgaat mij volkomen. Of Vaganzza of gelijk wie nu X, Y of Z is boeit verder niet. Een moderator wordt in doorsnee niet betaald voor het werk dat hij/zij in de vrije tijd doe en probeert een forum in goede banen te leiden.
Een vriendelijk woord of een glimlach kosten niets - hier negatieve zaken posten kosten negatieve energie & ergernis bij poster en lezer.