Vaganzza wordt moderator op het forum
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Ik zit al meerdere jaren op het forum maar zelfs met al die jaren "ervaring" is dit voor mij totaal nieuwe info (als ze klopt uiteraard), ik "doorzie" zulke zaken niet vlug, ik ben nu eenmaal geen intellectueel, dixit m-peeters.

Klopt, de moderator was ervan overtuigd dat wij één en dezelfde waren ... wij werden dus geband om in een korte tijdspanne een gelijkaardige mening te posten, die toevallig niet in het kraam paste van m-peeters. Mijn ban werd dan wel kort nadien ongedaan gemaakt maar als dit klopt dan stel ik me wel ernstige vragen.
Laatst gewijzigd door Abatoetnie op 9 april 2024, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
"Een moderator wordt in doorsnee niet betaald voor het werk dat hij/zij in de vrije tijd doe en probeert een forum in goede banen te leiden."
Nu komen we tot de kern.
Dit mag gewoon geen issue zijn. En daar rijzen nu vragen rond.
Daarbij komt dat hier heel gevoelige thema's aan bod komen. Als die een bepaalde sturing zouden krijgen ...
Nu komen we tot de kern.
Dit mag gewoon geen issue zijn. En daar rijzen nu vragen rond.
Daarbij komt dat hier heel gevoelige thema's aan bod komen. Als die een bepaalde sturing zouden krijgen ...

-
- Full Member
- Contacteer:
Er is het "serieuze" deel van het forum en ik heb de indruk dat het daar ook "serieus" aan toe gaat.VTEC schreef: ↑9 april 2024, 20:07 Er is hier een massa aan kennis en ervaring over financiële zaken aanwezig, die gewoon gratis ter beschikking is. Waarom er dan negatieve sfeerschepping is, ontgaat mij volkomen. Of Vaganzza of gelijk wie nu X, Y of Z is boeit verder niet. Een moderator wordt in doorsnee niet betaald voor het werk dat hij/zij in de vrije tijd doe en probeert een forum in goede banen te leiden.
Een vriendelijk woord of een glimlach kosten niets - hier negatieve zaken posten kosten negatieve energie & ergernis bij poster en lezer.
Als de moderator - en ik zeg duidelijk "als" - wel degelijk X, Y of Z is op dit forum moet dit je wel degelijk boeien (voor hetzelfde geld ben je wel X, Y of Z ... en dat zou je als gebruiker van dit forum niet mogen denken). Als een moderator een eigen mening heeft en wil tussenkomen in een discussie is dat wij mij betreft zijn goed recht maar niet onder een andere nickname. Dat de moderator hier op dit forum er al of niet voor betaald wordt staat hier los van.
Ik vraag me intussen wel af hoelang deze discussie hier nog zal staan ... en hoeveel er van ons zullen geband worden ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Verbannen Gebruiker
Dat maakt hem dan ... jijzelf

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Er zijn er toch altijd die meegaan in de grootste onzin ... hilarisch.
Ik begrijp de hele commotie niet echt. In de jaren dat ik op het forum zit (sinds 2020 ongeveer), is het hier nog nooit zo kalm en respectvol geweest als nu. In de serieuze topics, toch. Die kroeg-topics bekijk ik niet.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Is gewoon de nervositeit van huisjetuintjefiets volgens mij.

Mijn naam wordt hier wel heel dikwijls genoemd. Blijkbaar ben ik de storende factor op dit forum.
Wel, dan heb ik heel goed nieuws: voor mij stopt het hier. Definitief en voor altijd.
PS: ik denk wel dat een paar personen hun excuses mogen aanbieden aan de moderator. Ik ken V. niet persoonlijk maar al de insinuaties die de ronde doen en al de bagger die hij/zij over zich krijgt zijn tekenend voor de manier waarop sommigen menen in discussie te moeten treden op dit forum.
Wel, dan heb ik heel goed nieuws: voor mij stopt het hier. Definitief en voor altijd.
PS: ik denk wel dat een paar personen hun excuses mogen aanbieden aan de moderator. Ik ken V. niet persoonlijk maar al de insinuaties die de ronde doen en al de bagger die hij/zij over zich krijgt zijn tekenend voor de manier waarop sommigen menen in discussie te moeten treden op dit forum.
Welke andere nick zei me dat ook al eens onlangs. Juist, ik weet het weer.EarthNvstr1 schreef: ↑9 april 2024, 20:40Er zijn er toch altijd die meegaan in de grootste onzin ... hilarisch.

Mouwveger..m-peeters schreef: ↑9 april 2024, 20:46
-
- Verbannen Gebruiker
Ja ja. Dat moet je wel zeggenEarthNvstr1 schreef: ↑9 april 2024, 20:40Er zijn er toch altijd die meegaan in de grootste onzin ... hilarisch.

Je hebt je rol goed gespeeld

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Echt waar mensen ... waarover gaat dit in godsnaam ?!?
huisjetuintjefiets komt hier "out of the blue" aankondigen dat hij van het forum verwijderd wil worden. Ok, goodbye. Klaar.
huisjetuintjefiets komt hier "out of the blue" aankondigen dat hij van het forum verwijderd wil worden. Ok, goodbye. Klaar.
Hahaha.haelewyn schreef: ↑9 april 2024, 20:46Welke andere nick zei me dat ook al eens onlangs. Juist, ik weet het weer.EarthNvstr1 schreef: ↑9 april 2024, 20:40
Er zijn er toch altijd die meegaan in de grootste onzin ... hilarisch.![]()
Er zijn er hier al zoveel geweest die, al dan niet met lichte dwang, de aftocht hebben geblazen en na verloop van tijd weer opduiken onder een nieuwe nick.
Je weet hier tegenwoordig nooit meer of je te doen hebt met het origineel of met de Dr Jekyll versie.
Een psychiater zou hier zijn handen vol hebben.
Als ik hier iemand zie vertellen dat hij/zij weg gaat en niet meer zal terugkeren denk ik "see you in a few says pal".
Nogal een geluk he zeg. Er zijn hier ook al veel aangename leden weggegaan die je liever ziet terugkomen dan wegblijven.
Je bent Maria vergeten. Salu Maria ! Klaar.EarthNvstr1 schreef: ↑9 april 2024, 20:53 Echt waar mensen ... waarover gaat dit in godsnaam ?!?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 9 april 2024, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.